counter
Стрічка новин
Вибрати все
24 Квітня
23 Квітня
Всі новини...

Тема тижня

За кадри вирішують усі За кадри вирішують усі
Всі теми тижня
Дорога турбота: Кабмін взявся за населення Чого чекати Ураїні від виборів у США? Кабмін Гройсмана: Перемоги і провали Криза безпеки: хто пише сценарій? Бурштинові війни Кодекс для бійця АТО Чим завершиться парад резонансних справ? Ціна політичної відповідальності Про що Україна домовляється з бойовиками? Кому служитиме Генпрокуратура? Яка користь Україні від санкцій проти Росії? Навіщо Україні фінансова поліція? Судова реформа: сядуть всі? Як змінилася система після Майдану Кому віддадуть митницю? Два роки без Криму Навіщо поліції стільки злочинців? Закордон нам допоможе? Новий прем'єр - нові перспективи Коли у населення увірветься терпець? Як повернути Донбас за рік Життя після Путіна Український тиждень в Європарламенті До чого призведе політична криза? Кому зіграв на руку Касько? Право сили або сила права? Чим загрожують Україні зміни до Конституції? Без яких змін в бюджеті нам не обійтися? Як провести в Україні інвестиційну терапію Перемир'я у владі: міф чи реальність? Що рік прийдешній нам готує? Чого досягла Україна за минулий рік? Які податки влаштують українців? Як змусити кримінал попрацювати на бюджет? Рік уряду: підсумки Терористичні ризики України Бюджет - 2016: Хто отримає найбільший шматок пирога Куди подіти армію силовиків? Народ vs Кабмін: битва за тарифи Безвізовий режим: які наші шанси? Кадровий дефолт: шляхи виходу Українські заручники Путіна Боротьба з корупцією - дієта для повноти влади Ренесанс української економіки Що потягнуть за собою санкції проти Росії? Чи стане електронна петиція панацеєю від проблем? Кому вигідна легалізація зброї? Освіта в умовах російської агресії Нові податки — нова країна Чому в Україні не можна подолати бідність? Холодний сезон 2015: На чому будемо економити Нові голови областей проти контрабанди Заочні суди над «сім’єю» Як перетворити бурштин на благо для України? Обіцянки депутатів: Місія нездійсненна Три питання до нової Конституції Нова карта України: За і проти Доля Криму: що чекає на півострів? Рокіровка на місцях: чи зіграє ставка Порошенка? Три місяці Кабміну: шанс чи фінал? Що криється в особливому статусі Донбасу? Індексація пенсій і зарплат: популізм чи реальність? До чого прийшла Україна за рік з Порошенком? Чи врятує нас податкова реформа? Хто стоїть за акціями протесту в Києві? Чи потрібно залучати іноземців в уряд? Національна поліція: Плюси і мінуси Чи потрібна Україні децентралізація? Наскільки законна люстрація? Чи можливе в Україні «економічне диво»? Чим обернеться для країни війна олігархів? Чи можна націоналізувати приватизовані раніше підприємства та які наслідки це матиме? Що допоможе Україні виграти інформаційну війну? Як брати іноземні кредити, не "пресуючи" населення?
Точки зору
15 Травня
18:40
Політика У Порошенка коротка лава запасних Наївно сподіватися, що людина без юридичної освіти зможе повністю впоратися з роботою Генпрокурора. Голова ГПУ має бути частиною кримінального процесу. Порошенко шукав на посаду Генпрокурора людину зі свого оточення, яка могла б професійно відволікати увагу від потрібних тем і захищати інтереси Президента в інформаційній площині. Таку думку «Аналітичній службі новин» (АСН) висловив політичний експерт Інституту соціальних технологій «Соціополіс» Ярослав Макітра. «Формат призначення Юрія Луценка викликає дуже багато запитань, і справа тут у тому, що були зміни до законодавства про те, що може бути генпрокурор без юридичної освіти, в цьому ключова проблема. Хоча зараз більше йдеться про саму кандидатуру Луценка. Справа в тому, що генпрокурор за своїм функціоналом повинен брати участь у кримінальних процесах, зокрема, виключно функцією генпрокурора є подання про зняття недоторканності з народних депутатів. Також прокуратура може брати участь у судових питаннях. Наївно думати, що це під силу особі, яка не має юридичної освіти. Це не посада міністра внутрішніх справ, це не посада в будь-якому іншому міністерстві, де функції більше політичні, менеджерські. Генпрокурор бере безпосередню участь у кримінальному процесі. До того ж дивне формулювання - без освіти, але з досвідом роботи в правоохоронній системі - це дивні речі, які чітко вказують на те, що це закон імені Луценка», - вважає політолог. Макітра зазначив, що саме Луценка було обрано, оскільки він не тільки з оточення Президента, а й як політичний гравець знає, як відволікати увагу від потрібних тем і зможе доводити, що прокуратура працює. «У Порошенка дуже коротка лава запасних. Вже немає людей, які могли б виконувати необхідні функції. Треба було, щоб це була надійна людина, якій він міг би не тільки довіряти, але людина з його оточення, яка не буде «рухати» його близьких - це перше завдання. Друге - генпрокурор повинен інформаційно згладити дуже багато незручних кутів. Він зможе грамотно, професійно відволікати увагу від потрібних тем, зможе грамотно доводити, що прокуратура працює», - розповів політолог. Експерт вважає, що про узурпацію влади Порошенком говорити рано. Адже якби це була узурпація, то вона б була тотальна, і таких призначень, як Луценко, було багато. «Луценко поміняв безліч політичних проектів. Працював і з Морозом, і з Ющенком, і в уряді Януковича, і з Тимошенко. Луценко завжди грав на себе, адже він політик. Думаю, у нього є велика спокуса, можливості зіграти на себе. Те, що сприймається багатьма як мінус, узурпація, може призвести до зворотного процесу, він буде працювати на своє ім'я, і ​​органи прокуратури стануть краще. Це цілком імовірно», - переконаний політолог. Макітра вважає, що кадрові питання в ГПУ і ЦВК пов'язані між собою. Питання з ЦВК може не вирішуватися дуже довго, бо нинішній склад теж вигідний для влади. «Що стосується ЦВК, то тут все зрозуміло - така ЦВК, як зараз, - дуже зручна. Члени Центрвиборчкому розуміють, що вони там вже незаконно перебувають, тому будуть виконувати все, що їм скажуть. Ми бачимо в роботі ЦВК багато абсурду. Наприклад, те, що мовчать щодо виборів в окрузі Єремєєва. ЦВК каже, що у них немає довідки про смерть. Будь-який юрист пояснить, що якщо немає довідки, то ЦВК може спокійно звертатися до суду, в ВР, щоб надали документи. Все це свідчить про те, що нинішня влада за багатьма пунктами йде тими ж методами, що і стара, що пронесе. Це дуже небезпечна гра, і важко спрогнозувати, чим це може закінчитися. Ситуація з ЦВК зміниться до наступних парламентських виборів, питання, коли вони будуть. Тоді виходу не буде, і ЦВК просто буде замінено. У разі, якщо загроза дострокових виборів зменшиться, ЦВК може працювати досить довго», - резюмував Макітра.
Михайло Головко
14 Травня
10:00
Політика Михайло Головко Криза влади тільки посилюється В Україні посилюється криза влади. Таку думку «Аналітичній службі новин» (АСН) висловив член Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики, народний депутат від ВО «Свобода» Михайло Головко. «Криза влади посилюється. На осінь вона ще більше загостриться», - сказав Головко. Він зазначив, що до кадрової політики в державі треба змінювати підходи. «Зараз виходить, що Банкова кермує, хоча у нас парламент повинен диктувати умови. Але у нас закони переписують під певних людей. Це небезпечно», - акцентував нардеп. Головко підкреслив, що також часто влада забуває, в якій ситуації сьогодні країна. «В Україні війна. Країну з усіх боків намагаються розірвати. Потрібно це розуміти, враховувати. І приймати рішення не під когось персонально, а з користю для країни», - резюмував він.
Тарас Чорновіл
13 Травня
19:57
Політика Тарас Чорновіл Новий Генпрокурор зможе переломити ситуацію завдяки своїй відчайдушності Призначення Юрія Луценка на посаду Генпрокурора - цілком адекватне. Адже всі питання виникають не навколо особистості Луценко, а щодо способу призначення. Крім того, ті, хто хотіли зірвати ухвалення закону, який дозволив йому стати головою ГПУ, мали на це власні інтереси, які суперечать інтересам країни в цілому. Таку думку «Аналітичній службі новин» (АСН) висловив політик Тарас Чорновіл. «Проблема з одним пунктом - неоднозначне призначення. Якби було спокійне голосування за закон, а рішення було б прийнято напередодні, то не було б жодних розбирань, було б усе нормально. Справа в тому, що найбільше галасу розгорілося не навколо власне персони Луценка, бо багато політиків говорять, що не мають нічого особисто проти нього. Адже піти проти людини, яка пройшла всі майдани і всюди була на передовій, за свою позицію відсиділа за Януковича - язик не повертається. Тому шукають спосіб інакше підняти скандал і шум. Найбільш проблемна точка - щодо останнього пункту закону про внесення змін до прокуратури, де була знято норму про необхідність профільної юридичної освіти. Ті, хто найбільше кричав про Сакварелідзе і про те, як там проти нього бореться Шокін, вони забули, що Сакварелідзе жорстко вимагав створення генеральної інспекції, яка може як незалежний орган чистити зсередини прокуратуру. В цьому законі зараз прийнятий цей пункт, і він фактично є єдиним механізмом, який дається в руки Луценка, щоб очистити прокуратуру», - розповів політик. Чорновіл відзначає, що з ухваленням закону продовжаться і конкурси на посади в органах прокуратури і під тиском самого ж Луценка може бути серйозна перетряска комісій. «Проти цього боролася Тимошенко, Ляшко, Садовий. У кожного різні причини. У когось «чим гірше, тим краще», у когось російські гроші, у когось бажання, щоб прокуратура ніколи не змогла нічого розслідувати. Щоб прокуратура була настільки дискредитована, що будь-які слідчі дії щодо їхніх спонсорів були автоматично сприйняті як політичні переслідування. «Опозиційний блок», «Батьківщина», «Самопоміч» та радикали боролися, бо у них у всіх є спільні ознаки: вони мають зв'язки з Росією, всі колись працювали з російськими грошима. Ось і маємо опір закону. Юридична освіта не є панацеєю сама по собі. Ось я - юрист-міжнародник і міг би, напевно, очолити ГПУ, але я б не впорався з такою роботою. Міністр охорони здоров'я може не мати медичної освіти. Міністру освіти зовсім не обов'язково бути педагогом. Він повинен бути хорошим організатором цієї справи», - зазначив експерт. Також, на думку Чорновола, Луценко подужає посаду Генпрокурора завдяки своїм особистим якостям. «Це призначення адекватне, бо він відчайдушний, він може рубати з плеча, він показав це, коли намагався змінити ситуацію в МВС. Думаю, він зможе переломити ситуацію завдяки своїй відчайдушності. Але мені здається, що в такій системі це потрібно. Я давно його знаю, його всі позитивні і негативні сторони. Він учора заявив, що не збирається на цьому посту довго затримуватися, але він збирається реформувати прокуратуру. І, по суті, демонтувати. Це правда. Йдеться про два - два з половиною роки, за які Генпрокуратура має остаточно втратити право на слідство і передати його Державному бюро розслідувань, повністю завершити старі справи, які не передаються в НАБУ. Прокуратуру треба скоротити разів у п'ять, і щоб вона була як департамент юстиції. Думаю, він зможе це зробити. Заяви, що він буде виконувати волю Президента для відкриття або закриття справ, - це брехня. Адже нові справи, які стосуються оточення Президента, повинні розслідуватися НАБУ, а старих справ немає. Варто зазначити, що прокуратура не має права відкривати нові справи, а може тільки розслідувати старі. Луценко не зможе виконувати замовлення Президента, бо такого роду справи належать до компетенції НАБУ, а не прокуратури», - підсумував політик.
Василь Горбач
13 Травня
19:00
Політика Василь Горбач Провал Луценка в ГПУ означатиме кінець його політичної кар'єри Призначення Юрія Луценка - цілком політичне. В умовах розвиненої демократії такого не повинно було б відбутися, але на цьому етапі і відповідно до політичного моменту призначення абсолютно адекватне. На руку може зіграти саме те, що Луценко - політик і в разі його провалу в ГПУ це фактично буде кінець його політичної кар'єри, тому він намагатиметься проводити зміни і буде нести відповідальність. Таку думку «Аналітичній службі новин» (АСН) висловив політичний аналітик Інституту євроатлантичного співробітництва Володимир Горбач. «Призначення Генерального прокурора - це кадрове питання, і це пов'язано з новою коаліцією, новим урядом. У переговорах між БПП і Народним фронтом щодо уряду обговорювалася і прокуратура. Інша справа - як це було процедурно зроблено. Прокуратура відставала на кілька тижнів від формування уряду. Це призначення - однозначно політичне, але, на мою думку, воно адекватне тому часу і політичному моменту. У нормальній, стабільній ситуації, у розвиненій демократії таких речей бути б не могло. Але в нашій ситуації - це, мабуть, єдиний вихід, який був у Президента, інших варіантів у нього просто не було. Чи буде від цього користь? Сподіваюся, що так. Сподіваюся на те, що саме стороння людина з самостійною політичною вагою і своїм політичним іміджем, репутацією на цій посаді зробить усе можливе, щоб реформувати систему прокуратури. На превеликий жаль, прокуратура є закритою від суспільства, так само як суддівська система. В принципі реформу прокуратури не можна робити руками самих прокурорів. Луценко на цій посаді несе відповідальність за результат як публічний політик. Провал його роботи в прокуратурі означатиме фактично кінець його політичної кар'єри, і він це розуміє. Це вселяє певну надію, що результат його роботи буде більше позитивним, ніж негативним», - зазначив політолог. На думку Горбача, Луценко на посаді перебуватиме, як він сам говорив, максимум півтора року, можливо, два. Оскільки не завжди вдається провести швидко реформи. «Думаю, що Юрій Луценко буде розглядати цю посаду насамперед як можливість для свого нового політичного старту як самостійного політика в публічній сфері. На превеликий жаль, так швидко, як призначити Луценка, провести реформи не вдасться, навіть якщо Порошенко цього захоче. Реформи дійсно не можна провести за один день. Це не ухвалення закону, це зміни в самій структурі, це зміни ідей, управлінських процедур. Будь-яка реформа триває від року до п'яти», - підсумував експерт.

/-0,54095792770386-/ /-pc-/
Top