Мережа шотландських супермаркетів Margiotta звільнила робота Pepper, який не впорався з задачею обслуговування відвідувачів в одному з магазинів. Про це передає ВВС.
Робот на ім'я Фабіо пропрацював близько тижня. Після цього його звільнили через некомпетентність і побоювань з боку клієнтів. Модель Pepper широко застосовується в різних областях: японські роботи вже ставали постачальника піци, екскурсоводами та консультантами. У шотландському магазині Фабіо повинен був надавати покупцям довідкову інформацію, рекламувати товари і розповідати, де їх знайти.
У перших днів Pepper підкорив усіх жартами і пропозиціями обійнятися. Однак з прямими обов'язками він не справлявся. На питання «де знайти пиво?» Він відповідав: «У відділі з алкоголем», а на питання «де сир» пропонував пошукати в холодильнику. Більш докладних інструкцій він не давав. Також через шум в магазині клієнтам доводилося по кілька разів повторювати питання – Pepper не міг розрізнити слова.
Робота перемістили в м'ясний відділ, проте і там він програв продавцям-людям. Поки вони встигали обслужити 12 покупців, японське пристрій міг обслужити лише двох. В результаті власники мережі Margiotta помітили, що клієнти почали уникати «емоційного робота» і його звільнили.