counter

Хто відповідатиме за бардак з приватними перевезеннями в Києві?


Переглядів: 166


Хто відповідатиме за бардак з приватними перевезеннями в Києві?

З 21 січня приватні перевізники Києва підняли ціну на проїзд в маршрутках міста на 1 гривню.  

"Це пов'язано з підняттям мінімальної зарплати. З перевізниками провели переговори на рівні керівництва міста. Тобто, якщо раніше проїзд брали 4, 5, 6 гривень, тепер він стане 5, 6, 7 гривень", - раніше розповів начальник комунальної служби перевезень КМДА Сергій Савтір.  

Кияни вже відчули на собі всі "принади" післяноворічних перевезень, коли виросла не тільки вартість на проїзд, а й збільшилися черги на маршрутки. Очевидці в столиці підтверджують: автобуса доводиться чекати довше, ніж ще місяць тому, графіків руху абсолютно не дотримуються, що створює додаткові проблеми, та ще й за ваші, великі, гроші.  

Як пояснив представник Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників, директор компанії "Трансгрупп" Володимир Назаренко, проїзд дорожчає, тому що зростає вартість палива і вартість запчастин.  

"В Україні лише складають автобуси, все інше: начинка, мотор, трансмісія, - все це надходить до нас з-за кордону. Іноді нам доводиться чекати поставки запчастин по кілька тижнів, щоб відремонтувати автобуси», - уточнив він.  

Назаренко запевнив, що перевізники скільки могли, стільки тримали ціни. Але далі, нібито, вже нікуди. З його слів, автобус, який відповідає стандартам євро-4 коштує не менше 0,5 млн. грн., а якщо брати транспорт в лізинг, то вартість його зросте до 1,1 млн. грн.  

«Порахуйте: банківський день коштує не менше 2 тисяч гривень, а також необхідно мінімум 1 тисяча гривень, щоб заправити авто. А потрібно ще платити зарплати водіям. Середня зарплата водіїв - 4 тисячі гривень. Але основні аргументи подорожчання - це все ж паливо і запчастини, які закуповуються за долари. Якщо курс долара не буде рости, буде стабільним, більша вартість проїзду в маршрутних таксі, підвищуватися найближчим часом не буде ", - прогнозує він.  

Чому ж маршрутки їздять не за графіком? І з запізненням? Невже винен знову курс ?! На це питання у представника перевізників інша відповідь.  

"Останнім часом водії переорієнтувати на Польщу, Росію. І ми відчуваємо через це труднощі», - сказав Назаренко.  

На всі зауваження і питання про те: чому в маршрутках не дають проїзні квитки, тобто працюють "в чорну касу"? Чому ціни ростуть, а маршрутки залишаються такими ж скрипучими возами, на яких небезпечно їздити, коли за кермом далекі від дотримання ПДР "воділи", - Назаренко порекомендував "подивитися на Париж".  

"Ви подивіться, наприклад, в Парижі вартість проїзду коштує 2 євро. А у нас?", - Сказав він.    

Маніпуляція і змова  

За оцінками В'ячеслава Коновалова - експерта з питань транспорту - підвищення цін на проїзд - це чиста маніпуляція і змова самих перевізників, продавців запчастин і міської адміністрації.  

"Тому на сьогодні ми бачимо дивну ситуацію: чиновники роблять круглі очі, мовляв, вони не знали причин підняття вартості на проїзд, вони, нібито, ні при чому. А перевізники кивають на курс, паливо і так далі. Але курс не виріс за останній рік так, як піднімають ціни на проїзд», - додав Коновалов.  

Більше того, за словами експерта, через те, що кількість людей, які обслужив той чи інший перевізник за день, відстежити неможливо, то близько 30-40% ринку знаходиться в чорному "налі".  

"Слепая власть" столиці  

Яка ж реакція київської влади на ці звинувачення? Так, Андрій Задерейко, секретар постійної Комісії Київради з питань транспорту, зазначив, що комісія не має повноважень регулювати розцінки в комерційному секторі. І в той же час додав, перевізники, які належать комунальним підприємствам столиці, не піднімали ціни на перевезення.  

«Політика міста така, що поки що ми не будемо піднімати вартість проїзду. Були маніпуляції, що нібито буде підвищення цін на проїзд в метро, ​​я можу сказати, що ми цього не плануємо. Місто зацікавлене в тому, щоб розвивати інфраструктуру. Ви бачите, що з'явилися смуги руху для автобусів. Думаю, що ми їх закріпимо і з'являться автобуси. Але поки що ми не плануємо підвищення вартості на проїзд у муніципальному транспорті. Наша позиція така, що ми хочемо забезпечити якісний сервіс за ту ж вартість", - сказав він.  

Правда, він скромно промовчав про те, що «Київпастранс» управляє тільки 39 маршрутками на всю столицю. Тобто, "я не я, і хата - не моя".  

У свою чергу, Григорій Спектор, редактор транспортного бюлетеня "Транспрес" впевнений, що міська влада навмисне "умиває руки", хоча в реальності банально кришує тих же комерційних перевізників, з яких стягувала і стягує щомісячну мзду.  

"На жаль, перевезення - це черговий бізнес ... Не секрет, що цей надприбутковий бізнес "кришується з верху. Раніше вони взагалі працювали, віддаючи в податкову по мінімуму ... І зараз, згадайте, коли вам в маршрутних таксі останній раз видавали квиток? Якщо ви попросите його, то на вас як мінімум почнуть "шикати", - сказав він.  

Експерт рекомендує порівняти цифри смертності в АТО і в результаті ДТП тих же маршруток.  

"Ви побачите, що на дорогах гине стільки ж щодня! Чому? Тому що в маршрутках водіями працюють незрозуміло хто і як. Якщо у вас немає того ж квитка, при ДТП і травмі, ви ніколи не отримаєте страхову виплату. Перевізники займаються бізнесом, їм треба ще віддати "криші" частину свого заробітку. В результаті страждають люди. Київ просто перетворюють на "хутора", коли комунальний транспорт - просто велика розкіш. А перевізники працюють по "хуторах", які кришує влада ", - вважає він.

Анна Стешенко

Читайте АСН в Google News




Новини партнерів



Інші важливі новини і публікації
Кошеня в будинку: що потрібно знати про маленьких мурликів
Кошеня в будинку: що потрібно знати про маленьких мурликів
Коли в будинку з'являється маленьке кошеня, власнику необхідно забезпечити належний догляд Що потрібно придба....
Відкриття чакр: як досягти внутрішньої гармонії
Відкриття чакр: як досягти внутрішньої гармонії
Чакри — це енергетичні рівні розвитку Це наші внутрішні центри сили, якими протікає енергія
Як створити місце сили у своїй квартирі
Як створити місце сили у своїй квартирі
Будинок може не тільки захищати нас від зовнішніх факторів, але й надавати сили Такий куточок можна створити у....
Життя без стресу: як дійти згоди із собою та зі світом
Життя без стресу: як дійти згоди із собою та зі світом
Стрес є невід'ємною частиною життя сучасної людини Незважаючи на те, що в житті кожного з нас бувають складні ....
Як боротися з негативними енергетичними впливами
Як боротися з негативними енергетичними впливами
Кожна людина зазнає негативного впливу: втома, дратівливість та раптові болі – ознаки енергетичної атаки....
більше матеріалів
/-0,39603710174561-/ /-pc-/
Top