counter

Бізнес-набір до СУПу


Переглядів: 109


Бізнес-набір до СУПу

18 компаній, які 2015 року заплатили до держбюджету 2,2 млрд грн податків, експортували товарів і послуг на 15 млрд грн у 200 країн світу і працевлаштували 90 тисяч працівників, учора об'єдналися в Спілку українських підприємців (СУП). Топ-менеджери цих компаній очікують, що за півроку до них приєднається як мінімум кілька сотень підприємств, малих, середніх і великих, з різних регіонів і галузей, а до 2020 року кількість досягне 100 тисяч. І що разом їм вдасться поміняти бізнес-клімат у країні, негативне ставлення суспільства до бізнесменів, збільшити їхню кількість, вийти на нові ринки з українськими товарами і послугами, наростити обсяги експорту з України.

«Наша кінцева мета, щоб, говорячи про економічне диво, згадували не тільки про Сінгапур, Тайвань або Японію, але й про Україну», - зазначив власник компанії MTI Володимир Цой. У тому, що економіку можна зрушити в плюс навіть при нинішніх військових діях на Сході, упевнений засновник і гендиректор будівельної компанії ТММ Микола Толмачов. Для початку треба, щоб бізнесмени, яких в Україні мільйони і які роз'єднані, об'єдналися для спільних цілей.

Красиво звучить. Але АСН на презентації налаштована скептично, як і багато хто з запрошених підприємців і журналістів. Цікавимося: «Навіщо бізнесу чергова асоціація? Невже мало існуючих об'єднань - УСПП, ФРУ, ТПП, зокрема безлічі галузевих? Чим ви кращі? Від інших будете відрізнятися тільки смачною назвою? Чи знайде точки дотику малий, середній і великий бізнес, у якого апріорі різні інтереси і можливості для розвитку? Чи не боїтеся загубитися у 10-тисячній армії членів спілки? Чи зможе бізнес-співтовариство розв’язувати якісь глобальні питання без своїх представників у владі та політиці, як це робить олігархічний бізнес»?

Ігор ГуменнийІгор Гуменний«В Україні немає незалежних асоціацій українського бізнесу. Бізнесу, створеного з нуля, з «грінфілд», без політики, корупції, олігархів і не на базі приватизованих підприємств, - апелює Ігор Гуменний, президент і засновник холдингової компанії UВС Group (25% акцій якої належить ЄБРР). - Всі засновники СУПу створювали свій бізнес з нуля, нічого не приватизовували, все, що мають зараз, - будували самі, всі працюють в Україні, в тому числі на експорт. Наприклад, наша компанія починала з маленької юркомпанії і виросла до найбільшого в світі виробника холодильної техніки з оборотом в $250 млн. Сьогодні Карлсберг і Кока-Кола - клієнти української компанії, створеної нами, і ми цим дуже пишаємося. Хочеться, щоб успішних і чистих бізнес-кейсів в Україні було більше. СУП буде займатися лобіюванням українського бізнесу за принципом того, як це робить для європейських компаній Європейська бізнес-асоціація або Американська торгова палата для американських».

СУП пропагуватиме підприємництво в Україні, як це роблять у США, ділитися своїми кейсами, щоб діти і молодь мріяли про створення своїх підприємств, а не про те, як стати політиками, як украсти, а суспільство перестало сприймати бізнесменів як людей, які створюють якісь навколобюджетні схеми, продовжив думку засновник і власник компанії Fedoriv, голова правління Всеукраїнської рекламної коаліції Андрій Федорів. Тільки зростання підприємництва в країні дасть стабільний розвиток її економіки. Бізнес - це ідея, вірус, яким треба заразити всіх навколо, щоб на дрібних і середніх підприємців припадало не 10% у структурі ВВП, а 50%, як у Німеччині.

«Насправді це добре і важливо, що в СУПі об'єдналися люди з різних галузей, багато з яких, до речі, є членами або головами різних галузевих асоціацій, - зазначила власник компанії «Стеклопласт» Наталія Єремєєва. - Адже в будівельній галузі свої проблеми, у фармацевтиці - свої, в агро- і IT-бізнесі - свої, але є і загальні. І коли ми спілкуємося, то обмінюємося досвідом, знаннями і допомагаємо один одному їх розв’язувати, навчати себе, команди і молодь чистому підприємництву».

Що шукає в СУПі гендиректор IMC Group, президент Українського клубу аграрного бізнесу, АСН поцікавилася у Алекса Ліссітси.

Алекс ЛіссітсаАлекс Ліссітса«Ні для кого не секрет, що в країні існує потужне агролобі. УКАБ і надалі гратиме свою важливу роль у розвитку агробізнесу, - зазначив Алекс Ліссітса. - Але є розуміння того, що один агросектор не витягне всю економіку і не вирішить всіх проблем країни. Зараз завдання СУПу - задати тон, щоб вивести прозоре і системне підприємництво на новий рівень, що дасть поштовх розвитку економіки, збільшить купівельну спроможність населення, а значить і споживання наших товарів і послуг».

«Наше завдання - виносити на світло всі проблемні питання, щоб залучати до них увагу і вони швидше розв’язувалися, - деталізував засновник і керуючий партнер Baker Tilly Ukraine Олександр Почкун. - Сьогодні такими є питання реформування системи оподаткування, дерегуляції бізнесу, відкриття нових ринків і збільшення експорту українських товарів і послуг».

Обговорення проблемних питань вже почалося на галузевих комітетах СУПу, повідомив засновник і гендиректор компанії «Три ведмеді» Дмитро Ушмаєв. За його словами, комітет з експорту зараз збирає інформацію про те, з якими проблемами найчастіше стикаються українські експортери і як бачать шляхи їх розв’язання. «Найближчого місяця будемо готові передати свої напрацювання в Кабмін і парламент», - додав він.

На запитання журналістів, чи не буде СУП у перспективі перетворено на політсилу, президент СУПу, співвласник і співзасновник компанії «Нова пошта» В'ячеслав Климов заперечив: «Ніколи. Ми хочемо робити реальні справи, а не грати в політику. На жаль, зміни уряду і прихід до влади тих чи інших політсил практично ніяк не відбиваються на інтересах бізнесменів, на цінниках у магазинах і капіталізації кожного з бізнесів. А прагнути треба до цього».

Поспілкувавшись на презентації і в кулуарах з членами Ради директорів, дивлячись в їхні палаючі очі і чуючи світлі ідеї, АСН зарядилася оптимізмом. Як мінімум ми побачили синергію. Адже в процесі спілкування після презентації як мінімум двоє власників компаній, обговорюючи загальні теми, прийшли до висновку, що можуть бути корисними один одному в одному бізнес-проекті. Впевнені, у такої команди є всі шанси змінити ситуацію в країні і бути почутими знизу догори. Уже ввечері на своїй сторінці в Фейсбуці Марія Барабаш, засновник і власник компанії A7 GROUP, напише: «Нас почули! Президент України Петро Порошенко повідомив, що найближчим часом має намір провести зустріч з представниками бізнесу для обговорення їхніх проблем». Дуже хочеться вірити, що заява Президента - не вдалий збіг, а СУП - не черговий бізнес-проект для його засновників.

P.S. АСН і надалі буде активно спостерігати за діяльністю СУПу, писати про успішні кейси і історії бізнесу в Україні. Слідкуйте за нашими новинами!

Довідка АСН: В члени Ради директорів СУПу увійшли: В'ячеслав Климов, співзасновник і співвласник компанії «Нова пошта» (президент Спілки); Костянтин Магалецький, партнер Horizon Capital; Олександр Почкун, засновник і керуючий партнер Baker Tilly Ukraine, Валерій Кондрук, власник компанії «Фармпланета»; Дмитро Ушмаєв, засновник і генеральний директор компанії «Три Ведмеді»; Володимир Цой, власник компанії MTI; Олена Шуляк, співвласник Midland Development Ukraine; Наталія Спіженко, власник Клініки Спіженка; Наталія Єремєєва, власник компанії «Стеклопласт»; Алекс Ліссітса, генеральний директор компанії IMC Group; Ігор Гуменний, власник компанії UBC Group; Сергій Бартощук, голова наглядової ради ТМ «КОСМО»; Андрій Федоров, власник компанії FEDORIV; Тимур Бондарєв, засновник і керуючий партнер Arzinger; Владислав Чечоткін, засновник і співвласник компанії Rozetka.ua; Микола Толмачов, засновник і генеральний директор будівельної компанії ТММ; Тарас Вервега, співзасновник компанії SoftServe та Марія Барабаш, засновник і власник компанії A7 GROUP.

Галина Іщенко, АСН

Читайте АСН в Google News




Новини партнерів



Інші важливі новини і публікації
Кошеня в будинку: що потрібно знати про маленьких мурликів
Кошеня в будинку: що потрібно знати про маленьких мурликів
Коли в будинку з'являється маленьке кошеня, власнику необхідно забезпечити належний догляд Що потрібно придба....
Відкриття чакр: як досягти внутрішньої гармонії
Відкриття чакр: як досягти внутрішньої гармонії
Чакри — це енергетичні рівні розвитку Це наші внутрішні центри сили, якими протікає енергія
Як створити місце сили у своїй квартирі
Як створити місце сили у своїй квартирі
Будинок може не тільки захищати нас від зовнішніх факторів, але й надавати сили Такий куточок можна створити у....
Життя без стресу: як дійти згоди із собою та зі світом
Життя без стресу: як дійти згоди із собою та зі світом
Стрес є невід'ємною частиною життя сучасної людини Незважаючи на те, що в житті кожного з нас бувають складні ....
Як боротися з негативними енергетичними впливами
Як боротися з негативними енергетичними впливами
Кожна людина зазнає негативного впливу: втома, дратівливість та раптові болі – ознаки енергетичної атаки Борот....
більше матеріалів
/-0,52005815505981-/ /-pc-/
Top