counter
Стрічка новин
Вибрати все
19 Січня
18 Січня
Всі новини...


Як відновити репутацію в інтернеті: 5 кроків для вашого бізнесу


Переглядів: 47


Як відновити репутацію в інтернеті: 5 кроків для вашого бізнесу

Хороша репутація компанії - чинник ефективних продажів. Позитивні відгуки спонукають людей купити продукт і викликають довіру до бренду, а негативні можуть загнати бізнес у кризу.

Критика в інтернеті поширюється швидше, ніж пожежа. Недарма у маркетологів є популярний вислів: «Задоволений покупець приведе ще двох, а незадоволений - забере десятьох».

Якщо над псуванням  іміджу ще й попрацювали конкуренти, то вам терміново потрібно провести відновлення репутації компанії в інтернеті.

З чого почати?
Клієнти цікавляться репутацією бізнесу, перш ніж ухвалити рішення про покупку: читають відгуки, моніторять публікації, порівнюють із конкурентами.

Інформацію про компанії в інтернеті можна почерпнути з багатьох джерел:

● корпоративного сайту;
● соціальних мереж;
● Google Мій бізнес;
● форумів і блогів;
● сайтів-відгуків тощо.

Психологія покупців така, що вони швидше повірять одному негативному відгуку, ніж трьом позитивним. А вже якщо ваші конкуренти замовили чорний піар, про вашу компанію поширюються фейкові новини або незадоволений працівник написав компромат на форумі, то бренду і зовсім доведеться туго.

Робота над репутацією компанії полягає в тому, щоб постійно відстежувати інформацію про себе, працювати з критикою і негативом і стимулювати клієнтів залишати позитивні відгуки.

як відновити репутацію компанії в інтернеті, мережа, бізнес,

Тому почати необхідно з ретельного аналізу репутації в мережі:
➢ найпростіший спосіб: погуглити брендову назву і подивитися, де є відгуки про компанії;
➢ далі за допомогою спеціальних сервісів можна промоніторити згадки про себе в соціальних мережах, пошукових системах, новинних та інформаційних порталах, форумах тощо;
➢ виявити джерело негативу, а також дати оцінку достовірності відгуку: реальний або замовний;
➢ якщо справжній відгук залишив незадоволений клієнт, треба розібратися в суті претензії.

Що робити далі?
Виявити джерело негативу - це тільки верхівка айсберга. Для відновлення репутації в мережі необхідно здійснити щонайменше 5 важливих кроків:

➢ Дати адекватну і максимально оперативну реакцію на погані відгуки: розібратися, чому клієнт його залишив і як ви можете розв'язати конфліктну ситуацію. Якщо ж ви можете довести, що відгук - замовний, його можна спробувати видалити, написавши відповідний запит адміністрації веб-ресурсу.
➢ Мотивувати клієнтів залишати позитивні відгуки в соціальних мережах або пошукових системах.
➢ Розміщувати справжні хороші відгуки на перевірених сайтах: популярних сайтах відгуків, місцевих форумах, новинних порталах, блогах.
➢ Провести SEO оптимізацію пошукової видачі, щоб витіснити ресурси з негативною інформацією з ТОПу.
➢ Створити позитивний імідж за допомогою публікації інформації на сайтах-партнерах, у блогерів і лідерів думок тощо.

І навіть це неповний перелік інструментів для створення правильного іміджу бренду в інтернеті.

Як із цим впоратися?
Спроба встежити самостійно за кожним негативним коментарем - великий ризик. У будь-який момент ви можете просто не осилити потік критики на вашу адресу.

Вибудувати правильну стратегію роботи над іміджем бренду допоможуть спеціалізовані агентства інтернет-маркетингу, які надають послуги з SERM - управління репутацією в пошукових системах.

У компанії Netrocket ви отримаєте комплексний підхід до розв'язання цього завдання: від повного аналізу до створення довгострокової іміджевої стратегії.


Читайте АСН в Google News




Новини партнерів





Інші важливі новини і публікації
Чому потрібно завершувати справи? Чим небезпечне велику кількість незавершених справ? Як їх виявити?
Чому потрібно завершувати справи? Чим небезпечне велику кількість незавершених справ? Як їх виявити?
Вони непомітно, але дуже сильно впливають на якість нашого життя, на настрій і рівень енергії кожен день Ми на....
Навмисно не придумаєш. Наречена і вся її сім'я за кілька годин до весілля загинули від коронавируса
Навмисно не придумаєш. Наречена і вся її сім'я за кілька годин до весілля загинули від коронавируса
Відома приказка: всі щасливі сім'ї щасливі однаково, а кожна нещаслива сім'я нещасна по-своєму Але іноді прост....
Брюса Уілліса вигнали з аптеки за відказ надіти маску
Брюса Уілліса вигнали з аптеки за відказ надіти маску
Як повідомляли на таблоїді Page Six із посиланням на очевидця відомого голлівудського актера з "Крепкого орешк....
В Україну прийшло різке похолодання
В Україну прийшло різке похолодання
За повідомленням прес-центру Державної служби з надзвичайних ситуацій, з посиланням на дані Укргідрометцентру,....
Продовжує зростати кількість повторно хворих COVID
Продовжує зростати кількість повторно хворих COVID
В Україні з початку пандемії коронавірусу зафіксували понад 2 тисячі випадків повторного захворювання на COVID....
більше матеріалів
/-0,18966722488403-/ /-pc-/
x
Вітаємо!

Ми помітили, що ви використовуєте блокувальник реклами.

Дуже просимо відключити його для ASN.IN.UA!

Реклама - основне джерело прибутку для нас. Без неї ми не зможемо оплатити роботу журналістів і їхні відрядження.

Не позбавляйте себе хороших матеріалів!

Top