counter

Хаос з маршрутками на дорогах. Як побороти і чи можливо це


Переглядів: 150


Хаос з маршрутками на дорогах. Як побороти і чи можливо це

 

Останні дорожні пригоди, які сталися в Києві за участю громадського транспорту, демонструють, як небезпечний хаотичний, ніким і нічим не регульований рух приватних маршруток і комунальних автобусів.

Останньою краплею стала аварія, яка трапилася вранці 4 листопада на вулиці Героїв Дніпра. Маршрутний автобус №464 смертельно травмував двох людей похилого віку, які тільки вийшли з тролейбуса, зупиненого в порушенням правил у другому ряду.

Як виявилося, правильно припаркуватися для висадки пасажирів автобусу завадили легковики, що стояли на зупинці . У простір, що утворився між тротуаром і тролейбусом, на швидкості і влетіла маршрутка, збивши трьох людей

маршрутні таксі, громадський транспорт, аварія, маршрутки, пасажири, Київ, безпеку на дорозімаршрутні таксі, громадський транспорт, аварія, маршрутки, пасажири, Київ, безпеку на дорозі

Самі ж представники компаній, які займаються перевезенням пасажирів, не заперечують, що водії часто порушують правила дорожнього руху. Однак щось робити, схоже, не збираються, назвавши наслідки безладу на дорогах "неприємними".

«Це насамперед порушення рядності, що допускає собою ще й перетин суцільних подвійних ліній, проїзд на червоний сигнал, це все є. Практично щодня біля станцій метро, ​​де велике скупчення транспорту, бувають аварії. І графік маршруту порушується і тоді починається цей безлад, з якого випливають неприємні наслідки», - розповів директор компанії, яка займається перевезенням пасажирів, Володимир Назаренко.

«Маршрутники також займаються своїми особистими справами під час їзди, вони ж і продають квитки пасажирам. Вони часто грають у перегонки як з конкурентами, так і з приватним транспортом. Тому ми маємо зараз досить таки складну ситуацію з хаотичним рухом маршрутного транспорту в Києві», - констатував засновник сайту dtp.kiev.ua. Влад Антонов.

Ще однією, вже згаданою проблемою, є безкарність водіїв легкових авто, які паркують свої транспортні засоби в недозволеному місці. Зокрема це стосується і зупинок громадського транспорту. Практично всі зупинки, які розташовані біля станцій метро, ​​зайняті приватним транспортом, запевняють перевізники.

«Евакуація не передбачена, якщо автомобіль суттєво не перешкоджає руху, а це на розсуд поліцейського. Якщо він стоїть поперек дороги або посеред тротуару і повністю перегороджує рух пішоходам, або ж він стоїть на пішохідному переході, то автомобіль евакуюють. Але якщо він стоїть поруч із пішохідним переходом і просто обмежує видимість - його не можна евакуювати без водія. Тому, на жаль, у патрульної поліції немає можливостей карати водіїв», - пояснив експерт.

Саме безкарність заохочує водіїв громадського транспорту порушувати ПДР, ставлячи під загрозу життя десятків пасажирів і переходів. Член правління Спілки автомобілістів України Максим Моргунський вважає, що потрібно обладнати такий транспорт спеціальними датчиками, які будуть в автоматичному режимі контролювати порушення правил дорожнього руху водіями. Одна така система коштує 1,5 тис. євро. Комплект включає камеру і GPS - значить вживу можна спостерігати за стилем їзди водія.

Крім цього, на думку експерта, потрібно посилити відповідальність за парковку автомобілів на зупинках, а ще краще обладнати зупинки громадського транспорту таким чином, щоб у приватних автомобілів навіть не було можливості паркуватися на них або поблизу них. Це можна зробити, обмеживши заїзд в такі місця.

«Також було б доцільно ввести в місті вимогу, щоб усі маршрутні транспортні засоби, що рухаються в межах одного маршруту, в жодному разі не обганяли один одного. Тобто якщо попереду їде тролейбус, то всі повинні їхати за тролейбусом», - зазначив Моргунський.

Експерт додав, що варто було б іще посилити контроль за робочим часом водія. Не секрет, що водії маршруток працюють не по 6-8 годин, а по 12-16. За стільки часу, проведеного за кермом, пильність на дорозі притупляється.

Щоб подібного не було, Моргунський радить всі транспортні засоби обладнати спеціальними електронними блоками, куди водій зможе вставляти свою чіп-карту. Пристрій буде фіксувати, скільки часу він працює.

«І в будь-який час працівник трансбезпеки або поліції зможе подивитися - перепрацював водій чи ні. Якщо перепрацював, то велике покарання отримує і керівник підприємства, і сам водій», - пояснив експерт.

А тим часом столичний департамент транспортної інфраструктури від сьогодні, 9 листопада, спільно з «Укртрансбезпекою» почав рейди з інспекцією стану рухомого складу перевізників. Як заявив заступник Київського міського голови з питань транспортної інфраструктури Дмитро Давтян, у разі виявлення недоліків з перевізниками будуть розривати договори, їх позбавлять ліцензії і права займатися перевезеннями.

Однак і чиновники, і перевізники мало звертають увагу на іншу, глобальну проблему столиці (і всіх інших міст України) - незадовільний стан зупинок громадського транспорту. Абсолютна більшість з них не обладнана спеціальними кишенями для безпечної зупинки транспорту і висадки пасажира. Також часто зупинки і місця очікування транспорту захаращені торговцями або до них дуже близько розташовані МАФи.

Тетяна Стець

Читайте АСН в Google News




Новини партнерів



Інші важливі новини і публікації
Кошеня в будинку: що потрібно знати про маленьких мурликів
Кошеня в будинку: що потрібно знати про маленьких мурликів
Коли в будинку з'являється маленьке кошеня, власнику необхідно забезпечити належний догляд Що потрібно придба....
Відкриття чакр: як досягти внутрішньої гармонії
Відкриття чакр: як досягти внутрішньої гармонії
Чакри — це енергетичні рівні розвитку Це наші внутрішні центри сили, якими протікає енергія
Як створити місце сили у своїй квартирі
Як створити місце сили у своїй квартирі
Будинок може не тільки захищати нас від зовнішніх факторів, але й надавати сили Такий куточок можна створити у....
Життя без стресу: як дійти згоди із собою та зі світом
Життя без стресу: як дійти згоди із собою та зі світом
Стрес є невід'ємною частиною життя сучасної людини Незважаючи на те, що в житті кожного з нас бувають складні ....
Як боротися з негативними енергетичними впливами
Як боротися з негативними енергетичними впливами
Кожна людина зазнає негативного впливу: втома, дратівливість та раптові болі – ознаки енергетичної атаки Борот....
більше матеріалів
/-0,35927391052246-/ /-pc-/
Top