Російські спроби втрутитися в американську політику, як виявилося, не обмежувалися тільки діями у Facebook і Twitter. Ексклюзивне розслідування CNN доводить, що цей "спрут" впливав і на YouTube, Tumblr і навіть Pokémon Go. Одна з пов'язаних з Росією кампаній, близька до руху «Чорне життя», використовувала Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Tumblr і Pokémon Go і навіть зв'язалася з деякими журналістами в спробі використовувати расову напруженість і посіяти розлад серед американців на цьому грунті, заявляють в CNN.
Кампанія під назвою «Не стріляйте у нас» дає можливість по-новому побачити та зрозуміти - як російські агенти створили широку онлайн-екосистему, яка запускалася з одного джерела - пов'язаної з Кремлем ферми тролів, відомої як Агентство інтернет-досліджень.
Джерело, знайоме з цим питанням, підтвердило CNN, що сторінка «Не стріляйте в Facebook» була однією із 470 заблокованих акаунтів. CNN окремо встановив зв'язок між сторінкою Facebook і іншими обліковими записами Do not Shoot Us. Кампанія «Не стріляй в нас», назва якої близька до гасла «Руки вгору, не стріляй», який став популярним після розстрілу Майкла Брауна, використовувала ці платформи, щоб висвітлити випадки жорстокості поліції до темношкірих людей. У цих дій була подвійна мета - активізувати афроамериканців на знак протесту та залякувати інших американців наростаючим афроамериканским рухом.
На сторінці YouTube «Do not Shoot» міститься більш ніж 200 відеороликів новинних повідомлень, стрічок поліцейського спостереження і аматорських кадрів, в яких показані випадки ймовірної жорстокості поліції. Ці відеоролики, які були розміщені в період із травня по грудень 2016 року, було переглянуто понад 368 000 разів. Всі ці відеоролики YouTube ведуть на сайт donotshoot.us.
У липні 2016 року цю обліковий запис Tumblr оголосив конкурс, який закликає читачів грати у Pokémon Go, гру з доповненою реальністю, в якій користувачі виходять до реального світу і використовують свої телефони для пошуку та «навчання» символів Pokémon. Користувачі мали ловити покемонів поблизу місць, де траплялися акти жорстокості поліції. Вони мали називати своїх покемонів іменами жертв. Переможці отримували подарункові карти Amazon. Однак доказів того, що підсумки конкурсу підбивалися, а призи вручалися немає.
«Наші ігрові активи були привласнені та використані в рекламних цілях третіми особами без нашого дозволу», - заявили творці Pokémon Go. Зараз сторінка Tumblr, яка просувала конкурс, не публікує матеріали про насильство поліції США.
Також CNN вийшов на одну з активісток, що давала інтерв'ю такому собі журналістові Риду через електронну пошту. Адреса електронної пошти, яку «Рид» використовував для інтерв'ю, був помічений і в промокампанії для конкурсу Pokémon Go. Примітно, що свої питання "журналіст" відправив у документі Microsoft Word. І хоча вони були англійською мовою, два експерти з кібербезпеки заявили, що він був створений на комп'ютері або у програмі, де російська мова є основною мовою.