Сен-Тропе - шикарний курорт на Французькій Рив'єрі, що користується популярністю серед багатіїв і знаменитостей - відчуває цього літа проблеми через зниження кількості яхт, причалених біля його берегів, розповідає The Telegraph.
Власники розкішних яхт зазвичай не мають нестачі в грошах, але вони все частіше уникають висококласних курортів Лазурного узбережжя через непомірно високі витрати. Замість знаменитих «мільярдерських причалів» Сен-Тропе чи Антіба багато хто вибирає менш дорогі напрями в Італії або Іспанії, де плата за стоянку яхти, ціни на пальне і витрати на оплату екіпажу нижчі.
Високі ціни на Рив'єрі пов'язані з тим, що Франція дуже суворо дотримується цінової політики ЄС щодо суднового дизеля, а також щодо нових вимог оподаткування та соціальних внесків, виплачуваних членам екіпажу, які були встановлені в березні 2017 року. Страхові, медичні та інші обов'язкові внески, які власники човнів платять за членів екіпажу у Франції, збільшилися з 15% до 55%.
У зв'язку зі зростаючим занепокоєнням на місцевих підприємствах три чільних політики Лазурного узбережжя - президент регіону Рено Мюзілье, мер Ніцци Крістіан Естрозі і мер Тулона Юбер Фалько - звернулися до президента Еммануеля Макрона з проханням про допомогу.
Від початку року дохід від знаменитої пристані в Сен-Тропе впав на 30%, а Тулон, менш популярне місто, постраждало на 40%. У зв'язку з тим, що ЄС дозволяє Італії та Іспанії послабити податковий тиск на їхньому боці Рив'єри, політики закликають до «якнайшвидшої гармонізації податкових і соціальних норм на загальноєвропейському рівні».
Заправка 42-метрової яхти в Італії (замість Франції) приносить власнику економію в €21 000 на тиждень через різницю в податках. Додаткові витрати на утримання екіпажу з семи осіб у Франції становлять € 300 000 на рік. Тому французьких моряків майже не наймають в екіпаж, а продажі суднового пального у чотирьох найбільших постачальників впали на 50% цього літа.
У відкритому листі, підписаному політиками, для прикладу наводить морська судноремонтна компанія Монако, яка нещодавно програла вигідний контракт на 152-метрову яхту іспанському конкурентові.
Французька Рів'єра не єдиний регіон, який страждає від високого оподаткування. Безліч виноробних компаній на півдні Франції заявляють, що не можуть конкурувати з більш дешевими винами з Іспанії, де податки на заробітну плату набагато нижчі.