Подорожі на власному автомобілі в європейські країни стали ще простішими з введенням безвізового режиму з 11 червня. Однак перш ніж вирушати в дорогу, варто перевірити, чи є у вас всі необхідні документи і чи оснащений ваш автомобіль обов'язковими для європейських країн атрибутами.
Про обов'язкові для виїзду за кордон документи АСН вже писала, тому в цьому матеріалі ми зупинимось на технічних деталях, які мають бути у вашому авто, якщо ви маєте намір їздити на ньому країнами ЄС.
Насамперед власнику автомобіля треба оформити страховку, так звану «Зелену карту», яку можна придбати в страховій компанії. Варто пам'ятати, що «Зелена карта» для країн ЄС і для Росії, Білорусі чи Молдови - це різні страховки.
Що стосується технічних характеристик автомобіля, то найчастіше прикордонники звертають увагу на передні вікна машини, які не повинні бути затемненими. Хоча нерідко через кордон все ж пропускають автомобілі із затемненими вікнами, але бувають випадки, коли прикордонники можуть завернути машину і доводиться здирати плівку просто в пункті пропуску.
Наявність в машині аптечки і вогнегасника - само собою. Якщо їх немає - це може стати приводом, що вас не пропустять до Європи взагалі. Більш того, і аптечка, і вогнегасник мають бути "свіжими" - купленими не пізніш як півроку тому.
Обов'язковою вимогою в багатьох країнах Європи є наявність в авто запасних лампочок ближнього світла і світловідбиваючого жилета. Останній потрібен для того, щоб вас було видно в темряві, якщо раптом на дорозі зламалася машина і ви її будете ремонтувати.
Також у разі поломки або ДТП у водія має бути в автомобілі знак аварійної зупинки, запасне колесо, домкрат і буксирувальний трос. Серед вимог також однакові покришки на всіх колесах і ціле, без тріщин лобове скло. Шини теж потрібно вибирати уважно. Адже, згідно з вимогами європейського законодавства, глибина протектора має бути не менше 4 міліметрів.
В жодному разі не можна з собою везти каністру з бензином, оскільки через кордон заборонено перевозити пальне в будь-якій тарі, тільки в баку автомобіля.
І, звичайно, краще перед поїздкою перевірити технічний стан автомобіля, адже якщо раптом у Європі у вас щось станеться з вашим чотириколісним конем, коштувати євроремонт буде не дешево.