Споживачі, які встановили у квартирі лічильник теплоенергії, але не передають показники в теплогенеруючу компанію, взагалі не платять за тепло.
Про це під час прес-конференції 21 січня заявила директор з правового забезпечення ПАТ «Київенерго» Ольга Ієвлева, повідомляє кореспондент АСН.
«Згідно з чинними нормами і правилами, якщо в квартирі є прилад обліку і свідчення не передані, то споживання становить нуль. І ми не маємо права зайти в квартиру, щоб переглянути показники. Ми зобов'язані ті гігакалорії, які залишаються, розподілити між тими споживачами, у яких лічильників немає», - пояснила вона.
Водночас комерційний директор ПАТ «Київенерго» Євген Бушма додав, після того, як почали підвищувати тарифи на комунальні послуги, проблема погіршилася і в компанію почали все частіше надходити скарги щодо цього. Бушма навів конкретний приклад, який стався в одному з будинків на вулиці Княжий Затон.
«84 квартири в цій секції будинку, 67 квартир обладнані квартирними лічильниками, 18 квартир не обладнані квартирними лічильниками. За грудень місяць 50 квартир з 67 передають свідчення по лічильнику, а при цьому 17 квартир показань взагалі не передали. Внаслідок цього у людини, у якої немає лічильника, за листопад вийшло 4500 гривень за опалення, у неї велика квартира, а за грудень 9 тисяч вийшло. Тому що нарахування за опалення тих 17 квартир, які не надали покази лічильників, автоматом перейшли на тих користувачів, які без лічильників», - розповів Бушма.
У Київенерго вважають, що Міністерство регіонального розвитку має врегулювати законодавчо такий казус.
Нагадаємо, з нарахуваннями зі споживання води ситуація інша - якщо споживач не надав показники за лічильником за гарячу або холодну воду, то нарахування йому здійснюються за загальним принципом.