Українські водії не знижують швидкості на вузьких смугах доріг, як у всьому цивілізованому світі, таку думку висловив глава правління "Всеукраїнського партнерства за безпеку дорожнього руху" Михайло Берлін на прес-конференції, передав кореспондент АСН.
"Заїжджаючи на смугу, яка має 2,5 м, а ширина легкового автомобіля - 2,1 м, а вантажного - ще більше. І ось коли по цих смугах летять автомобілі, і між ними критично небезпечна відстань, легкий маневр вліво-вправо дає нам божевільну кількість дорожньо-транспортних пригод", - зазначив експерт.
За його словами, яскравим прикладом безглуздя українських водіїв є складна ділянка на Обухівській трасі, де знаходиться 4 смуги шириною 2,5 м. "Здавалося б на вузькій дорозі люди повинні скидати швидкість, але на цій ділянці швидкості божевільні", - додав при цьому експерт .
Нагадаємо, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України дозволило звузити смуги доріг з невеликим завантаженням до ширини від 2,75 м. У старій ДБН була прописана тільки конкретна чітка ширина смуг руху - від 3,5 м до 3,75 м в залежності від призначення дороги. За розрахунками експертів, звуження ширини смуги з 3,6 м до 3 м знижує швидкість руху авто по дорозі більш ніж на 10 км/год.