Політичні партії проплачують замовні матеріали і сюжети в ЗМІ, витрачаючи на це десятки мільйонів гривень, однак не показуючи ці витрати у фінансових звітах партій. Таку думку висловив аналітик за партійними фінансів Руху ЧЕСНО Ігор Фещенко на прес-конференції, передав кореспондент АСН.
"Партії або треті люди в їхніх інтересах замовляють значну частину прихованої реклами. Це можуть бути різні формати. Вся ця реклама не потрапляє в фінансові звіти партій. Йдеться про десятки мільйонів, а може, і значно більші суми, які не потрапляють у фінансові звіти", - зазначив експерт.
За його словами, партії можуть публікувати замовні статті в різних ЗМІ без відповідного маркування, проплачувати створення замовних сюжетів на телебаченні і навіть купувати участь політиків у різних ток-шоу. При цьому він додав, що, наприклад, партія "Народний контроль" виробляла цілу серію програм, які були наскрізь брендовані логотипами партії, проте в фінансових звітах цей контент аж ніяк не відображався.
Крім того, активно пропагує програму своєї політичної партії "За життя" Вадим Рабинович. З його участю виходить відразу кілька передач і на "112 каналі" і на телеканалі "NewsOne", в яких систематично звучить як сама назва партії, так і її обіцянки.
У той же час, на телеканалі "Прямий" виходить передача "Закрита зона", яку веде Володимир Ар'єв і яка присвячується критиці опонентів БПП і Петра Порошенка - зокрема Юлії Тимошенко, Валентина Наливайченка і так далі. Нагадаємо, народний депутат Юлія Тимошенко поскаржилася до парламентського Комітету свободи слова, заявивши, що в пресі проти «Батьківщини» останні три тижні йде «цькування».