Необхідність підвищення тарифів на проїзд у комунальному транспорті Києва нічим конкретно не обґрунтована. Таку думку висловив експерт громадської кампанії «Євро-Патруль» В'ячеслав Коновалов на прес-конференції, передав кореспондент АСН.
"Як завжди, намалювали красиві формули, начебто навіть науково-обґрунтовані, питання тільки, з якої стелі бралися ці цифри. Це вже класика жанру - і "Укрзалізниця" так тарифи підвищує", - зазначив експерт.
За його словами, найчастіше чиновники наживаються за рахунок схем закупівлі запчастин за завищеними цінами. Крім того, багато транспортних маршрутів дублюють один одного, а значить, є неефективними. Також, за словами В. Коновалова, є нестиковки і з рухомим складом "Київпастрансу", коли у підприємства в автопарку стоїть 200 автобусів, які не виходять на маршрути, мер Києва заявляє про необхідність закупівлі ще кількох сотень транспортних засобів для міста.
При цьому він додав, що окреме питання - реклама на транспорті столиці, прибуток від якої отримують сторонні структури. "Чому хтось отримує? Чи не час ділитися? У нас виходить, що метрополітен всім винен, сам у збитках, як у шовках - і в той же час пасажири змушені платити за ці корупційні схеми, які кришують чиновники", - додав Коновалов.
Нагадаємо, керівництво КМДА прийняло рішення про підвищення з 4-5 до 8 гривень плати за проїзд у комунальному транспорті Києва. Новий тариф набере чинності 14 липня. При покупці проїзного вартість разового проїзду в метро складе 6,30 грн замість нинішніх 4,50 грн.