Міністерство освіти і науки змінює шкільні програми для того, щоб вчителі знали, як допомогти дітям, які страждають від буллінга і не допускали його виникнення в шкільному середовищі. Про це повідомила радник міністра освіти і науки Оксана Макаренко, передала "Комсомольская правда".
"Зараз створюються програми, які вводяться в курс перекваліфікації вчителів. Педагоги вчаться, як працювати з соцслужбами, як допомагати дітям. Але багато залежить від позиції адміністрації школи, вчителя, батьків", - зазначила експерт.
За її словами, буллінг помолодшав і відбувається не тільки серед підлітків, а й дітей молодшого віку, для яких авторитет вчителя важливий. Тому, на її думку цькування можна швидко припинити, якщо вчитель побудував з учнями довірчі відносини.
Також О. Макаренко зазначила, що це негативне явище не виникає одномоментно. І викорінити його можна, тільки змінивши філософію і атмосферу в школі.
"Зараз ми над цим працюємо, новий стандарт вчить бачити особистість в дитині. Часто і сам учитель призначає когось потенційною жертвою, коли виділяє дитину із загального числа дітей, каже, що він якийсь не такий, погано вчиться, погано поводиться , погано одягається", - пояснила експерт.
При цьому вона додала, що в даний час багато дітей з синдромом дефіциту уваги. Такі діти більш рухливі, їм важко висидіти 45 хвилин. Якщо ж учитель вимагає сидіти і не рухатися, лає за це, то дитина може почати вести себе погано аж до того, що стає хуліганом, який навколо себе формує групу тих, хто буде когось цькувати.
Нагадаємо, Кабінет міністрів України термін «вищий навчальний заклад» замінив на термін «заклад вищої освіти», що відповідає закону «Про освіту». Про це повідомила прес-служба Міністерства освіти і науки.