Реальна витрата пального нових автомобілів у Європі в середньому на 42% вища за показники, заявлені виробниками. Такі результати дослідження незалежної організації Міжнародна рада з екологічно чистого транспорту (ICCT) оприлюднила газета Westdeutsche Allgemeine Zeitung.
Експерти організації проаналізували 1,1 млн автомобілів у восьми європейських країнах. Як з'ясувалося, найбільшою є різниця в реальних і заявлених показниках споживання палива в автомобілях преміум-класу та гібридних автомобілях - більш ніж 50%.
"Розбіжність між офіційним і реальною витратою (пального) висока, як ніколи раніше. Ще 10 років тому різниця між зазначеним виробниками та реально заміряних витратою становила лише близько 15%", - зазначив директор ICCT по Європі Петер Мок.
Уже в 2013 році цей показник підвищився до 25%. А в 2017 - 42%. Для автовласників це означає додаткові витрати в середньому на 400 євро в рік. В організації вважають, що така велика різниця між заявленим і реальним споживанням бензину і дизельного палива пов'язана з тим, що виробники тестують автомобілі в випробувальних лабораторіях, а не в реальних умовах.
Щоб боротися з так званою «похибкою», з вересня 2017 року Європі почали діяти більш жорсткі правила з тестування нових моделей автомобілів. Планується, що через рік ці норми будуть поширюватися на всі моделі. За словами експертів ICCT, дані зміни дозволять скоротити розбіжності між реальним і заявленим споживанням палива в два рази.
В організації помітили, що наприклад в США, в зв'язку з тим, що там проводять незалежне тестування витрати пального серійних автомобілів, розбіжності в даних реального споживання пального і офіційною інформацією виробників не такі високі, як в Європі.