Компанія Apple визнала в середу, 20 вересня, що її остання версія розумного годинника, представлена тиждень тому, має проблеми з найважливішою функцією: можливістю здійснювати телефонні дзвінки й отримувати доступ до даних без iPhone, повідомляє Reuters. Кілька відомих оглядачів заявили, що не рекомендують пристрій через проблеми з Wi-Fi, через що неможливо здійснювати дзвінки.
Розумний годинник Apple Watch Series 3 коштує від $399, він був представлений разом з новими моделями iPhone. На відміну від попередніх версій годинників, у цю вбудовано мережу зв'язку. Apple заявила, що користувачі можуть зіткнутися з проблемами зв'язку, коли вони підключаються до відкритих Wi-Fi-мереж, наприклад, в готелі або в кафе. «Компанія працює над виправленням для випуску нового програмного забезпечення», - заявила прес-секретар Apple Емі Бессетт.
Крім проблем з підключенням, деякі рецензенти були розчаровані швидкістю розряду батареї годинника під час здійснення дзвінків. Годинник може працювати до 18 годин без підзарядки, але компанія сказала, що при здійсненні дзвінка час роботи скоротиться до однієї години. Багато рецензентів, такі як New York Times, високо оцінили нові функції і дали загалом позитивні оцінки новому пристрою.
Але інші відомі видання, зокрема Wall Street Journal і The Verge, рекомендували відмовитися від придбання нової моделі, бо мережа LTE і доступ до даних не працюють належним чином. Критика вплинула на акції Apple, які опустилися приблизно на 1,7% і коштують зараз $156,07.