Відтепер кияни через інтернет зможуть дізнатися не тільки причини відключення житлово-комунальних послуг і залишити заявку про аварійну ситуацію, а й отримати оперативне повідомлення на пошту, коли відновлять подачу води або світла. У Києві презентували оновлений сайт Центральної диспетчерської служби з питань житлово-комунального господарства www.1557.kiev.ua.
«Для початку роботи з сайтом необхідно авторизуватись. Якщо при реєстрації залишити електронну пошту, то в подальшому вам будуть приходити повідомлення про планові відключення послуг або поточні відключення в зв'язку з аварійними випадками. У повідомленнях будуть позначені причини відключення і терміни відновлення послуги», - пояснив керівник Центральної диспетчерської служби з питань житлово-комунального господарства 1557 Олександр Поповцев, повідомляє прес-служба КМДА.
При цьому відстежувати стан надання послуг можна за кількома адресами. Для цього їх всі потрібно вказати на сайті у своєму кабінеті. Крім цього, в рубриці «Адресно-довідкова інформація» можна знайти інформацію про організації, що обслуговують ваш будинок , де вказані телефони, адреси та дні прийому.
На оновленому сайті можна оплатити послугу з водопостачання, вказавши номер особового рахунку, а також звірити і оновити показання квартирного лічильника. За словами Поповцева, аналогічні опції планується створити і для інших послуг.
«Актуальною зі стартом опалювального сезону стане рубрика, що стосується наявності теплового будинкового приладу обліку та інформації про спільне зняття показань з приладу. Це також можна зробити через сайт», - зазначив чиновник.
Варто додати, що на сайті відображені тільки будинки, які обслуговуються комунальними ЖЕКам або ті ОСББ і ЖБК, які уклали договір з сервісом.