Дами, слухайте уважно. Ви бачите божественний бюстгальтер в онлайн-магазині: це ваш улюблений відтінок синього, зі знижкою 40%, в ньому ви будете схожою на Мерилін Монро. Ідеально! Посилка приходить, ви одягаєте його і розумієте, що в ньому ви швидше схожі на Менсона, ніж на Монро - суцільна трагедія. З більшістю дівчат така ситуація відбувається регулярно і, здебільшого, вона вирішується лише їдким коментарем на сайті магазину.
Але нова політика «спробуй, перш ніж купувати» з'являється в роздрібній онлайн-торгівлі, і навіть бренди нижньої білизни на неї погоджуються, розповідає The Independent.
Американський бренд ThirdLove дає клієнтам 30 днів для того, щоб приміряти куплений товар, перш ніж приймати рішення про покупку. Це означає відсутність бірок, ярликів і, що найбільш важливо, без витрат. Єдина плата - плата за доставку.
Після закінчення 30 днів ви самі вирішуєте, чи сподобався вам продукт і чи хочете ви його залишити. Засновник ThirdLove Хайді Зак пояснила: «Ось наскільки ми впевнені в якості нашої продукції». Такий нетрадиційний маркетинговий прийом явно працює, близько 76% бюстгальтерів ThirdLove купують після «проби».
«Будь-який інтернет-магазин білизни опиняється в невигідному становищі перед своїми традиційними конкурентами, - говорить Зак. - Ви не бачили бюстгальтер, і у нас немає звичайного магазину, де ви б могли його поміряти. Ми лише намагаємося знайти нові унікальні способи залучення споживачів».
Ту саму політику пропонує онлайн-магазин нижньої білизни MeUndies. Унікальна гарантія «100% -го задоволення» від бренду дає клієнтам право на повне відшкодування вартості, якщо у них настане раптове прозріння, що нові трусики незручно сидять. 20% клієнтів MeUndies заявляють, що поворотна політика магазину - основна причина для покупки у них на сайті.
Популярний американський бренд спортивного одягу Athleta застосовує політику «Перевір у спортзалі», надаючи клієнтам можливість потренуватися у своїй продукції, перш ніж купити її. Бренд окулярів Warby Parker працює в рамках політики «домашньої примірки», клієнти можуть обрати п'ять різних оправ для окулярів, щоб поміняти їх протягом п'яти днів.