counter
Стрічка новин
Вибрати все
26 Жовтня
25 Жовтня
Всі новини...


Спробуй, перш ніж купити. Нова політика "повернення" зарубіжних магазинів


Переглядів: 158


Спробуй, перш ніж купити. Нова політика повернення зарубіжних магазинів

Дами, слухайте уважно. Ви бачите божественний бюстгальтер в онлайн-магазині: це ваш улюблений відтінок синього, зі знижкою 40%, в ньому ви будете схожою на Мерилін Монро. Ідеально! Посилка приходить, ви одягаєте його і розумієте, що в ньому ви швидше схожі на Менсона, ніж на Монро - суцільна трагедія. З більшістю дівчат така ситуація відбувається регулярно і, здебільшого, вона вирішується лише їдким коментарем на сайті магазину.

Але нова політика «спробуй, перш ніж купувати» з'являється в роздрібній онлайн-торгівлі, і навіть бренди нижньої білизни на неї погоджуються, розповідає The Independent.

Американський бренд ThirdLove дає клієнтам 30 днів для того, щоб приміряти куплений товар, перш ніж приймати рішення про покупку. Це означає відсутність бірок, ярликів і, що найбільш важливо, без витрат. Єдина плата - плата за доставку.

Після закінчення 30 днів ви самі вирішуєте, чи сподобався вам продукт і чи хочете ви його залишити. Засновник ThirdLove Хайді Зак пояснила: «Ось наскільки ми впевнені в якості нашої продукції». Такий нетрадиційний маркетинговий прийом явно працює, близько 76% бюстгальтерів ThirdLove купують після «проби».

«Будь-який інтернет-магазин білизни опиняється в невигідному становищі перед своїми традиційними конкурентами, - говорить Зак. - Ви не бачили бюстгальтер, і у нас немає звичайного магазину, де ви б могли його поміряти. Ми лише намагаємося знайти нові унікальні способи залучення споживачів».

Ту саму політику пропонує онлайн-магазин нижньої білизни MeUndies. Унікальна гарантія «100% -го задоволення» від бренду дає клієнтам право на повне відшкодування вартості, якщо у них настане раптове прозріння, що нові трусики незручно сидять. 20% клієнтів MeUndies заявляють, що поворотна політика магазину - основна причина для покупки у них на сайті.

Популярний американський бренд спортивного одягу Athleta застосовує політику «Перевір у спортзалі», надаючи клієнтам можливість потренуватися у своїй продукції, перш ніж купити її. Бренд окулярів Warby Parker працює в рамках політики «домашньої примірки», клієнти можуть обрати п'ять різних оправ для окулярів, щоб поміняти їх протягом п'яти днів.

переклад Анна Залозна

Читайте АСН в Google News




Новини партнерів





Інші важливі новини і публікації
Остерігайтеся брехати і брехунів: найточніший любовний гороскоп на 27 жовтня
Остерігайтеся брехати і брехунів: найточніший любовний гороскоп на 27 жовтня
Навіть не намагайтеся хитрувати зі своєю коханою людиною – 27 жовтень зірки категорично проти нещирості навіть....
Цікавий японський гороскоп за групою крові
Цікавий японський гороскоп за групою крові
Японці обожнювали будувати різні системи, згідно з якими можна визначати майбутнє Наприклад, вони вважали, що ....
Найпротивніша і неприємна дівчина по знаку зодіаку
Найпротивніша і неприємна дівчина по знаку зодіаку
3 місце — Водолій Третє місце, бронзова медаль і почесна грамота «За видатні заслуги в справі динамо 80-го лі....
Мат і безлад допомагають визначити інтелектуалів
Мат і безлад допомагають визначити інтелектуалів
Безлад і лайки характерні для людей з високим IQ, до такого висновку прийшли вчені з Університету Міннесоти Їх....
Хитрість завдяки якій, масло під час смаження не бризкали в усі сторони
Хитрість завдяки якій, масло під час смаження не бризкали в усі сторони
Кухня для жінки, як особистий кабінет У ній ми проводимо велику частину свого часу, коли знаходимося вдома
більше матеріалів
/-0,33475184440613-/ /-pc-/
x
Вітаємо!

Ми помітили, що ви використовуєте блокувальник реклами.

Дуже просимо відключити його для ASN.IN.UA!

Реклама - основне джерело прибутку для нас. Без неї ми не зможемо оплатити роботу журналістів і їхні відрядження.

Не позбавляйте себе хороших матеріалів!

Top