На формі англійського футбольного клубу Manchester United скоро може з'явиться логотип компанії Tinder. Клуб уклав угоду з відомим сайтом знайомств на £12 мільйонів за рік реклами протягом сезону 2017/2018, повідомляє The Mirror.
Цього літа керівництво Прем'єр-ліги внесло зміни в правила спонсорства і тепер командам дозволено помістити додатковий логотип на своїй формі, за умови, що він буде розташований лише на одному рукаві. На іншому рукаві, як і раніше, буде міститися логотип Прем'єр-ліги.
Manchester United стане десятим у низці клубів, які погодилися на «рекламу на рукаві», але жоден інший не отримає за неї таку суму. Договір ще не підписаний, але перебуває на стадії розгляду.
Tinder - найпопулярніший у світі додаток для знайомств, яким користуються 50 мільйонів людей. Компанія почала свою "атаку" на спортивні команди ще в минулому сезоні. У неї вже є угода з італійським клубом Napoli, і його нападник Аркадіуш Милик знявся в її рекламному ролику.
Керівники галузі оцінюють вартість реклами на рукаві приблизно в 20% від того, що отримують від реклами на передній частині футболок. Manchester United вже має договір на £50 мільйонів з американським автомобільним гігантом Chevrolet.