Хороший дизайн буде непомітним, поки дизайнер не помістить на нього своє ім'я. Тоді предмет набуває статусу must-have і миттєво стане легендарним. Скріпка від Prada за $185 є єдиною річчю бренду, яку більша частина людства може собі дозволити купити, за винятком хіба що шкарпеток цього бренду, пише газета The Guardian.
Збільшена срібна скріпка стала останньою в низці дизайнерський вигадок на тему буденного і повсякденного. Справедливості заради потрібно відзначити, що це не скріпка, а затиск для грошей з логотипом Prada.
Скріпка не є єдиним подібним дизайнерським винаходом. Модні будинки вже давно знаходять красу, гумор, а, головне - прибуток в обіграванні знайомих об'єктів. Jil Sander «винайшли» паперовий пакет з крейдованого паперу за $237. Бренд Ashish прикрасив господарську сумку паєтками за $352.
Але найбільш заповітним придбанням модників став цеглина з червоної глини від марки Supreme за $30. Здавалося б, цей абсурдний товар компанія розпродала за лічені хвилини, і тепер таку цеглину можна придбати на сайті eBay за $1000.
Далі за всіх пішов креативний дизайнер дому Balenciaga Демна Гвасалія. Він перетворив цю процедуру на жарт, часто змінюючи призначення предмета або додаючи буденним предметам незвичайні штрихи. Наприклад, вмонтував у каблук чобота запальничку або відтворив знаменитий блакитний пакунок Ikea за $2000.
Досвід показує, чим незвичніший предмет, тим швидше його розпродають. Це також спосіб купити продукцію бажаного бренду, не витрачаючи при цьому великих грошей, і показати всім, що цінуєш «модний» гумор, публікуючи цей факт у соціальних мережах. Ці товари майже завжди повністю розпродаються, тому вигода тут у обох сторін. Головне, не стати предметом для насмішок.