У 2017 році безкоштовні місця для постійних клієнтів були надані на 72,4% рейсах проти 76,6% в 2016 році. Такі дані щорічного рейтингу Reward Seat Availability, який складає компанія CarTrawler.
Така статистика свідчить про те, що авіакомпанії посилили умови отримання безкоштовних авіаквитків, які можна отримати в рамках програм лояльності, повідомляє CNBC.
«В авіакомпаній за межами США ситуація не така гарна, як у тих що в США, і багато хто з цих іноземних перевізників воліли б продати місця за готівку, ніж запропонувати їх пасажирам, які часто літають», - вважає президент консалтингової компанії IdeaWorks Джей Соренсен, який провів дослідження на замовлення CarTrawler.
Першою в рейтингу більш лояльних до своїх клієнтів авіакомпаній виявилася американська Southwest Airlines. Цю позицію авіаперевізник тримає вже кілька років поспіль. За даними дослідження, отримати авіаквиток за бонусні милі можна було на всіх рейсах цієї компанії.
Друге місце посів теж американський авіаперевізник JetBlue, який надав безкоштовні квитки на 94,3% рейсів. Трохи більше 90% рейсів, на яких діяла програма лояльності, у таких компаній, як Lufthansa, Air Berlin і Air Canada.
Замикає рейтинг з 25 авіаперевізників колумбійська авіакомпанія Avianca, що надає безкоштовні місця для постійних клієнтів лише в 38,6% випадків.
Соренсен підкреслив, що безкоштовні квитки постійним клієнтам простіше отримати на внутрішні рейси, ніж на міжнародні.