Більше половини українців, а точніше 51% говорять, що вони відчувають тривогу, коли їхні смартфони і мобільні пристрої не під рукою.
Такі результати випливають з глобального дослідження компанії Nielsen про споживчі звички користуватися телефоном для покупок і банківських операцій. Більше половини українців не можуть уявити своє життя без мобільного телефону, а 72% споживачів заявили, що мобільний пристрій робить їхнє життя кращим.
У сучасному світі, де новини, покупки, банківські послуги і розваги доступні 24/цілодобово за допомогою різних пристроїв, страх випасти з інформаційного простору цілком зрозумілий феномен. 43% українських споживачів згодні, що особисте спілкування замінюється електронним, але не вважає це проблемою, а 27% опитаних респондентів вважають за краще писати СМС, а не поговорити.
На запитання: «Що ви робили за допомогою мобільного пристрою за останні півроку?» - 80% споживачів відповіли - «користувалися соцмережами».