Walt Disney перестане надавати нові фільми американському потоковому сервісу Netflix, починаючи з 2019 року, і запустить власний. Найбільша в світі розважальна компанія намагається переміститися на ринок цифрового мовлення, яке поступово витісняє традиційне телебачення, повідомляє The Independent.
Компанія оголосила про своє рішення у вівторок, вона сподівається отримати більше прибутку в довгостроковій перспективі, змушуючи глядачів оформляти підписку на їх послуги, а не розміщуючи свої фільми на таких сервісах, як Netflix.
У свою чергу, Netflix, як і його конкуренти, Amazon і HBO, витрачають мільярди доларів на створення і трансляцію власних фільмів і серіалів прямо в будинку своїх споживачів. Аналітики стверджують, що вихід Disney на переповнений потоковий ринок і майбутні витрати компанії на створення і підтримку своїх онлайн-сервісів можуть вплинути на прибуток. Акції Disney вже впали на 3,8%, в той час, як акції Netflix впали на 3%.
Disney заявила, що її нові послуги будуть засновані на технологіях, що надаються компанією BAMTech, і оголосила, що заплатить $ 1,58 млрд за додаткові 42% компанії.
Disney є одним із найбільш упізнаваних імен на Netflix, але це не перша компанія, що прибирає свою продукцію з каталогу потокового сервісу. Starz Entertainment прибрали близько 1000 фільмів в 2011 році. Netflix заявила, що продовжуватиме вести бізнес з Disney в усьому світі, включаючи збереження за собою ексклюзивних прав на трансляцію фільмів від Marvel. Нова система потокового мовлення Disney буде доступна з 2018 року, говориться в повідомленні компанії.