counter
Архів Повернутись назад 28 Серпня 2015
28 Серпня
Суспільство оформление ленты  Житель Донецької області возив на тепловозі через лінію розмежування контрафактні сигарети У Донецькій області зведена мобільна група у складі спецпідрозділу ДФС «Фантом», співробітники СБУ та прикордонники за сприяння ЗСУ перекрили нелегальний канал постачання з окупованих територій контрафактних сигарет. Про це повідомляє прес-служба Державної фіскальної служби України.За інформацією прес-служби, організатором каналу є житель Ясинуватої, який працює машиністом на залізниці.«Він регулярно здійснював рейси на окуповані території, де завантажував у відсіки тепловоза ящики з сигаретами, які нелегально транспортував через лінію розмежування. Після цього на машині він перевозив товар до себе додому, звідки розвозив по торгових точках», — йдеться в повідомленні.Як повідомляється, зловмисника атримано на гарячому під час розвантаження чергової партії контрабанди. Під час огляду вантажу встановлено, що акцизні марки на сигаретах, зроблених під виглядом однієї з українських марок, були підроблені.Наразі вилучено 400 блоків сигарет, загальною вартістю понад 70 тисяч гривень. Триває перевірка.
Суспільство На кордоні зі Словаччиною затримали велику партію контрабандних сигарет Українські прикордонники затримали на українсько-словацькому кордоні значну партію контрабандних сигарет. Про це повідомляє прес-служба ДПС.«У рамках проведення спільних дій співробітниками Держприкордонслужби та Державної фіскальної служби затримано вантажний автомобіль «Вольво», який намагався перевезти через державний кордон значну партію контрабандних сигарет. Прямуючи до Словаччини через пункт пропуску «Ужгород», водій надав документи на вантаж, серед якого значилося понад 170 дерев'яних котушок для кабелів», — йдеться в повідомленні.Як наголошується, під час перевірки співробітники пункту пропуску знайшли серед вантажу сигарети марки «Вінстон» українського акцизу, які були загорнуті в поліетиленові пакети і заховані усередині котушок.У ДПС додали, що триває підрахунок виявлених контрабандних сигарет, але за попередніми даними, їхня кількість становить понад 60 тисяч пачок.
Суспільство На Донеччині струмом убило дворічного малюка Краснолиманська міжрайонна прокуратура Донецької області здійснює процесуальне керівництво у кримінальному провадженні за фактом смерті дворічного хлопчика. Про це повідомляє прес-служба прокуратури.«Дитина гралася вдома з кошеням, бігаючи кімнатами будинку. Мати, її подруга і бабуся в цей час перебували в одній із кімнат і дивилися телевізор. Раптово вони почули звук падіння і прибігли в іншу кімнату, де побачили на підлозі хлопчика. Родичі намагалися привести до тями дитину, але не змогли. За результатами проведення першочергових слідчих дій встановлено, що 26-річна мати дитини проживає з матір'ю, офіційно не працює і зловживає спиртними напоями», — йдеться в повідомленні.У міліції додали, що сусіди характеризують сім'ю як соціально неблагополучну.За фактом смерті дитини розпочато кримінальне провадження за ст.166 (злісне невиконання обов'язків по догляду за дитиною або за особою, щодо якої встановлена ​​опіка чи піклування) КК України.Попередня причина смерті — ураження струмом.
Політика Віталій Касько Интервью
Віталій Касько: У прокуратурі не повинно бути змагань за сфери впливу
Справа «діамантових прокурорів» змусила суспільство по-іншому поглянути на боротьбу з корупцією. Люди повірили тандему Касько-Сакварелідзе, який, проявляючи досить жорстку публічну позицію, переконував, що зламати систему можна. Не менший інтерес викликало і повідомлення про те, що розподіливши повноваження між заступниками, Генеральний прокурор фактично зробив саме Віталія Каська головним з питань боротьби з корупцією в країні. Інтриги додав той факт, що категорія справ, які повинне розслідувати управління, що потрапило під його кураторство, це прерогатива Національного антикорупційного бюро. Чи означає це, що як тільки НАБ почне працювати, а це станеться вже восени, управління можна розформовувати? Що насправді стоїть за черговими кадровими рокіровками в ГПУ? На ці й інші запитання в ексклюзивному інтерв'ю «Аналітичній службі новин» (АСН) відповів заступник Генерального прокурора України Віталій Касько. — Віталію Вікторовичу, ви в прокуратурі людина не нова. Працювали і за Махніцького, і за Яреми. Відповідали за міжнародний напрямок і за питання санкцій щодо колишніх високопосадовців. Але в ЗМІ почали з’являтися лише після того, як ці керівники пішли у відставку. Чому так? Не давали нормально працювати? Чи не було результатів, про які варто говорити? — У Генеральну прокуратуру я повернувся в середині травня минулого року. Відтоді відповідав за декілька напрямів, які не завжди були цікавими ЗМІ. Скажімо, ювенальна юстиція, злочини неповнолітніх. У засобах масової інформації про це пишуть мало. Курував короткий проміжок часу департамент нагляду за дотриманням законів у пенітенціарній системі. Почали там серйозну роботу, зокрема затримання начальників колоній за катування засуджених у декількох областях. Але цей напрям від мене дуже швидко забрали. — Чому? Тому що почали занадто різко? — Не знаю, мені цього ніхто не пояснив. Навіть більше, людей, яких туди відібрали за часів мого керівництва, згодом недвозначно попросили перейти на інші напрями роботи. А там усе залишилося так, як і було раніше. З початку цього року я почав займатися представництвом інтересів держави у судах (цивільних, адміністративних, господарських). Це той напрям, де результат повністю залежав від мене та моїх підлеглих — від початку і до кінця. А не від того, що роблять заступники Генерального прокурора з інших напрямів. Я розпочинав судовий процес, забезпечуючи якісне представництво інтересів держави у всіх судових інстанціях. І ми мали реальні результати, повертаючи державі розкрадене майно, землі, родовища. Робота справді пішла. Минулого тижня дізнався, що нашим контрольним управлінням, яке мені, до слова, не підпорядковується, цей напрям було визнано кращим цього року в Генпрокуратурі. Але під час останнього перерозподілу обов’язків у мене його забрали. Та зазвичай доводилося займатися напрямами, де результат залежав не тільки від мене. Приміром, міжнародним, про який ви згадали. Тут ми працювали, скажімо так, «на давальницькій сировині» і наші результати напряму залежали від того, наскільки якісним і результативним було слідство у відповідних кримінальних провадженнях… — Чому розслідування злочинів, пов’язаних із чиновниками-втікачами, так довго не давало результатів, адже політичної волі, на яку люблять списувати невдачі, вистачало? — Ініціація внесення тих чи тих осіб до списків відбувалася ще в березні — до мого приходу у Генеральну прокуратуру. Тож я зіткнувся з тим, що подали, і спілкувався з представниками Євросоюзу, виходячи з цього. Виправити цю ситуацію влітку 2015 року було неможливо, адже особи були визначені і критерії були сформульовані у відповідних рішеннях ЄС, які не підлягали коригуванню, подобалося це українській стороні чи ні. Адже це санкції ЄС і саме він, звичайно, встановлює умови їх застосування і правила виконання. За критеріями, озвученими ЄС, санкції були застосовані до тих осіб, щодо яких було достатньо підстав для підозр у розкраданні державного майна. Безумовно, міжнародний департамент постійно доводив це до відома нашого слідства, але я ніколи не керував слідством і зробити роботу замість слідства не міг. Нашим завданням було пояснити, за якими критеріями застосовано санкції і що необхідно зробити для того, щоби вони далі існували і не були скасовані. А вже слідство мало надати наявні у них докази, провести у разі потреби ті чи ті поглиблені розслідування і досягнути результату. Ми також були постійним комунікатором з відповідними підрозділами ЄС, роз’яснюючи наше законодавство, судову практику, значення тих чи тих процесуальних рішень тощо. Тому, як на мене, міжнародний департамент Генеральної прокуратури зробив максимум. І саме тому санкції проіснували рік — попри те, що слідство працювало по-різному. Нові санкції були застосовані повторно до всіх осіб, окрім чотирьох, що за тих обставин, які тут склалися зі слідством, було перемогою. — Що ви маєте на увазі? — Ви, мабуть, знаєте, що заступники Генерального прокурора, які відповідали за слідство і процесуальне керівництво у головному слідчому управлінні, постійно змінювалися, майже щотри-чотири місяці. Там було дуже багато кураторів: Баганець, Матіос, Герасимюк, Заліско, тепер Столярчук. — Із чим це пов’язано? — Складно сказати. Але, як на мене, це — недобрий знак. Адже тільки щоб ввійти у курс справи, розібратися з нюансами й почати працювати нормально, потрібен час. Тому дуже важливо було з самого початку визначити людей, які могли б узяти на себе відповідальність, розпочати й закінчити ці провадження щодо колишніх високопосадовців. Вочевидь, потрібно було створити окремий підрозділ, який би займався лише цією роботою. Це мало стати пріоритетом. Я неодноразово радив це зробити кожному новому Генпрокурору, такі ж поради давали наші міжнародні експерти. На початкових етапах, і це було дуже помітно, одні й ті самі підрозділи займалися і поточною корупцією у нинішній владі, й колишніми високопосадовцями, і справами щодо масових розстрілів на Майдані, і взагалі дуже дивними справами, які чомусь опинялися у провадженні головного слідчого управління ГПУ. Крім того, справи колишніх високопосадовців досить часто сильно пов’язані між собою, тому потрібні були постійні спілкування слідчих груп між собою, обмін інформацією і спільні плани за окремими епізодами, потрібна була якісна координація з боку керівництва слідчими. Якщо моя пропозиція створити міжнародну слідчу групу у справі про збиття літака МН-17 була підтримана і ця група успішно працює, то аналогічні можливості у справах колишніх високопосадовців слідством використані не були. — Санкції подовжено до березня наступного року. Що далі? — Надалі навряд чи їх продовжать, тому що Євросоюз вважає, що рік-два достатньо для країни з нормально організованим слідством для того, щоб розібратися, чиї активи заморожені, перевірити їх походження та накласти арешт у власних кримінальних провадженнях. Нині більшість активів перебувають під арештом саме завдяки адміністративним санкціям ЄС. Хоч до цього часу ми мали б отримати відповідні судові рішення, щоб накласти арешти за кордоном у власних кримінальних провадженнях. Нині більшість активів перебувають під арештом саме завдяки адміністративним санкціям ЄС. Хоч до цього часу ми мали б отримати відповідні судові рішення, щоб накласти арешти за кордоном у власних кримінальних провадженнях. Адже лише це може гарантувати, що після припинення санкцій ЄС кошти надалі залишатимуться під арештом, а не повернуться назад у кишені колишніх високопосадовців. — Невже досі бракує доказів? — Якийсь прогрес безумовно є. Деякі справи вже відправлено до суду в порядку заочного кримінального провадження. Чи їх багато, наскільки повно вони охоплюють епізоди можливої злочинної діяльності високопосадовців, мені оцінювати складно. Думаю, що суспільство це оцінить, коли справи потраплять до суду. І громадськість побачить, які є докази, про що йдеться. Про які суми, про які категорії злочинів. Тоді можна буде давати оцінку. — Як фахівець з міжнародного права скажіть, наскільки реально взагалі повернути ці кошти? — Це залежить від якості роботи слідчого по кожній конкретній справі й процесуального керівника. Бо насправді все набагато складніше, ніж здається. Є загальний порядок, який може спрацювати, а може й не спрацювати — залежно від того, яке законодавство у тій країні, де заарештовано кошти. Наприклад, десь досить мати вирок про загальну конфіскацію майна, незалежно від того, злочинним воно шляхом здобуте чи ні. А в інших країнах — для того щоб конфіскувати майно — потрібно довести, що воно було здобуте саме злочинним шляхом. І довести, яким чином. І це має бути зазначено у вироку українського суду. Якщо цього не буде, перспектива повернути активи в країнах, де існують такі правила гри, набагато менша. Щоправда, можна вдатися до цивільного позову щодо нелегальності таких коштів, але без доказів в українському кримінальному провадженні, щоб у відповідного суду іншої країни виникли бодай якісь сумніви щодо легальності походження цих коштів, теж не обійтися. Тобто, з якого боку не розглядай проблему, все впирається в те, наскільки якісно й професійно проводилося розслідування. Тому що розслідування такого типу дуже складні. Тут потрібно дивитися в перспективу, розуміти правила, які діють в інших державах. Ми, як і раніше, готові надавати таку допомогу. Але треба, щоб слідство хотіло її отримати. Наші слідчі мають змогу працювати з представниками британських правоохоронних органів, консультуватися зі слідчим, який володіє російською мовою й спеціалізується на фінансових розслідуваннях. Представники ФБР готові надати усю необхідну допомогу, вони тут знаходяться постійно. Тобто залишається тільки скористатися цією допомогою — і все. — Наскільки в цьому зацікавлене українське слідство? — За своїми повноваженнями я не маю доступу до матеріалів справ, які розслідуються. Тому навіть не можу сказати, в якій частині вони щось зробили. Чи взагалі скористалися цими порадами. Це все йде на відкуп слідчого і процесуального керівника, а також заступника Генпрокурора, який за це відповідає. Тобто вони несуть повну відповідальність за те, наскільки якісно і своєчасно було проведено розслідування. Їм за це платять гроші. Про це йдеться у їхніх посадових обов’язках. І саме вони повинні пояснити суспільству, отримана така допомога чи ні. Якщо ні, то чому вона не була отримана. Чому ми маємо саме такі результати, а не інакші. Я, чесно кажучи, поки що не чув публічного звіту від людей, які займаються питаннями слідства. — Дивний вигляд все це має… Як можна керувати міжвідомчою робочою групою і не мати змоги ознайомитися з матеріалами? Кажуть, що ці справи були «підчищені». Це правда? — Не можу ні підтвердити, ні спростувати цю інформацію. Керівник міжвідомчої робочої групи — це лише звучить голосно. Насправді ця посада не надає жодних процесуальних можливостей впливати на слідство чи подивитись стан речей у кримінальному провадженні, організаційно — ми запрошуємо на кожне засідання групи представника головного слідчого управління ГПУ, проте, як правило, нічого втішного від них не чуємо. — Коли вчергове було перерозподілено обов’язки між заступниками Генерального прокурора, вас назвали головним відповідальним за боротьбу з корупцією. Фактично на сайті ГПУ так і написали. Як вам така відповідальність? — За новим розподілом мені передано управління з розслідування корупційних злочинів, вчинених службовими особами, які займають особливо відповідальне становище. Його функції дублюють функції головного слідчого управління. Тобто ті самі справи може розслідувати й головне слідче управління. Мету його створення мені визначити поки що складно. Але зверніть увагу на те, що слідством керують прокурори, які підпорядковуються іншому заступнику Генерального прокурора — Олегу Заліску. Тож слідчий з управління, що займається розслідуванням корупційних злочинів, без згоди прокурора, який підпорядковується Заліску, ні з клопотанням до суду не може звернутися, ні обвинувальний акт спрямувати. Фактично жодного суттєвого кроку в кримінальному провадженні вчинити без цього не зможе. Тому за протидію кримінально-караній корупції вищих посадовців і надалі відповідає в першу чергу заступник Генерального прокурора Олег Заліско. Підрозділ, який я куруватиму, здійснюватиме слідство у цих справах під процесуальним наглядом Заліска. Здійснювати процесуальне керівництво у провадженнях про корупційні злочини мають право і заступники Генпрокурора Столярчук, Севрук та Матіос. Тому інформація на сайті ГПУ в частині того, що нібито відтепер Касько є відповідальним за протидію всій корупції в Україні, просто не відповідає дійсності. Давайте подивимось на ситуацію ще з такого боку. Що є підслідністю цього підрозділу? Це злочини корупціонерів-високопосадовців. Чия це підслідність за законодавством? Національного антикорупційного бюро, яке, за словами його керівника, має запрацювати вже з першого жовтня. Тобто наша робота лише на місяць? У чому сенс? — Коли відбувся розподіл обов’язків, ви ставили це запитання? — Розподіл із заступниками традиційно не погоджується. Генеральний прокурор сам визначає, кому що доручити. За останнім розподілом представництво в судах у мене відібрали, як і зв’язки з Верховною Радою, підтримання державного обвинувачення в судах. А натомість дали управління антикорупційних розслідувань. Я не проти. Дали напрямок — будемо працювати. Але треба як мінімум людей призначити, адже посади в підрозділі вакантні. — Як плануєте ділити справи з Ситником? — Це апріорі неможливо. Якщо починає працювати НАБУ, то справи передаються туди, це їх підслідність. — Як прокоментуєте заяви Соболєва й Шабуніна, які стверджують, що Заліско — людина, яка заважатиме вам працювати? У вас із ним якийсь конфлікт? — У нас робота ще не почалася. Заліско у відпустці. Тому говорити про те, що буде, зарано. Не так легко в нинішніх умовах, з існуючим кадровим потенціалом і законодавчими обмеженнями про 5-річний строк стажу у прокуратурі, сформувати персонал управління. А говорити, хто буде працювати у процесуальному керівництві і як вони його здійснюватимуть, мені здається, передчасно. Він справді був одним із заступників, які керували справами щодо колишніх високопосадовців. Він вів слідство, а Герасимюк — процесуальне керівництво. Будемо бачити. — Тобто поки що конфлікту немає? — Я взагалі неконфліктна людина. Наприклад, у мене добре налагоджені робочі стосунки з Давідом Сакварелідзе у справах проти прокурорів. Тому що у нього — слідство проти прокурорів, а в мене — процесуальне керівництво. За великим рахунком, я несу значну долю відповідальності за розслідування цих злочинів. І якби був інший заступник керівником процесуального керівництва, не знаю, як би розслідувалися ці кримінальні провадження. У нас добре налагоджена робоча співпраця, ми дивимось в одному напрямку, тому слідство йде у цих категоріях справ нормально. А щоб воно йшло й тут, заступники Генпрокурора мають діяти в одному напрямку. Я не можу сказати, як це буде. Мушу попрацювати, подивитись, потім дати свій висновок. Якщо ми будемо дивитися в одному напрямку, то слідство піде. Якщо в різних, воно буде заблоковане. — Але ж ви особисто минулого тижня в коментарі журналістам посилалися на якісь проблеми… — Якщо йдеться про коментар РБК, то мене запитали, чи допускаю я якісь проблеми. На що я відповів, що нічого не унеможливлюю. Не більше і не менше. — Ви згадали пана Сакварелідзе, який нещодавно опинився у вирі скандалу, пов’язаного з тестами. А чи є спроби вплинути на вас? Навряд чи ваші розслідування щодо прокурорів багатьом до вподоби… — По Сакварелідзе справді було проведено якусь дивну перевірку щодо тестів для прокурорів, що викликало негативну реакцію з боку американських і європейських колег. Ви певно читали заяви Посольства США, яке вдається до таких засобів у виняткових випадках. — Хто ці люди, які так не хочуть, щоб реформа відбулася? — Закон про прокуратуру відтерміновували вже не раз. Спочатку його ухвалення, потім набуття чинності. Насправді закон прогресивний, хоч не настільки революційний, як міг би бути. Вочевидь він міняє існуючу систему координат. А вона напевно комусь дуже подобається. Можливо, це побоювання втрати контролю над якимись процесами. Але опір є. — Все ж таки, чи є спроби вплинути саме на вас? Можливо, з боку Генпрокурора? Були і залишаються спроби вплинути на слідчих Давіда Сакварелідзе і наших процесуальних прокурорів на рівні деяких заступників, один з них вже не працює в ГПУ. — Були і залишаються спроби вплинути на слідчих Давіда Сакварелідзе і наших процесуальних прокурорів на рівні деяких заступників, один з них вже не працює в ГПУ. Два кримінальних провадження щодо наших слідчих і прокурорів ніби були закриті, по одному з них нещодавно знову почали роботу деякі працівники головного слідчого управління Генпрокуратури, мені відомо ще про два кримінальних провадження з надуманих підстав, які тихцем ведуться. Виклики наших працівників до управління внутрішньої безпеки для «розмов» чи перевірок стали вже поганою традицією. Загалом обстановка непроста. — Публічне з’ясування стосунків і конфлікти в ГПУ стали вже звичним явищем. Спочатку конфлікт Севрука й Сакварелідзе. Тепер ви з Заліском. Чи справдяться анонсовані перестороги, побачимо найближчим часом… — Жодних публічних з’ясувань стосунків із Заліском у мене не було, ще раз повторюю. У прокуратурі не повинно бути змагань за якісь сфери впливу. Її керівництво має бути єдиною командою зі спільними поглядами. Я не кажу про погляди на дрібні юридичні проблеми. Йдеться про світосприйняття. Куди рухаємося, як маємо змінювати прокуратуру. Звичайно, юристи на багато речей дивляться по-різному. Я поважаю погляди колег. Та якщо немає одного погляду на те, якою має бути прокуратура і як слід змінювати її роботу відповідно до потреб суспільства, це вже проблема. Зрозуміло, що прокуратуру треба серйозно змінювати. Коли всі з цим погодяться і будуть готові йти в цьому напрямку, думаю, проблему буде розв’язано. — Нині багато говорять про відставку Генерального прокурора. Народні депутати збирають підписи. Називають декілька кандидатур, зокрема й вас. Якби вам запропонували очолити Генеральну прокуратуру, погодились би? — Ні, не погодився. — Чому? З прокуратури я йшов двічі й піду втретє, коли зрозумію, що погляди, співзвучні моїм, не підтримуються. — Ні Сакварелідзе, ні Касько не мають жодних претензій на якісь посади. З прокуратури я йшов двічі й піду втретє, коли зрозумію, що погляди, співзвучні моїм, не підтримуються. Коли остаточно скажуть, що реформа проводитись не буде чи вона буде чимось на кшталт тих, які проводилися за радянських часів, щось вирішуватиму. Та поки є надія, що прокуратуру справді реформують, залишатимуся тут. — Якщо ГПУ очолить Сакварелідзе, готові з ним працювати? — Мої погляди співзвучні з тими, що має Сакварелідзе. Вони відрізняються лише в окремих позиціях, не надто принципових. Я йому про це відверто кажу. Він дослухається, інколи я погоджуюся з його позицією. Тож у цьому плані ми не маємо між собою протиріч. — А як же той солдат, який не хоче бути генералом? — До речі, генералом бути я не хотів, про цей указ дізнався випадково. Завжди дотримувався думки, що прокуратура не повинна бути воєнізованою структурою. Не потрібно цих рангів. — Можливо, як у Європі, варто перевести прокуратуру у підпорядкування Міністерству юстиції? — Польща колись спробувала піти цим шляхом, але все закінчилося роз’єднанням. Прокуратура, на мою думку, не має бути частиною виконавчої влади. Вона має зберігати незалежність. — Нещодавно ви презентували законопроект щодо створення в Україні агентства, яке займалося б розшуком і поверненням активів, здобутих злочинним шляхом. Справ колишніх високопосадовців це теж стосується? — Хотів би одразу уточнити. Агентство не відповідатиме за повернення активів. Воно працюватиме як сервісна служба, яка має дві функції. Перша — це розшук активів. До того ж не за власною ініціативою. А за зверненням органів, які протидіють корупції. На кшталт агентства при Кабміні, яке перевірятиме декларації чиновників. За власною ініціативою воно не діє. Розглядаючи запит, надає інформацію. У цьому агентстві будуть зібрані всі електронні бази даних. Слідчому достатньо звернутися туди з запитом, і він протягом трьох діб одержує інформацію про активи тієї чи тієї особи. Крім того, таке агентство, співпрацюючи з колегами з інших країн, значно спростить роботу слідства у випадках, коли потрібно дізнатися про активи, які перебувають за кордоном. Вони можуть у порядку співробітництва, а не правової допомоги, на електронну пошту або за факсом надіслати запит і швидко отримати інформацію, яку передати слідству. Друга функція — управління активами. Ті активи, які арештовано або які чекають на арешт, зараз є відповідальністю слідчого. Ви бачите по прикладу Межигір’я, яка це проблема. Слідчий не може займатися питаннями, хто годуватиме страусів, здаватиме в оренду приміщення, слідкуватиме за господарством. Держава на цьому втрачає. А так буде спеціалізована агенція, яка визначатиме за прозорими процедурами, що з цим усім робити. Краще здати в оренду чи використовувати як музей і брати за це гроші. На певних етапах вона буде займатися реалізацією майна. Наприклад, майна, яке втрачає вартість. За кордоном усюди автомобілі, які арештовано у кримінальних справах, відразу продають. Тому що вони з кожним роком дешевшають. — Якщо ж автомобіль одразу продали, а вирок суду буде виправдальним? — Тоді власнику повертається вартість на момент продажу. Він у такому випадку коштів не втрачає. Так само діють і з комп’ютерною технікою. Уявіть, скільки коштуватиме через декілька років дорогий нині девайс. Вони дуже стрімко втрачають вартість. — З нашою системою правоохоронних органів і правосуддям це може обернутися чим завгодно. Слідство апріорі буде зацікавлене у тому, щоб давити на підозрюваних, намагаючись виправдати реалізацію активів. А де зберігатимуться гроші, виручені з продажу? Ситуація з банками в нашій країні, м’яко кажучи, не найкраща. — Усі арештовані у процесі розслідування рахунки має бути передано на рахунок цього агентства в державний банк. І відсотки за перебування таких коштів зараховуються до державного бюджету. Це досвід Франції, де таке агентство давно вже в рази, а то і сотні разів перекриває витрати на його існування. Воно дає державі прибуток. — Скільки коштуватиме Україні таке агентство? — У Франції воно фінансувалося з бюджету півтора року. А потім відпрацювало витрачені на нього кошти. Тепер заробляє на своє функціонування, а решта йде до державного бюджету. Нині в Україні перебувають мільярдні кошти, арештовані у кримінальних провадженнях. Достатньо їх передати цьому агентству для того, щоб воно запрацювало за французьким механізмом. І воно відразу почне виправдовувати себе. До речі, створення агентства — не забаганка авторів законопроекту. Це одна з вимог щодо лібералізації безвізового режиму з країнами ЄС. — Скільки повинно там працювати людей, щоб воно стало ефективним? — За задумом авторів, — до сотні осіб, зокрема й територіальні підрозділи. У Франції, чий досвід дуже корисний, за конкурсом відбирається певна частина спеціалістів, а решта — відряджається з інших органів. Наприклад, два представники від прокуратури, хтось — із митниці, хтось із податкової. Зазвичай ті, хто має необхідний досвід для роботи агентства. Тут головне, щоб громадяни не подумали, що спеціалісти агентства будуть бігати, шукати чиїсь активи. — Давайте повернемося до сьогодення. У суспільстві триває обговорення справи «діамантових прокурорів». На ваш погляд, вона має судову перспективу з урахуванням останніх заяв захисту? — Ми не даємо її розвалити. Зараз робимо все можливе, щоб вона дійшла до суду, і я особисто бачу гарну перспективу. — Які ще справи щодо прокурорів відкрито останнім часом? — Кримінальне провадження за підозрою в отриманні хабара у розмірі трьох тисяч доларів прокурором прокуратури одного з районів Львівської області. Ще один прокурор, який працював у прокуратурі Київської області, підозрюється у торгівлі наркотиками й фальшивими грошима. Іноземною валютою. Полтавська область — теж хабар. Є на виході декілька кримінальних проваджень, про які обов’язково найближчим часом повідомлю. Тобто робота триває, враховуючи ту кількість слідчих і прокурорів, які є в нашому розпорядженні. Нещодавно нас відвідав представник генеральної інспекції департаменту юстиції США, яка розслідує справи щодо співробітників ФБР, прокурорів. Американці дійшли висновку, що за тих умов, які створили нашій генеральній інспекції, вони б працювати не змогли. Приміром, для них просто дико, що підрозділ внутрішньої безпеки не входить до складу генеральної інспекції, а проводить розслідування щодо наших працівників. Тож фахівці з Америки надали письмово свої експертні висновки щодо того, що потрібно змінити. Та питання у тому, чи буде щось змінено. — Скільки працює людей у нас? — Сім слідчих і три процесуальних керівники. — Усі ці випадки з прокурорами, які на роботі зберігають діаманти, гроші, наркотики, загалом це дико… — А вогнепальну зброю без дозволу? — Як вони це пояснюють? — Пояснюють, що купили в магазині і не знали, що зброя вогнепальна. — Є проблеми й у сфері боротьби з корупцією. Приміром, керівник Луганської цивільно-військової адміністрації Георгій Тука в інтерв’ю АСН розповів, що контрабанду в зоні АТО «кришують» чиновники з Міноборони й МВС. І що цю інформацію він передав до ГПУ. Чи проводиться за цим фактом якась перевірка? — Це компетенція іншого заступника Генерального прокурора, Матіоса. І це ще раз підтверджує той факт, що питання боротьби з корупцією розпорошене. Тому говорити, що воно зосереджене в одного заступника Генпрокурора, немає жодних правових підстав. Всі у цій сфері мають певні функції.
Політика Нардеп від БПП висловив готовність працювати в Кабміні Народний депутат від фракції БПП Ігор Кононеко готовий працювати в Кабінеті Міністрів України, у разі якщо надійде така пропозиція, а також він отримає не тільки посаду, але й повноваження. Про це він заявив журналістам, відповідаючи на запитання «Аналітичної служби новин».«Я — людина команди. Якщо стоятиме завдання працювати в Кабінеті Міністрів, я готовий працювати там», — заявив він.Водночас Кононенко нагадав, що Президент, а потім і прем'єр-міністр заявляли про необхідність поліпшення роботи Кабміну, а прем'єр анонсував ротації.«Ми це підтримуємо, ми готові розглянути кандидатури прем'єр-міністра, якщо наша політична сила їх сприйме, готові проголосувати і підтримати, якщо ні — запропонуємо йому пошукати інші кандидатури», — зазначив Кононенко.На уточнювальне запитання, чи готовий він стати віце-прем'єр-міністром України, він відповів, що керується принципом не кимось стати, а щось робити.«Я не знаю, що таке віце-прем'єр. Мене префікс абсолютно не гріє, питання — чим займатися. Якщо реформами — то це цікаво, але тоді покажіть рівень повноважень, зокрема й кадрових, і коло обов'язків, тоді я буду аналізувати і ухвалювати рішення. Якщо ж просто отримати приставку і кабінет, вибачте, мені це не цікаво», — резюмував він.
оформление ленты  Блог: 
Політика Олексій Кошель Вибори у виборчому окрузі покійного Ігоря Єремєєва потрібно призначити якнайскоріше Вибори народного депутата у виборчому окрузі № 23 покійного Ігоря Єремєєва повинні призначити невідкладно, і бажано на 25 жовтня 2015 року. Таку думку «Аналітичній службі новин» висловив генеральний директор ВГО «Комітет виборців України» Олексій Кошель.«Вибори призначає Верховна Рада України. І часто використовуються маніпуляції. ВР може затягувати з вирішенням, тримаючи суспільство, округ, в невизначеному стані, або призначати їх на зручний час для зручних політиків. Верховній Раді слід невідкладно ухвалити рішення по округу Єремєєва, щоб вибори пройшли в один день з місцевими, тобто 25 жовтня. Це здешевлює бюджетні витрати», — зазначив він.Також експерт переконаний, що вибори на Волині не будуть схожі на недавні проміжні вибори народного депутата в Чернігові.«Це будуть більш спокійні і цивілізовані вибори», — переконаний голова КВУ.«Це вже типова фраза: «Може повторитися сценарій 205-го округу. І нагадаю, що в Чернігові була надзвичайно висока конкуренція. Там зійшлися інтереси команд Президента і Коломойського. І для тих, і для інших було принципово не програти. Тому там використовувався весь спектр виборчих технологій. На місцевих виборах подібна конкуренція може бути лише у великих містах, зокрема в Дніпропетровську, Ужгороді, Полтаві, Запоріжжі», — вважає Кошель.Голова КВУ також зазначив, що ситуація на 205-му окрузі продемонструвала, що використання всього спектра технологій,зокрема й відкритий підкуп виборців, зараз малоефективно. І політичні еліти повинні зробити відповідні висновки.
Суспільство У Запоріжжі невідомий розстріляв автомобіль Біля приватного будинку в Запоріжжі невідомий обстріляв автомобіль, поранено водія. Про це повідомляє прес-служба ГУМВС України в Запорізькій області.«Близько 8:50 28 серпня біля будинку на вул. Пестеля в Запоріжжі невідомий випустив дві автоматні черги по автомобілю «Деу Ланос». У машині знаходився водій. Лікарі зараз проводять реанімацію. Особу водія встановлюють», — йдеться в повідомленні.Наголошується, що на місці події працює слідчо-оперативна група райвідділу, працівники управління карного розшуку, експерти-криміналісти та працівники кінологічної служби.У Запоріжжі та в прилеглих районах введено оперативний план заходів щодо розшуку та затримання підозрюваного у скоєнні кримінального злочину.Подія зареєстрована в ЕРДР. Попередня кваліфікація кримінального злочину — ч.1 ст.115 КК України (умисне вбивство).
Суспільство СБУ виявила на Донеччині тайник із великою кількістю боєприпасів Співробітники Служби безпеки України спільно з міліцією виявили в Донецькій області тайник із великою кількістю засобів ураження. Про це повідомляє прес-служба відомства.«Житель села Веселе Володарського району сховав у себе значну кількість боєприпасів. Правоохоронці вилучили у нього РПГ-22, п'ять гранатометних пострілів ВОГ-25, реактивний заряд до РПГ-7 ВЛ, п'ять корпусів з тротилом до РПГ-22, двадцять п'ять ударників до РПГ-25 і велику кількість набоїв до автомата Калашникова», — йдеться в повідомленні.Вирішується питання про відкриття кримінального провадження за ч.1 ст.263 Кримінального кодексу України.Тривають невідкладні оперативно-слідчі дії для встановлення можливої ​​причетності власника арсеналу зброї до диверсійно-терористичної діяльності.
оформление ленты  Блог: 
Економіка Марія Яковлєва Монополія чинитиме опір появі ринку газу в Україні Сьогодні український споживач має змогу самостійно обирати собі постачальника газу і в результаті отримати дешевший газ. Таку думку «Аналітичній службі новин» висловила енергетичний експерт Марія Яковлєва.«До 1 січня 2015 року населення не було кваліфікованими споживачами. Термін «кваліфіковані споживачі» введено згідно з імплементацією Другого енергопакету і ця імплементація відбилася в законі про функціонування ринку природного газу, який нещодавно ухвалено парламентом. Тобто, коли населення було некваліфікованим споживачем, був призначений державою постачальник газу за регульованим тарифом. Це були облгази. Але є ще одна категорія — це незалежні постачальники за нерегульованим тарифом. Тепер і вони можуть пропонувати населенню як кваліфікованому споживачу свої послуги в постачанні. А споживач тепер має право вибирати собі постачальника сам. Це не залежить від того, маєш ти лічильник чи ні. Тепер обмежень немає», — зазначила експерт.За її словами, на сьогодні вже є досвід у Києві, коли незалежна компанія-постачальник пропонує необхідні обсяги газу населенню на 10% дешевше, ніж Київгаз.«Сьогодні ціна газу для населення 7,1 грн за кубометр. Тобто на 100 кубах населення матиме знижку близько 700 гривень. Особливо це стосується тих, хто має котельне обладнання. В опалювальний сезон це буде суттєва економія», — зазначила Яковлєва.При цьому вона додала, що закон «Про ринок газу» з 1 жовтня цього року зобов'язує всіх постачальників мати свої офіційні сайти.«Там можна буде побачити всіх ліцензіатів. Зараз це все є на сайті НКРЕ. Це буде електронна база, де можна побачити постачальника, транспортувальника, свої ліміти. Ми переходимо на європейські стандарти. Таку базу всіх учасників ринку треба було створити вже давно. Це означає, що насправді ми потроху пробуємо народжувати ринок газу в Україні. Але монополія однозначно буде чинити опір, тому що їй це не вигідно», — говорить енергетичний експерт.При цьому Яковлєва додала, що промислові підприємства вже давно працюють з незалежними постачальниками і завдяки конкуренції можуть отримати реальну ціну.«Тому з часом населення теж буде мати змогу отримати нормальну ціну. Коли є конкуренція, люди будуть отримувати послуги за нижчими цінами. Але треба буде міняти вже нові закони. Тому лобісти зміцнюють існування монополії. З цим — проблема», — зазначила експерт.
Політика оформление ленты  Політичну рекламу ведуть у тінь У країні ще офіційно не розпочалась місцева передвиборча кампанія, а міста і села вже тонуть у рекламі політиків і партій. Проте не унеможливлюємо того, що так триватиме недовго. Дати бій політичній рекламі обіцяють парламентарії — у Верховній Раді вже зареєстровано два законопроекти, якими забороняється (обмежується) політична реклама. Ініціатива, звичайно, реформаторська. Та чи вдасться реалізувати цю реформу і хто від неї виграє? Тривалі потуги Ідея заборонити політичну рекламу не нова. Її активне обговорення припадає на початок літа, коли парламент ухвалював закон про місцеві вибори. Передбачалось, що однією з новел виборчого законодавства буде якщо не заборона політичної реклами, то її жорстке регулювання. Довго тривали підкилимні партійні торги. Як наслідок — норма про заборону політреклами з виборчого закону зникла. Та найбільше за збереження політичної реклами ратували товстосуми. «Окремі законодавчі зміни щодо політичної реклами будуть напрацьовані вже найближчим часом», — запевняв АСН у червні народний депутат Леонід Ємець. І це напрацювання стартувало з… перетягування ковдри, хто ж ці зміни писатиме. Найактивніше цю «ковдру» тягнули на себе представники фракції «Самопоміч». «Заборонивши політичну рекламу, ми забезпечимо рівні умови боротьби для партій, однаковий доступ до виборця. Адже нині реальніші шанси перемогти на виборах мають не ідеологічні політичні сили, а ті, хто замовить більше політичної реклами в ЗМІ, хто має більше коштів», — вважає голова фракції «Самопоміч» у Верховній Раді Олег Березюк, який у співавторстві з головним радикалом країни Олегом Ляшком на початку серпня зареєстрував законопроект № 2474-а — про повну заборону політичної реклами. — У більшості країн Західної Європи — Франції, Данії, Великобританії, Норвегії, Швейцарії, Німеччині — платну передвиборчу агітацію на телебаченні й радіо повністю заборонено. Таке суворе обмеження покликане передусім бажанням унеможливити надмірний вплив на ЗМІ й результати виборів загалом з боку тих, хто має більші фінансові ресурси, та по суті формування залежності політиків від їхніх спонсорів». Днями — за № 2474а-1 — було зареєстровано ще один законопроект щодо долі політичної реклами. Його основу напрацьовували медіаексперти. У ньому передусім ідеться не про заборону реклами, а про певне її обмеження. «Наш законопроект є альтернативним до проекту Березюка-Ляшка, які хочуть банально заборонити всю політрекламу. І не пропонують жодних механізмів виходу з кризи «джинси». Ми вважаємо, що така заборона красиво підштовхне ЗМІ до корупції, під руку власника, а політична реклама просто перейде в тінь, витіснивши новини. І потім доведеться цю заборону скасовувати, а ринок — знову вчити азам маркування і прозорості», — зазначає співавтор законопроекту, голова парламентського Комітету у закордонних справах Ганна Гопко. Депутати пропонують кардинально змінити стандарти політичної реклами і правила її розміщення. Зокрема, в документі йдеться про те, щоб збільшити тривалість політичної реклами з існуючих десяти секунд до двох хвилин. «Вимога до тривалості роликів обов’язково вплине на зміст. У 10—30 секундах неможливо подати змістовну частину, а от у двохвилинних без неї вже ніяк не обійтися. Ми консультувалися щодо цього з багатьма експертами, зокрема з фахівцями з реклами. Спершу взагалі хотіли зробити ролики трихвилинними, але потім усе-таки урізали до двох хвилин, — зазначає на своїй сторінці у «Фейсбуці» виконавчий директор Інституту масової інформації Оксана Романюк. — Я особисто дуже хотіла прописати вимогу, щоб у рекламних роликах обов’язково звучали тези політпрограм. І ми спочатку цю норму таки прописали. Але потім з’ясувалося, що із нового закону про місцеві вибори прибрали зобов’язання подавати передвиборні програми». Цим законопроектом пропонується вдвічі скоротити кількість політичної реклами на телебаченні і зовсім заборонити на зовнішніх носіях (білбордах). Автори законопроекту наводять суху статистику: за даними «Телекритики», на останніх парламентських виборах політреклама сягала до 50% усього рекламного часу. Глядачі (виборці) були перенасичені її переглядом. Окрім того, політичні партії витрачали колосальні кошти на рекламні ролики. Цифри справді вражають: на парламентських виборах 2014 року політичні партії на піар себе коханих витратили 900 мільйонів гривень. А рекламний бюджет лише одного кандидата в президенти Петра Порошенка в ЗМІ сягнув понад 82 мільйони гривень. Тут варто врахувати, що це — задекларовані офіційно рекламні бюджети. Експерти ж зазначають, що неофіційні — у три-чотири рази вищі. Але чи дасть цей закон змогу партіям зекономити? Медійники кажуть, що навряд. «Якщо кількість виходу рекламних роликів на ТВ зменшать, але збільшать їхню тривалість, канали фінансово не програють, — роз’яснює один із менеджерів провідного українського каналу. — Немає різниці, що «крутити» чотири рази, 30-секундні ролики чи один раз «міні-фільм» на дві хвилини, — загалом виходимо на одну й ту саму цифру». «Джинса» моя улюблена А ось у парламентському Комітеті з питань свободи слова ідею заборони політичної реклами зустріли без ентузіазму. Зокрема голова цього комітету Вікторія Сюмар вважає, що нині Україна не готова до такого радикального кроку. «Ідея хороша. Такі норми справді працюють у багатьох європейських країнах. Та є одне «але». Ми ще не маємо тієї політичної системи і медіаграмотності суспільства, які дали б змогу справді викорінити політичну рекламу. Є ризики, що офіційна заборона політичної реклами просто призведе до зростання кількості «джинси», а саму таку рекламу переведе в тінь», — вважає Сюмар. Щоправда, законодавці налаштовані боротись і з «джинсою». У законопроекті є норма, яка передбачає, що в новинах не можна виславляти одного кандидата і ігнорувати думку іншого. «Згадки в новинах про кандидатів — лише про кількох одночасно, щоб було порівняння і не було дифірамбів і рукостискань із вдячними землеробами та обіймів із ветеранами. Уперше хочемо запровадити адміністративну відповідальність за приховану рекламу, тобто штраф для фізичних осіб — посадовців ЗМІ», — вказує на законодавчу новелу Романюк. Хоч якщо йдеться про режим «оф-рекордс», депутати сумніваються в реалістичності вимивання «джинси», допоки власниками телеканалів і газет є олігархи — фінансисти політичних партій. Боротись із політичною рекламою парламентарії планують і через жорстке регламентування правил соціальної реклами. Адже досить часто політики маскують рекламу своєї політсили (власне, себе) саме під «соціалку». «Щоб надалі такого не було, прибираємо із соцреклами назви юридичних осіб, благодійних фондів, партій і імена. Соціальна реклама має бути справжньою», — переконана Оксана Романюк. Від двору до двору Окремі парламентарії скептично прогнозують, що вже місцеві вибори можуть відбутись за повної офіційної заборони політичної реклами. «Якщо закон буде ухвалено й підписано Президентом до дня закінчення реєстрації кандидатів, то місцеві вибори відбудуться без реклами. А реєстрація кандидатів закінчується в середині вересня», — зазначає АСН народний депутат Олександр Черненко. Запитаєте, а як же вибори без реклами? Запросто! Не варто плутати рекламу з агітацією. А її парламентарії забороняти аж ніяк не планують. Навпаки, автори законопроектів пропагують ідею, щоб політики активніше займались саме агітацією — ходили від двору до двору і, дивлячись в очі виборцям, знайомили зі своїми партійними програмами, звітували про попередні конкретні досягнення. Мовляв, тоді Україна отримає шанс мати на чолі країни достойних політиків, управлінців, а не просто героїв яскравих «політичних секундних роликів», які є маріонетками в руках товстосумів.
Суспільство У Дніпропетровській області викрито мережу обігу зброї Служба безпеки України викрила трьох мешканців Дніпропетровської області, які налагодили мережу незаконного обігу вогнепальної зброї. Про це повідомляє прес-служба СБУ.За інформацією прес-служби, операції здійснювалися зі зброєю, вивезеною із зони АТО, а також зі зброєю часів Другої світової війни. Ділки продавали її не тільки в Дніпропетровській області, а знаходили клієнтів через Інтернет і в інших регіонах України.Як повідомляється, під час обшуків у приміщеннях і за місцем роботи зловмисників співробітники СБУ вилучили шість РПГ, тринадцять гранат (Ф-1 і РГД-5), чотирнадцять запалів ручних гранат, три тротилові шашки загальною вагою 600 г, чотири пістолети, дві рушниці Мосіна , п'ять автоматів, майже чотири з половиною тисячі набоїв різного калібру, два пристрої для безшумного ведення вогню, а також підроблені паспорти громадян України.Наразі розпочато кримінальне провадження за ч. 1 ст. 263 Кримінального кодексу України.
оформление ленты  Блог: 
Економіка Сергій Білан Зниження кількості податків призвело б до часткової детінізації економіки Необхідно максимально спростити систему оподаткування і знизити кількість податків, таке спрощення призвело б до часткової детінізації економіки України. Таку думку «Аналітичній службі новин» висловив перший заступник голови Державної фіскальної служби Сергій Білан.За його словами, податкова система в України повинна також бути конкурентоспроможною з іноземними податковими системами, що є вкрай важливим для залучення інвесторів в країну.«Крім того, необхідно передбачити таку систему оподаткування, при якій підприємці були б більш мотивовані на сплату податків, ніж на спроби ухилення від них», — зазначив Білан.При цьому він наголосив, що одночасно з проведенням податкової реформи необхідно реформувати податкову міліцію.«Наразі ми вже над цим активно працюємо. Після пухвалення законодавчих змін в оподаткуванні, ми зможемо швидко скорегувати завдання і функції нинішньої податкової міліції, яка на сьогодні носить в основному негативний імідж карального органу», — акцентував перший заступник голови ДФС.Водночас він зазначив, що в якості податкової міліції він хотів би бачити правоохоронний орган, який бореться з ухиленням від сплати податків і розкраданням коштів держбюджету як сучасний, інтелектуально-аналітичний інструмент в руках органу, відповідального за формування і розподіл державного бюджету, в даному випадку Міністерства фінансів.
Політика Касько розповів, як працюватиме Нацагентство з повернення активів, одержаних злочинним шляхом Національне агентство по поверненню в Україну активів, отриманих корупційним шляхом, буде працювати як сервісна служба. Про це в інтерв'ю «Аналітичній службі новин» розповів заступник Генерального прокурора Віталій Касько.За його словами, агентство  розшукуватиме активи, однак тільки після звернення відповідних антикорупційних органів. У ньому будуть зібрані всі електронні бази даних. Слідчому достатньо буде звернутися в агентство із запитом, і він впродовж трьох діб отримує інформацію про активи тієї чи тієї людини.«Агентство, співпрацюючи з колегами з інших країн, значно спростить роботу слідства у випадках, коли потрібно дізнатися про активи, які перебувають за кордоном. Вони можуть в порядку співпраці, а не правової допомоги, на електронну пошту або по факсу відправити запит і швидко отримати інформацію», — сказав Касько.Він також зазначив, що другою функцією агентства буде управління заарештованими активами.«На певних етапах воно займатиметься реалізацією майна. Наприклад, майно, яке втрачає свою вартість. За кордоном усюди автомобілі, які заарештовані у кримінальних справах, відразу продають. Тому що вони з кожним роком дешевшають», — зазначив заступник генпрокурора.При цьому, за словами Касько, всі заарештовані в ході розслідування рахунки повинні бути передані на рахунок цього агентства в державний банк. І відсотки за перебування таких засобів зараховуються до державного бюджету.
Події Яценюк закликає коаліцію завершити реформу правоохоронної системи Прем'єр-міністр Арсеній Яценюк закликає коаліцію завершити реформування правоохоронної системи. Про це він заявив під час засідання уряду, передає кореспондент «Аналітичної служби новин».За його словами, необхідно завершити реформування прокуратури і ухвалити закон про Державне бюро розслідувань.«Ми не зможемо забезпечити законність і правопорядок і реальну боротьбу зі злочинністю, якщо не буде створено Державне бюро розслідувань, якщо не буде змінена підслідність і якщо в цілому всі правоохоронні органи і органи зі спеціальним статусом — це Служба безпеки України, Генеральна прокуратура, майбутнє ГБР і Національна поліція не розмежують повноваження і не підвищать свою відповідальність у питаннях боротьби зі злочинністю та корупцією», — сказав Яценюк.
оформление ленты  Блог: 
Економіка Борис Кушнірук Варто знижувати податковий тиск на національних товаровиробників Необхідно знижувати податковий тиск на національних товаровиробників. Таку думку «Аналітичній службі новин» висловив економічний експерт Борис Кушнірук.«Ніхто в кінцевому підсумку не бачив запропонованих ідей. Тому говорити про те, яка буде податкова реформа, поки що рано», — сказав він.Разом з тим, на його думку, в майбутній податковій реформі необхідно зберегти ПДВ і підвищити ставку.«Мало хто розуміє, що ПДВ захищає внутрішній ринок від зовнішніх постачальників, імпорту. При цьому необхідно знижувати податковий тиск на національних товаровиробників, одночасно залишаючи 20% ПДВ», — зазначив економіст.Також, Кушнірук вважає, що необхідно зберегти систему ПДВ рахунків, бо це буде запобігати виведенню коштів.«Сама система ПДВ рахунків побудована так, що фактично йде щоденна сплата ПДВ. Якщо раніше ця система передбачала, що оплачується він в якомусь календарному періоді, то зараз по суті перераховується до бюджету щодня. З одного боку, для суб'єктів господарювання це погано, тому що це відбирає певні обігові кошти. Але ці оборотні кошти не їхні, а належать державі», — пояснив він.За словами економіста, слід звернути увагу і на ПДВ в аграрному секторі.«Спецрежим оподаткування в аграрному секторі — це спосіб, завдяки якому аграрні олігархи виводять щорічно мільярди. У підсумку, від спецрежиму виграють тільки олігархи, які  експортують сільгосппродукціїю а не аграрний сектор», — зазначив він.Кушнірук додав, що велике значення має, що зроблять з єдиним соціальним внеском, оскільки саме він в існуючому вигляді формує тінізацію малого бізнесу.
Суспільство Заарештована рекордна сума готівки, вилучена під час обшуків в нелегальних пунктах обміну валют Суд наклав арешт на грошові кошти в сумі майже 3,8 мільйона доларів США і 10 мільйонів гривень, які були вилучені правоохоронцями під час масштабної операції з виявлення незаконної мережі пунктів обміну валют у столиці. Про це повідомляє прес-служба прокуратури міста Києва.Згідно з повідомленням 5 серпня податківцями спільно з прокуратурою міста Києва на території Дніпровського району Києва були проведені обшуки в приміщеннях осіб, причетних до нелегального бізнесу, та вилучено рекордну суму готівки, а саме, 3,8 мільйона доларів США 10 мільйонів гривень, а також арсенал вогнепальної зброї без дозвільних документів.Як повідомляється, досудове розслідування у кримінальному провадженні, розпочатому за ч. 3 ст. 212 КК України, триває.
Політика оформление ленты  «УДАР» від Кличка, удар від Яценюка Одна з найголовніших інтриг майбутньої місцевої передвиборної кампанії розкрилася на позачерговому з’їзді Блоку Петра Порошенка «Солідарність», який пройшов 28 серпня. Завойовуватиме електорат БПП «Солідарність» під однією парасолькою з «УДАРом». Пропрем’єрський «Народний фронт» на місцеві вибори «не піде». Союз на словах З’їзд пропрезидентської політичної сили традиційно вирішили провести в «Холі Чемпіонів» НСК «Олімпійський». Організовували захід скрупульозно, але без зайвого галасу. Журналістів і багатьох депутатів від фракції БПП у Верховній Раді (!) запросили на «політичне весілля» за день до його проведення (зазвичай повідомляють за тиждень), і це багатьох обурило. «Це фікція, а не створення єдиної потужної партії. Так партійний процес не повинен проходити. Як можна організовувати об’єднавчий з’їзд, якщо не проведено місцеві партійні конференції з цього питання? Я особисто вступати в цю партію не маю наміру», — сказав народний депутат Віктор Чумак. Загалом у кулуарах з’їзду царював розгардіяш. Мало хто міг чітко пояснити, для чого, як і наскільки законно об’єднуються «Солідарність» і «УДАР». Кривили душею навіть партійні лідери. Лідер «Солідарності» (глава партії до 28 серпня, — авт.) Юрій Луценко віджартовувався. «Мені син, який був у АТО, сказав такі мудрі слова: «Якщо хочеш перемогти, то викопай такий окоп, в якому помістився б і твій друг». Звичайно, для Віталія Кличка потрібен глибокий окоп», — красномовно вказував на важливість об’єднання політиків в умовах воєнних дій Луценко. Цікаву позицію з цього приводу озвучив лідер «УДАРу» Віталій Кличко. Він запевняв, що його партія не припиняє свого існування. «Партія «УДАР» діятиме й надалі, але в новому форматі — разом із «Солідарністю», — прорік Віталій Кличко, до того ж так переконливо, що склалося враження: він справді вірить у те, що не «злив» свою партію під Президента. Далі був цирк з обранням глави оновленої партії. Луценко «несподівано» запропонував на цю посаду Віталія Кличка. «Я не знаю, яке відбуватиметься голосування, але якщо ви довіряєте мені, моє завдання — справдити довіру всіх українців», — театрально прорік Кличко і вже за десять хвилин отримав кермо влади партією без певної назви. Партійні активісти ще півроку думатимуть, як назвати нове дітище. Поки що політсила називатиметься по-старому — «БПП «Солідарність». Причин цьому дві. Перша — 25 серпня Мін’юст подав до ЦВК перелік зареєстрованих партій (тобто партія з новою назвою «пролітає» з участю у виборах). Друга — політичні амбіції: для «кличківців» принципово, щоб «Удар» був у назві. «Вже після місцевих виборів ми дискутуватимемо про назву партії. Чому це неможливо зробити сьогодні? Тому що у нас 650 осередків партії «Солідарність» і близько 350 — партії «УДАР». Це 650 юридичних осіб з відповідною реєстрацією, печатками тощо. Встигнути все поміняти до місцевих виборів неможливо фізично», — уточнив народний депутат Ігор Кононенко. Благословення від Президента Щойно після голосування за об’єднання партій і обрання глави оновленої політсили на з’їзд завітав Президент Петро Порошенко — мабуть, щоб переконати, як важливо сьогодні об’єднуватися, що він і робив впродовж майже 20 хвилин. «Ми повинні зробити висновки з досвіду УНР. Якби тоді всі об’єдналися, жоден більшовизм не відбувся б. Ми жили б в іншій державі, і не було б Пакту Молотова — Ріббентропа, не було б моторошних до- і післявоєнних подій, і Україна була б іншою», — заявив Петро Порошенко, подякувавши «Удару» і «Солідарності» за те, що вони почули заклик про об’єднання. До слова, в унісон з главою держави (у будівлі уряду) заяву зробив і прем’єр-міністр Арсеній Яценюк. Він зізнався, що «Народний фронт» відмовився від участі у місцевих виборах. Зазначимо, раніше в ЗМІ активно мусували інформацію про те, що під прапори «Солідарності» стане не лише «УДАР», а й «Народний фронт». Консультації з цього приводу вели навіть у ніч на 28 серпня. Вранці в п’ятницю Яценюк таки сказав «ні». «Партія «Народний фронт» не висуває своїх кандидатів на місцевих виборах. Це не національні, а місцеві вибори, і народ України повинен обрати нових представників до органів місцевого самоврядування», — рішуче заявив Яценюк. У команді Порошенко до останнього ймовірність єдиного списку з «фронтовиками» не  унеможливлюють. «Згадав анекдот до слова: «Чи правда, що ви живете з донькою Циперовича? Ой, раз-двічі підживав, а ви вже й кажете — живете», — сказав Луценко, натякнувши, що в парламенті фракція БПП і «Народний фронт»  таки «підживатимуть». «Оф-рекордс» депутати з БПП кажуть, що таке собі «співмешкання» відбуватиметься в двох площинах. Власне, створення де-факто єдиної фракції (юридично об’єднати фракції неможливо) і внесення деяких «фронтовиків» до списку «Солідарності». А що в сухому залишку? Позачерговий з’їзд «БПП «Солідарність» вкотре довів інтриганську сутність української політики, в якій політична доцільність окремих персон переважає над буквою закону. Виборцям знову показали красиве шоу під назвою «Об’єднання демократичної команди». Та насправді жодного об’єднання не відбулося. Юридично цей «політичний шлюб», можливо, і оформлять після виборів. Але, найпевніше, лише тоді, якщо не підведе електоральний урожай.

Кошеня в будинку: що потрібно знати про маленьких мурликів
Кошеня в будинку: що потрібно знати про маленьких мурликів
Коли в будинку з'являється маленьке кошеня, власнику необхідно забезпечити належний догляд Що потрібно придба....
Відкриття чакр: як досягти внутрішньої гармонії
Відкриття чакр: як досягти внутрішньої гармонії
Чакри — це енергетичні рівні розвитку Це наші внутрішні центри сили, якими протікає енергія
Як створити місце сили у своїй квартирі
Як створити місце сили у своїй квартирі
Будинок може не тільки захищати нас від зовнішніх факторів, але й надавати сили Такий куточок можна створити у....
Життя без стресу: як дійти згоди із собою та зі світом
Життя без стресу: як дійти згоди із собою та зі світом
Стрес є невід'ємною частиною життя сучасної людини Незважаючи на те, що в житті кожного з нас бувають складні ....
Як боротися з негативними енергетичними впливами
Як боротися з негативними енергетичними впливами
Кожна людина зазнає негативного впливу: втома, дратівливість та раптові болі – ознаки енергетичної атаки Борот....
більше матеріалів




/-1,2886741161346-/ /-pc-/
Top