У сучасному світі здається, що блоги не ведуть тільки самі ледачі. Не став винятком і нинішній Глава держконцерну "Укрзалізниця" Володимир Жмак. Він продовжує вести свій телеграм-канал, в якому з'явилася чергова публікація.
У своєму повідомленні він розповів про те, що співробітниками державного підприємства було відремонтовано два вагона, що дозволило заощадити кошти як на ремонті, так і на збільшенні терміну експлуатації
Сьогодні-про оновлення. Ми не живемо одними надіями на допомогу, а беремо і робимо самі. Власними силами УЗ було відремонтовано два пасажирських вагона - маємо економію (вартість капітального ремонту вагона в три рази менше, ніж покупка нового) і ефективність (по суті, новий інтер'єр і оснащення і продовжений термін експлуатації на 14 років).
Глава "Укрзалізниці" зазначив, що до кінця року відремонтують ще 7 вагонів. А в планах на 2021 рік - нарощування обсяг ремонтів, в фінансовий план закладені відповідні кошти на капітальний ремонт вагонів і вже проводяться необхідні підготовчі процедури.
Модернізація двох вагонів це звичайно добре, проте варто зазначити, що два і навіть сім вагонів в масштабах такого величезного підприємства як "Укрзалізниця" - всього лише крапля в морі, адже загальна кількість вагонного парку підприємства близько чотирьох тисяч вагонів (4220 станом на 1 січня 2019 роки) третина з яких не здатні перевозити пасажирів.
Хочеться так само вірити, що така економія не призведе до чергового захмарних премій чиновникам підприємства, які звикли до зарплатних відомостях з цифрами за якими стоїть не менш шести нулів, як про це повідомляли раніше.