Беріть приклад із кроликів. Польський уряд в агітаційному ролику закликає громадян розмножуватися якомога активніше. Міністерство охорони здоров'я країни випустило короткий рекламний ролик, в якому вихваляє вміння цих тварин швидко відтворюватися.
Зокрема на відео, розміщеному на YouTube, самі ж кролики "розкривають" секрет створення великої родини - досить робити зарядку і харчуватися здоровою їжею. Короткочасна поява людської пари, що насолоджується пікніком, підказує, що допомогти в цьому може і романтична атмосфера, але в жодному разі не алкоголь. Закінчується ролик фразою: «Якщо ви коли-небудь захочете бути батьками, наслідуйте приклад кроликів».
За допомогою цього відео чиновники сподівалися підвищити народжуваність серед поляків. Зараз цей показник у Польщі - один з найнижчих в Європі. Дані Європейського союзу показують, що в 2015 році коефіцієнт народжуваності в Польщі становив 1,32 дитини на одну жінку. Тільки в Португалії був нижчий коефіцієнт народжуваності, хоча показники в Іспанії та Греції були майже такими ж низькими, як у Польщі.
У міністерстві охорони здоров'я заявили, що таким чином хочуть звернути увагу на проблему і заохочувати поляків віком від 18 до 45 років вести здоровий спосіб життя, який поліпшить їхнє репродуктивне здоров'я.
Тим часом у сюжеті польського телеканалу tvn24 експерти відзначили, що ця соціальна реклама знята таким чином, що не матиме прямого ефекту, оскільки буде сприйматися глядачем більше як жарт. Тим більше що в самому ролику немає інформації про низьку народжуваність у Польщі.
На створення ролика польський уряд витратив 3 млн злотих. Експерти відзначили, що за ці гроші можна було б зробити 400 процедур запліднення in vitro і це було б більш ефективно, ніж показ жартівливого ролика.