Найбільша в Німеччині мережа супермаркетів Edeka спустошила свої полиці, щоб привернути увагу відвідувачів до шкоди ксенофобії та расизму. З полиць зняли всі товари, які вироблені не в країні, щоб показати, що різні товари - це робота людей у різних країнах світу.
Товари в супермаркеті вони замінили знаками, на яких написано: «Ця полиця нудна без різноманітності», повідомляє The Independent. На інших знаках написано: «Наш асортимент тепер має межі» і «Ось наскільки порожня полиця без іноземців».
Акція була зустрінута змішаними відгуками відвідувачів, деякі заявили, що продуктовий супермаркет не місце для політичних заяв. Інші вважають, що затія є звичайним маркетинговим ходом напередодні виборів. Останнім часом у Німеччині тему іммігрантів й етнічної різноманітності часто використовують у своїх цілях, як політики, так і бізнес-компанії.
Прес-секретар компанії зазначила, що «Edeka означає різноманітність. У наших магазинах ми продаємо багато продуктів, які виробляються в різних регіонах Німеччини. Але тільки разом з продуктами з інших країн можна створити унікальний асортимент, який цінують наші споживачі. Ми раді, що наша акція викликала так багато позитивних реакцій».