Питання, які розглядають у електронних петиціях, є відображенням потреб суспільства. Таку думку «Аналітичный службі новин» (АСН) висловив заступник глави Адміністрації Президента Дмитро Шимків.
«Петиція — це інструмент громадського обговорення, об'єднання громадянської позиції навколо якогось питання. Ті питання, які піднімаються в електронних петиціях — це відображення потреб суспільства, проблеми, які його хвилюють. І не важливо, які вони. Люди можуть хотіти і відкриття «Burger King». У цьому немає нічого дивного, вони мають на це право», — сказав він.
Разом з тим, Шимків не унеможливлює того, що в електронних петиціях люди продаватимуть свої голоси за гроші.
«Як люди продають свій голос на мітингах, так можуть продавати і свій голос в електронних петиціях. Хоч ми і будемо бачити, що ці голоси належать «зомбі», у яких завдання просто накликати, але вимкнути ми їх не можемо. Це валідний голос, але він проданий. Звичайно, якщо ми розуміємо, що 20—30% голосів накликали «зомбі», то про це буде сказано політикам», — зазначив він.
Крім того, він наголосив, що в АП легко встановлюють, де голос належить реальній людині, а де «боту».
«Ми бачимо, коли людина заходила, скільки часу витрачала на голосування. Тобто зрозуміло, для того щоб просто накликати голосів, багато часу не потрібно. Система побудована таким чином, що певні елементи має робити людина. Ми бачимо, з яких IP адрес накликали голоси. Такі кроки можуть розцінюватися як технічне втручання в систему і ці адреси будуть передаватися в СБУ. Нехай правоохоронні органи розбираються, для чого людина це робила», — резюмував він.
Авторские блоги и комментарии к ним отображают точку зрения их авторов. Точка зрения редакции информационного агентства ASN может отличаться от точки зрения авторов блогов, колонок на сайте и комментариев к ним. Редакция агентства ASN не несет ответственность за достоверность материалов из раздела «Блоги», «Колонки», сайт агентства только обнародует данную информацию.