У США мережа ресторанів швидкого харчування Burger King випустила рекламний ролик, який за допомогою голосових команд активував гаджети телеглядачів на платформі Android.
Персонаж в рекламі вимовляв фразу «Окей, Google. Що таке воппер?», після чого віртуальний помічник на пристроях Google Home починав читати вголос статтю з «Вікіпедії» про цей бургер, передає Інтерфакс-Україна.
Користувачів те, що сталося, шокувало. Багато хто заявив про порушення особистого простору, а компанія Google протягом трьох годин виправила код, після чого пристроъ Google Home перестали реагувати на рекламу Burger King.
Розсерджені люди почали заходити в зачитану статтю у «Вікіпедії» і писати там негативні коментарі.
Google Home - «розумний» динамік з голосовим управлінням і вбудованим віртуальним помічником Google Assistant, відповідає на запити користувачів, програє музику, керує підключеним до нього обладнанням.