Розробники логотипу Євробачення-2017 - компанії Banda і Republique - опублікували промо-ролик, де демонструється логотип майбутнього пісенного конкурсу.
На відеоролику показано, як будуть виглядати сітілайти і білборди з логотипом на вулицях столиці, ручки і шкарпетки з логотипами конкурсу, а також квитки на конкурс.
У ролику заявлено, як буде виглядати анімація в номерах виконавців. Автори логотипу пояснили, що головним завданням було виведення образу українського намиста на інший рівень.
За словами творців, вони хотіли знайти символ, який автентичний для української культури і передасть місію конкурсу, про який ідеться в слогані. Тому вибір припав на намисто, елементи якого символізують різних учасників конкурсу.
Хочемо відзначить, що розробка логотипу обійшлася в 420 тисяч гривень.