«Укрзалізниця» влаштувала грандіозні чистки в своїх рядах через інцидент з побиттям і спробою згвалтування в поїзді «Маріуполь - Київ».
Під звільнення підуть провідник вагона, начальник поїзда, інструктор поїзних бригад, старший майстер вагонного депо резерву провідників і заступник начальника Маріупольського вагонного депо.
Чоловік, який напав на пасажирку Анастасію Лугову їхав в поїзді «зайцем»: зайняв вільне місце, коли провідника не було на місці. За скоєний напад виродки загрожує позбавлення волі до семи років.
У мене немає ні краплі співчуття до звільненому провіднику і персоналу поїзда, які палець об палець не вдарили, щоб захистити потерпілу від маніяка. Але мені дико спостерігати за тим, УЗ постфактум реагує на свій черговий заліт. Про те, що в УЗ бардак, неодноразово говорила і я, і мої колеги Муса Магомедов і Сергій Магера. І цей бардак рано чи пізно повинен був закінчитися трагедією.
Я зараз свідомо пропускаю фінансову складову питання, мова піде про людський фактор і директивах, які спускаються персоналу пасажирських поїздів. Масковий режим - суцільна показуха. Навіщо його вводити, якщо його НІХТО не виконує (навіть самі провідники).
Температуру пасажирам при посадці в поїзд вимірюють через раз. (Воно і зрозуміло - немає ніякої проблеми її збити парацетамолом). Уявний захист, яка не працює - це перевірка документів. Часто провідники обмежуються питанням, чи є з собою паспорт (не перевіряючи його наявності).
Також мені незрозуміла логіка продавати 100% квитків при тисячі хворих щодня, якщо ще місяць тому продавали 50% при добовій захворюваності на рівні 500 чоловік. І така чехарда не тільки в УЗ. І почалося це не зараз, а дуже давно. Відсутність системи, нехлюйство погубило жодну галузь, жодне підприємство. «Укрзалізниця» - державна компанія, що застрягла в 90-тих, яка абсолютно не розвивається, роблячи українців заручниками власної монополії. Замість створення комфорту пасажирам УЗ платить захмарні зарплати членам наглядової ради, які абсолютно марні. Може, пора це припиняти?