counter
Архів Повернутись назад 25 Травня 2016
25 Травня
Події Бойовики 33 рази обстріляли позиції сил АТО Минулої доби бойовики 33 рази застосовували зброю проти українських підрозділів. Як повідомляє прес-центр штабу антитерористичної операції, противник продовжує інтенсивно обстрілювати українських військових в авдіївський промзоні. Вночі бойовики кілька разів відкривали вогонь з гранатометів, зенітних установок і 82-мм мінометів. Вогонь зі стрілецької зброї там практично не вщухає. На Горлівсько-Світлодарській дузі під ворожими обстрілами зі стрілецької зброї та гранатометів опинилися опорні пункти сил АТО в районі Зайцевого і Луганського. «Опорні пункти сил АТО неподалік від Сокільників, що на Луганщині, двічі було обстріляно з протитанкових керованих комплексів. На тому ж напрямку окупанти вели вогонь з гранатометів по захисниках Станиці Луганської», - йдеться у повідомленні. На маріупольському напрямку бойовики з гранатометів обстрілювали позиції ЗСУ поблизу Широкиного, Гранітного і Гнутового.
Суспільство Журналістка: У Бахчисараї зник член Меджлісу В окупованому РФ Криму, в Бахчисараї, зник член Меджлісу Ервін Ібрагімов. Про це повідомила журналістка Наджиє Фемі на своїй сторінці у Facebook. «У Бахчисараї зник кримський татарин, екс-депутат міськради, член регіонального меджлісу Ервін Ібрагімов. Його машину знайдено покинутою посеред дороги. Батьки нічого не знають про його місцезнаходження. На зв'язок не виходить», - написала журналістка. Пізніше в коментарях під постом вона розширила інформацію про зникнення члена Меджлісу, однак де він - досі невідомо. «Зі сторінки Айше Умерової. Nariman Dzhelalov розповів про зникнення Ervin Ibragimov: «Вчора близько опівночі зник наш друг і товариш. Десь годині об одинадцятій він зв'язався з батьком, а пізніше, буквально за одну зупинку від дому в Бахчисараї, батько знайшов машину. Ключі були в запаленні, машина була відкритою, бардачок був відкритим, а його досі не можуть знайти і невідомо, де він», - написала вона в соцмережі.
Політика Андрій Магера Интервью
Андрій Магера: Владі потрібна мужність, щоб багато що пояснити
Кадрові ротації у Центральній виборчій комісії України (ЦВК) – історія не нова. Щоразу звучать обіцянки про внесення Президентом у парламент кандидатур «вже у четвер» (щоправда, не уточнюється, у який). Паралельно йдеться про заміни прізвищ у поданнях та потребу формувати ЦВК лише з нових людей. І це все на фоні необхідності проведення тих чи інших виборів. Про те, які настрої панують у ЦВК, чи може вона приймати легітимні рішення або ж керується «телефонним правом», що буде, якщо Україна піде на проведення виборів на тимчасово окупованих територіях Донбасу, та багато іншого в інтерв’ю «Аналітичній службі новин» (АСН) розповів заступник голови Центральної виборчої комісії України Андрій Магера. – Пане Андрію, що вам відомо про перспективи оновлення складу ЦВК? Вашу кандидатуру відкликають? Ні? – Ще у листопаді 2015 року парламентські фракції запропонували Президентові свої кандидатури щодо 12 членів Центральної виборчої комісії, які має бути призначено на новий семирічний строк. Фракція «Народний фронт» запропонувала три кандидатури, зокрема і мою. Є повідомлення у ЗМІ з посиланням на голову фракції Максима Бурбака, які свідчать, що позиція «Народного фронту» залишилася незмінною. Іншої інформації у мене немає. – Ви мали зустрічі з Максимом Бурбаком або Арсенієм Яценюком з цього приводу? –  Ще торік, у листопаді. На засіданні фракції щодо моєї кандидатури. – А з Петром Порошенком? – Відтоді, як Петро Олексійович став Президентом України, у мене з ним не було жодної розмови – ні офіційної, ні неофіційної. Не думаю, що у Президента через занятість є час для того, щоб зустрічатися з кимось з претендентів на посаду члена ЦВК або з чинним заступником голови Центральної виборчої комісії. Понад те, з мого боку ініціювати таку зустріч було б дещо некоректно. – Ви чули про позицію, що у ЦВК мають увійти лише зовсім нові люди? Тобто серед дванадцятьох кандидатур не має бути ні вас, ні Жанни Усенко-Чорної, яку висунула фракція «Батьківщина». – Читав про це. Які мотиви? Важко сказати. Та не секрет, що можуть існувати сили, які не хочуть бачити мене у складі нової ЦВК. У найближчі тижні ситуація розвиватиметься, буде видно, хто, що і для чого. Не виключені найрізноманітніші несподіванки. Звичайно, можуть бути різні точки зору. Та Центральна виборча комісія – орган, який не у вакуумі, а у межах нашої держави. І якщо виникає питання повного перезавантаження Центрвиборчкому, то за «А» неминуче доведеться сказати «Б». Тут йдеться не про мене персонально, не про моїх колег. А про формування державного органу як такого та про засади процесу. Й може торкнутися Кабінету Міністрів України, Верховної Ради, всіх вищих інститутів влади, в яких чимало людей, які працювали у ті роки, у часи Януковича. З тих пір, як Петро Олексійович став Президентом України, у мене з ним не було жодної розмови – «Б» - це «люстрація» всіх, хто працював на різних посадах і позиціях з 2010-го по 2014 рік? – Це ви сказали. – А які зараз настрої серед членів Центрвиборчкому? «На валізах»? У пошуках іншої роботи? – Кожен хоче визначеності. Адже неможливо планувати роботу на середньострокову чи далекострокову перспективу: ні свою, ні Центральної  виборчої комісії. Чи навіть якщо людина знайшла інше місце роботи, не може піти доти, доки не буде звільнена Верховною Радою з ЦВК. Кожен з нас є певним заручником цієї ситуації. – Вам особисто вже пропонували іншу роботу? – Були певні пропозиції, про які не говоритиму. Лише, що стосувалися далеко не рядової державної служби у нашій країні. Але наразі я не готовий працювати в органах виконавчої влади – має вирішитися ситуація з Центральною виборчою комісією. У найближчі тижні ситуація розвиватиметься, буде видно хто, що і для чого. Не виключені найрізноманітніші несподіванки – Питання ЦВК можуть «підвісити» до осені. Це впливає на легітимність рішень Центральної виборчої комісії? – Ні. Жодним чином. Нагадаю, навесні 2014 року мали місце зміни (до закону про ЦВК. - Авт.), завдяки яким Центральна виборча комісія продовжує працювати у легітимному складі, аж поки Верховна Рада не прийме рішення за поданням Президента. Більше того, переконаний, що цей алгоритм потрібно залишити чинним і для наших наступників. – Чому? – Поясню. Уявіть ситуацію, що завершується семирічний термін щодо членів ЦВК і вони не можуть приймати рішення. А президент (абстрагуємося від прізвища, мова не йде про Петра Олексійовича) не хоче, щоб відбувалися, наприклад, вибори президента. І не вносить кандидатури. Тоді ми ризикуємо зайти в ситуацію, коли вибори не відбуваються лише тому, що члени ЦВК не призначені. Якщо виникає питання повного перезавантаження Центрвиборчкому, то за «А» неминуче доведеться сказати «Б» – Ви за те, щоб члени ЦВК працювали понад термін, так? – Ні, не так. М’яко кажучи, дуже неприємний для держави варіант, коли два роки члени ЦВК продовжують виконувати свої обов’язки. Але є ризик набагато гіршої ситуації. А, нагадаю, крім ЦВК вибори ніхто не може проводити. Я ж за те, що усі повинні добросовісно, належним чином виконувати свої посадові обов’язки за Конституцією України. Президент має внести відповідні кандидатури у парламент, а Верховна Рада – призначити членів ЦВК. Не випадково і президент, і народні депутати складають присягу у Верховній Раді, де вони зобов’язуються додержуватися Конституції та законів України. – Та чимало розмов, що цей Центрвиборчком приймає рішення за дзвінком з Банкової. Зокрема, це стосується проміжних виборів на п'яти округах. – Мені принаймні жодних дзвінків не було. І нагадаю, що по кожному з цих п’яти округів документи у Центральну виборчу комісію надійшли зі значним запізненням. За законом ЦВК мала призначити вибори в одномандатних округах протягом десяти днів з дня дострокового припинення повноважень депутата. Натомість документи у ЦВК надходять на 11-й день, а то й через чотири місяці. З формальної юридичної точки зору, є бездіяльність ЦВК, оскільки вона не приймає таке рішення у встановлений законом строк. Але тоді виникає запитання: чи є така бездіяльність протиправною? На мою думку, ні. Оскільки не з вини Центральної виборчої комісії документи з Верховної Ради могли йти місяцями. Чому так було? Я не знаю. Можливо, пошта погано працює. Наразі я не готовий працювати в органах виконавчої влади – має вирішитися ситуація з Центральною виборчою комісією – Та маємо вже сім округів, де призначено вибори на 17 липня 2016 року. Які основні проблемні моменти щодо них? – Найбільшою проблемою є фінансова. У Законі «Про державний бюджет України на 2016 рік» передбачено кошти на проведення проміжних парламентських виборів у розрахунку чотирьох округів. Ми розділили кошти певною мірою пропорційно між сімома округами. Та цілком очевидно, що їх не вистачить. Особливо на етапі формування, створення виборчих комісій. Наявний дефіцит потрібно перекрити. 80% видатків – це заробітна плата членів окружних та дільничних виборчих комісій. Тому з метою забезпечення належного фінансування підготовки та проведення проміжних виборів народних депутатів України 17 липня 2016 року Комісія звернулася до Верховної Ради та Кабінету Міністрів щодо збільшення видатків державного бюджету України на 2016 рік за бюджетною програмою 6731020 «Проведення виборів народних депутатів України» на суму 12 млн. 500 тис. гривень. – Пане Андрію, після призначення дати виборів подорожчала гречка. Жартують, що це «гречкосії» готуються до «чесного волевиявлення». Сміх сміхом, але підкуп виборців – реальна проблема. Чому вона нездоланна? – На жаль, суспільство толерує корупцію. Соціологічні опитування засвідчують, що багато хто готовий платити і брати хабарі. У Польщі у 80-х роках та на початку 90-х була шалена корупція. Та який зараз рівень життя та довіри до інститутів влади у Польщі. Потрібно пояснювати людям, чому і як від таких «традицій» потрібно відмовитися, як це робили інші. Окрім того, передумови для цього корупціоногенного чинника створює й існуюча виборча пропорційно-мажоритарна система. За нею половина депутатів обирається в одномандатних округах. А патологія мажоритарної виборчої системи в Україні у тім, що переможець отримує все, а щоб виграти, достатньо набрати на один голос більше, ніж суперник. При пропорційній системі схема підкупу не така ефективна. Адже купити голос у складі одного загальнодержавного округу, де 36 мільйонів виборців – це одне. А в одномандатному, де 160 тисяч виборців – інше. Мабуть, не випадково за часів режиму Януковича було прийнято рішення щодо повернення до неї. Тому можна скільки завгодно звинувачувати Міністерство внутрішніх справ, виборчі комісії у тім, що вони неефективно борються з підкупом. Але потрібно розуміти і долати наявність об’єктивних та суб’єктивних передумов. – Ви – противник призначення виборів на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей. Офіційно законопроекту щодо них немає. Та кулуарно говорять, що їх аж три. Що вам відомо про це? – У ЗМІ бачив повідомлення. Зазначу, у нас немає цілісного суб’єкту «окремі райони Донецької області» чи «окремі райони Луганської області». За Конституцією України, адміністративно-територіальний устрій складають області, райони, міста, села, селища, в окремих випадках - райони в місті. І не треба штучно створювати те, чого нема. Хіба хтось хоче втілити квазіобласний рівень. Усі повинні добросовісно, належним чином виконувати свої посадові обов’язки за Конституцією України. Президент має внести відповідні кандидатури у парламент, а Верховна Рада – призначити членів ЦВК Знову ж таки, коли читаю у ЗМІ про проекти законів, у яких російською мовою йдеться про проведення виборів у «деревнях», то чудово розумію, звідки ноги ростуть. Що це написано не в Україні. Адже у нас у російському перекладі не існує «деревень», а лише «села». Так само, як нема в Україні «главы муниципального района». Натомість ці посади є у держави, яка на північному сході від нас. Погоджуватися на такі пропозиції не можна. – Та якщо рішення щодо проведення виборів на окупованому Донбасі буде? – Моя позиція багатьом може не подобатися. І може бути однією з причин того, чому мене певні персони, які себе вважають наближеними до вищих посадових осіб держави, не хочуть бачити в новому складі Центральної виборчої комісії. Та боронь боже проводити зараз вибори на цих окупованих територіях. Скажіть, чи можливо дотриматися загальновизнаних демократичних стандартів на виборах в окремих районах Донецької та Луганської областей, які нині окуповані, не перебувають під фактичним контролем Української влади? Кожен виборець мусить мати можливість проголосувати. Та чи зможуть це зробити внутрішньо переміщені особи? Хто їх туди допустить? Коли «лідери» тих так званих ЛНР та ДНР виставляють якісь вимоги, що голосувати зможуть лише ті, хто не залишив ці місцевості, то як бути із загальним виборчим правом? Проводити імітацію виборів, а не вибори за суттю – це було б великою помилкою з боку Української держави Також виборцям потрібно гарантувати право на вільний та поінформований вибір. Не повинне в ефірі бути лише російське телебачення, яке у зомборежимі спрямовує позицію у потрібному напрямку. Не мають права на існування рішення, які ЗМІ пускати на ці території, які – ні. За Конституцією України цензура, нагадаю, заборонена. І не ватажкам вирішувати, які партії братимуть участь у виборах. Також хто нині скаже, як гарантувати там таємницю голосування? Є ще один чинник – технічний. Вже два роки на цих територіях відсутнє функціонування Державного реєстру виборців. Ми не знаємо, в якому стані приміщення, лінії зв’язку. Важливо створити належний захист від будь-якого стороннього втручання в роботу автоматизованих систем. В один момент це не відновити. Так, Україна взяла на себе зобов’язання в розрізі Мінських домовленостей. І відзначу високий професіоналізм у відстоюванні позицій України нашими представниками: Леонідом Кучмою, Володимиром Горбуліним і Романом Безсмертним, який, на жаль, відійшов від цього процесу.  Але ж домовленості не мають виконуватися лише в односторонньому порядку. Погодьтеся, є питання контролю за українсько-російським кордоном, демілітаризації відповідних місцевостей, допуску українських ЗМІ та партій. Знову ж таки Українська влада мусить мати мужність пояснити суспільству, що таке амністія і що без неї процес не зрушиться. Так, ця тема не популярна. Та не можна підозрювати, звинувачувати у скоєнні злочину більше мільйона людей. Безумовно, амністія не може поширюватися на тих, хто скоював злочини проти людства або воєнні злочини. Тих, хто вбивав, катував, калічив. Та є люди, які, не подумавши, брали участь у «референдумі» чи виходили на мітинги.   Тобто для зрушення процесу з місця потрібен цілий комплекс заходів з обох сторін. – На ваш погляд, коли вибори там можуть відбутися? – Не раніше ніж через два роки. Проводити імітацію виборів, а не вибори за суттю – це було б великою помилкою з боку Української держави.
Суспільство В Одесі ліквідовано великий конвертаційний центр В Одесі припинено діяльність великого конвертаційного центру. Про це повідомляє прес-служба СБУ. За інформацією правоохоронців, зловмисники здійснювали фіктивні операції з рахунками, виводили кошти за межі України, а також здійснювали нелегальні валютні операції. «Щомісячний оборот проконвертованих грошей становив понад 30 мільйонів гривень. Збитки, завдані державному бюджету за час функціонування «конверту», оцінюються більш ніж у 100 мільйонів гривень», - ідеться в повідомленні. Наразі затримано кур'єра конвертаційного центру з одним мільйоном 326 тисячами гривень готівки, а також чотирьох членів угруповання. Внаслідок проведених обшуків вилучено печатки фіктивних підприємств, фінансово-господарську документацію, понад 3,75 мільйона гривень готівки. На рахунку всіх підприємств, підконтрольних учасникам фінансової операції, накладено арешти. Тривають слідчі дії.
Політика Магера: Вибори на Донбасі можна провести не раніше, ніж через два роки Проводити вибори на окупованій території Луганської та Донецької областей можна буде не раніше, ніж через два роки. Про це в інтерв'ю «Аналітичній службі новин» (АСН) заявив заступник голови Центральної виборчої комісії Андрій Магера. За його словами, вже протягом двох років на окупованих територіях не функціонує Державний реєстр виборців. Крім того, невідомо, в якому стані перебувають приміщення, лінії зв'язку. «Важливо створити надійний захист від будь-якого стороннього втручання в роботу автоматизованих систем. В один момент це не відновити», - сказав Магера. Також він зазначив, що виборцям потрібно гарантувати право на вільний та поінформований вибір. «Не повинно в ефірі бути тільки російське телебачення, яке в зомборежимі спрямовує позицію в потрібному напрямку», - наголосив заступник голови ЦВК. На запитання про те, коли все-таки на окупованих територіях можна буде провести вибори, Магера відповів, що не раніше, ніж через два роки.
Події На Херсонщині у зрошувальному каналі знайшли тіло дитини У Херсонській області рятувальники зі зрошувального каналу дістали тіло хлопчика. Про це повідомили в прес-службі ДСНС. Інформація про те, що біля с. Велика Андронівка Скадовського району зникла дитина, надійшла о 17:30 24 травня. «При з'ясуванні обставин встановлено, що цього дня чоловік з двома дітьми рибалив на зрошувальному каналі. Залишивши дітей на березі, від'їхав у справах. А повернувшись, знайшов на місці тільки молодшу дитину і речі старшого, 12-річного, сина на березі», - сказано в повідомленні. Щоб знайти дитину, залучили водолазну групу аварійно-рятувального загону спецпризначення обласної служби ДержНС. «О 18:45 тіло дитини підняли з води на поверхню. Причину смерті буде встановлено ​​після завершення судово-медичної експертизи», - сказано в повідомленні.
Політика Літак Порошенка вилетів до Ростова для обміну Савченко Літак Президента України Петра Порошенка в найближчі години сяде в аеропорту Ростова-на-Дону (Росія), де відбудеться обмін Надії Савченко. Про це із посиланням на російські ЗМІ пише РБК-Україна. «Найближчим часом президентський борт із росіянами Євгеном Єрофєєвим і Олександром Александровим прилетить з Києва до Ростова-на-Дону, куди вже доправлено ​​українку Надію Савченко», - повідомило поінформоване джерело. За його словами, в аеропорту відбудеться обмін. За даними іншого джерела, передачу Савченко Україні буде здійснено на підставі договору про видачу осіб для подальшого відбування покарання. «У Ростові-на-Дону вже перебувають представники російських правоохоронних органів, які супроводжують Савченко. За двосторонньою домовленістю, українська влада там же передасть двох росіян, затриманих в Україні», - зазначило джерело. Захисту Савченко про майбутній обмін нічого не відомо.
Суспільство Гройсман хоче ліквідувати «горіхову мафію» за допомогою перевірки на митниці Прем'єр-міністр Володимир Гройсман хоче ліквідувати «горіхову мафію». Для цього він пропонує запровадити 4-годинну перевірку на митниці. Про це він повідомив під час засідання Кабміну, передає «112 Україна». «Ми сьогодні приймемо рішення, яке повністю поставить крапку у так званій горіховій мафії, коли бізнес працює на тому, щоб вирощувати і збирати горіхи та інші продукти, аби їх експортувати. Не всі правоохоронні органи, але деякі, за допомогою ДФС, СБУ ставили такі автомобілі у відстій на два-три тижні для того, щоб проводити там якісь перевірки і таким чином вимагали хабара. Рішення, яке ми сьогодні з вами приймемо: будемо регламентувати таку перевірку на чотири години. Чотири години - перевірили, якщо не встигли - до побачення. Мовчазна згода, транспорт має проїхати митницю і на цьому ставити крапку», - розповів Гройсман. «Горіхову мафію» викрив у січні глава Одеської облдержадміністрації Михайло Саакашвілі.
Суспільство У Києві поліція знайшла наркотики на суму 1,5 мільйона гривень У центрі Києва поліцейські виявили і вилучили 2,5 кг амфетаміну майже на 1,5 мільйона гривень. Про це повідомили в прес-службі ГУ Національної поліції Києва. «Під час реалізації оперативної інформації затримано двох киян, 24 та 28 років, які раніше в поле зору правоохоронців не потрапляли. Однак поліцейським стало відомо, що деякий час тому вони в квартирі налагодили виготовлення і збут психотропної речовини - амфетаміну. Під час поверхневого обшуку в одного з фігурантів знайшли та вилучили 2,5 кілограма амфетаміну, а в автомобілі його спільника - лабораторне обладнання, яке використовувалося для виготовлення наркотиків», - сказано в повідомленні. За мірками чорного ринку загальна сума наркотиків становить близько 1,5 мільйона гривень. Відомості про цю подію внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань з кваліфікацією за ст. 307 (незаконне виробництво, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення, пересилання чи збут наркотичних засобів, психотропних речовин або їхніх аналогів), ст. 309 (незаконне виробництво, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення чи пересилання наркотичних засобів, психотропних речовин або їхніх аналогів без мети збуту) та ст. 313 (викрадення, привласнення, вимагання обладнання, призначеного для виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин або їхніх аналогів, чи заволодіння ним шляхом шахрайства або зловживання службовим становищем та інші незаконні дії з таким обладнанням).
Політика Гройсман: У Раду внесуть сьогодні законопроект про спрощення реєстрації іноземних ліків в Україні Сьогодні до Верховної Ради України внесуть ще один варіант законопроекту про спрощення реєстрації іноземних ліків в Україні. Про це під час засідання Кабміну повідомив прем'єр-міністр Володимир Гройсман. «Сьогодні перевнесуть ще законопроект, який повністю врегулює це питання. Його, дякувати богу, узгоджено з громадським сектором, депутатами Верховної Ради, щоб ліки, які виробляються в європейських країнах, Сполучених Штатах, Канаді, Японії, Австралії та які не лише там виробляються і сертифіковані, а й використовуються в цих країнах, - без будь-яких перешкод приїжджали в Україну і люди змогли отримати доступ до цих ліків», - сказав прем'єр. Він сподівається, що розглянуть законопроект уже наступного тижня.
Політика У міністра інфраструктури Омеляна з'явилися заступники Міністр інфраструктури Володимир Омелян призначив своїх заступників. Про це написав на своїй сторінці у Facebook сам міністр. «We did it! Перший заступник міністра інфраструктури - Євген Кравцов. Питання реформи УЗ, АМПУ, УП, «Укравтодора», авіації. Заступник міністра інфраструктури - Надія Казначеєва. Питання приватизації. Заступник міністра інфраструктури - Віктор Довгань. Питання євроінтеграції та електронного управління. Раніше призначені: заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк (питання боротьби з корупцією), заступник міністра інфраструктури - керівник апарату - Дмитро Роменський (питання кадрів, реформа держапарату). Дякую Володимиру Шульмейстеру, Миколі Снітку, Юрію Васькову і Оксані Рейтер за спільну роботу. Без вас успіх 2015-2016 рр. був би неможливим!» - написав Омелян.
Політика Магера розповів про складнощі боротьби з підкупом виборців Передумови для підкупу виборців створює чинна виборча пропорційно-мажоритарна система. Про це в інтерв'ю «Аналітичній службі новин» (АСН) заявив заступник голови Центральної виборчої комісії Андрій Магера. За його словами, патологія цієї системи полягає в тому, що для того, аби виграти, досить набрати на один голос більше, ніж суперник. «При пропорційній системі схема підкупу є не такою ефективною. Адже купити голос у складі одного загальнодержавного округу, де 36 мільйонів виборців, - це одне. А в одномандатному, де 160 тисяч виборців, - інше. Мабуть, не випадково за часів режиму Януковича було прийнято рішення про повернення до неї», - сказав Магера. Читайте також: Магера розповів про настрої в Центральній виборчій комісії Він також зазначив, що можна скільки завгодно звинувачувати Міністерство внутрішніх справ, виборчі комісії в тому, що вони неефективно борються з підкупом, але «треба розуміти і долати наявність об'єктивних і суб'єктивних передумов».
оформление ленты  Блог: 
Економіка Володимир Орлов Те, що за воротами пункту пропуску на кордоні стоятимуть загороджувальні загони, відчутного результату не дасть Основна гарна новина з сьогоднішнього засідання Кабміну, топ-темою якого стала митниця, - це плани з введення інституту уповноважених економічних операторів. Впровадження цієї фінансової інституції - пряме зобов'язання України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС, про що я писав раніше. Україна вже давно могла б впровадити інститут УЕО, але це питання банально лежало мертвим вантажем через відсутність відповідного законодавства. Але у ДФС, вочевидь, були інші завдання. Тому про цей інститут нинішнє керівництво ДФС «згадало» лише через рік, та й то тільки після стусана прем'єр-міністра та Міністерства фінансів. Як працює інститут уповноважених економічних операторів? Статус УЕО - це найвищий ступінь довіри митниці до підприємства і, як наслідок, найбільший перелік пільг та спрощень митних процедур для нього. До УЕО застосовується мінімум митних формальностей, а репутація надійного контрагента дозволяє стати повноцінним учасником міжнародних ланцюгів поставок. Сьогодні 33 країни світу, серед яких країни ЄС, США, Канада, Китай, Японія, користуються перевагами взаємного визнання УЕО. На відміну від «шедевральних» законопроектів ДФС, нормативна база для запровадження в Україні інституту уповноважених економічних операторів, що розробляється знову ж таки Мінфіном, нам дуже потрібна. Як потрібна й реальна боротьба з контрабандою, а не її бурхлива імітація. Сьогодні в пунктах пропуску на кордоні перебувають майже всі силові органи: митниця, податкова міліція, СБУ, прокуратура. Але замість підвищення ефективності протидії контрабанді ефект полягає у збільшенні тиску на легальний бізнес. Я вважаю, що суто каральною складовою успіху не домогтися. Те, що за воротами пункту пропуску стоятимуть загороджувальні загони, відчутного результату не дасть. Потрібно усвідомлювати, що сучасна контрабанда йде пліч-о-пліч з корупцією. Тому, якщо ділки зуміли корумпувати митницю та прикордонників, що їм завадить зробити це з «летючими групами». Крім того, де гарантія, що ці групи самі не шукатимуть контакту з такими людьми? Мені б дуже не хотілося, щоб під високою метою боротьби з рекетирами фіскальна служба створила ще могутнішіх рекетирів. Тільки вже з абсолютною владою. Тому логічно виникає низка запитань! Кого набиратимуть до цих груп, за яким принципом? Яка буде у них мотивація? А найголовніше - яка зарплата і правовий захист? Крім того, створення «чорної сотні», або «митної сотні», означає, що ніхто не хоче розбиратися з тим, що відбувається на кордоні. Тобто зловлять когось на корупції і покарають. Але прийдуть інші на їхнє місце і займатимуться тим же самим. Мені здається, спочатку необхідно зменшити умови для корупції. Провести ревізію нормативної бази, виробити нові технології контролю. Необхідно вирішити питання з матеріальним забезпеченням митниці. Інспектори оформлюють і пропускають вантажів на мільйони гривень, маючи зарплату в 3000 гривень. Для порівняння: у польських митників, наприклад, зарплата становить у середньому 1000 євро. Спеціальні сканери, про встановлення яких сьогодні теж багато говорили, не допоможуть доти, доки рішення про їх застосування прийматиме інспектор. Повертаючись до технології митного контролю. Найголовніше - результат! Що ми хочемо, щоб було? Щоб муха не пролетіла! Супер! Давайте пропишемо технологію, а потім зрозуміємо, які інструменти нам потрібні для її реалізації. Можливо, і сканер у тому числі. Що стосується моніторингового центру митних процедур. По-перше, цей центр існував, доки його в 2013 року не угробило Міністерство доходів та зборів. По-друге, просто монітори з картинками оформлення з регіонів нічого не дадуть. Потрібне смислове підґрунтя. Хто моніторитиме цю інформацію? Хто її оброблятиме й узагальнюватиме? Хто буде реагувати на те, що відбувається в регіонах? І найголовніше - хто нестиме відповідальність за управлінські рішення, які будуть прийматися? І це все на тлі 30-процентного скорочення персональної чисельності ДФС. При тому, що це доручення уряду виконується шляхом скорочення вакантних посад або звільнення «неугодних». Скорочувати теж потрібно з розумом, приділяючи максимальну увагу і дбайливо ставлячись до «мізків» - аналітичних підрозділів. Крім того, потрібно посилити оперативні підрозділи, при цьому, можливо, провівши ревізію служб, які мають забезпечувальне значення. Бездумне ставлення до питання персоналу і кадрові чистки, які продовжує здійснювати нинішнє керівництво ДФС, призвело до «витоку мізків». Про це свідчить хоча б той факт, що ініціатива про запровадження принципу «єдиного вікна» виходила не від ДФС, а від Міністерства фінансів, як, втім, і ініціатива про розробку і ухвалення нормативної бази щодо уповноважених економічних операторів. Анонсована концепція «єдиного вікна» передбачає, що санітарно-епідеміологічний, фітосанітарний, екологічний та інші види контролю здійснюватимуться за допомогою електронного обміну даними - без паперових документів, печаток і штампів. Ця ідея зовсім не нова і активно розроблялася ще за часів Державної митної служби. Основна причина, з якої цей принцип проходження інших видів контролю не реалізовано, - це неготовність інших служб (радіологів, екологів, СЕС, «карантинників» і т.д.) перейти на здійснення своїх повноважень в електронному вигляді. Офіційне пояснення - це відсутність фінансування на нові технології, а насправді - елементарне небажання відмовитися від свого шматка хліба. Адже, щоб оформити вантаж, необхідно отримати печатки та штампи цих вищеназваних служб на товарно-транспортних документах. На практиці ці види контролю відбуваються формально, а за заповітними печатками, як правило, стоїть корупційна складова. Нерідко ці печатки просто підробляються, проставляються умільцями в «гаражах». Тому, з одного боку, ідея відмовитися від печаток цих служб на документах, встановлення тимчасових лімітів на здійснення контролю і зведення їх до електронних позначок і «згоди за замовчуванням» - чудова. З іншого боку, викликає стурбованість практична реалізація «єдиного вікна». Наприклад, складно уявити, як на митний огляд одночасно прибудуть усі представники цих служб і оперативно здійснять свої повноваження. Враховуючи те, що укомплектованість місць митного оформлення фахівцями, які здійснюють санітарно-епідеміологічний, ветеринарно-санітарний, фітосанітарний, радіологічний, екологічний контролі становить 60% до 80% від необхідного. Якщо митниці 96% митних декларацій оформлюють в електронній формі із застосуванням електронного цифрового підпису, то електронний цифровий підпис не застосовується в жодному з дозвільних документів, які передаються до ДФС іншими державними органами. Тому хочеться сподіватися, що з 1 серпня, коли запрацює «єдине вікно», не відбудеться колапс у належному виконанні інших, крім митного, видах контролю. Тим більше не хочеться, щоб імпортери вкотре постраждали від таких іскрометних реформ.
Економіка Експерт: Поява на митниці «чорних сотень» лише збільшить тиск на бізнес Запровадження «чорних сотень» на українській митниці не приведе до підвищення ефективності протидії контрабанді, а тільки збільшить тиск на бізнес. Про це «Аналітичній службі новин» (АСН) заявив експерт з питань податкової та митної політики, кандидат економічних наук Володимир Орлов. На його думку, суто каральною складовою успіху не домогтися. «Якщо ділки зуміли корумпувати митницю і прикордонників, то що їм завадить зробити це з летючими групами? Крім того, де гарантія, що ці летючі групи самі не шукатимуть контакту з такими людьми? Мені б дуже не хотілося, щоб під високою метою боротьби з рекетирами фіскальна служба створила ще могутніших рекетирів. Тільки вже з абсолютною владою», - сказав Орлов. При цьому він зазначив, що ініціатива зі створення таких груп означає, що ніхто насправді не хоче розбиратися з тим, що відбувається на митниці і жодним чином не вирішує корупційну проблему. «Спіймають когось на корупції і покарають. Але прийдуть інші на їхнє місце і займатимуться тим самим», - сказав експерт.
оформление ленты  Блог: 
Політика Андрій Шкіль Після кожного м'якого кроку від Путіна треба чекати кількох жорстких Надія Савченко має взяти на себе роль потужного ретранслятора позиції українського суспільства. Таку думку «Аналітичній службі новин» (АСН) висловив політичний діяч Андрій Шкіль, який зараз живе в Парижі. «Реакція у Франції, звісно, є. Але поки що тільки інформаційна. Надвечір піде аналітика. Оскільки Франція є учасником нормандської групи, то цій події приділять достатньо уваги», - повідомив він. Що стосується подальшої долі Надії Савченко, то, на думку Шкіля, вона є досить прогнозованою. «Вона прийде до ВР і ПАРЄ і впевнено займе гідне місце в сучасній українській політиці. Звичайно, ким і де вона буде в цьому процесі - залежатиме виключно від неї», - акцентував він. «У світовому вимірі Савченко має взяти на себе роль потужного ретранслятора позиції українського суспільства. Сподіваюся, вона не працюватиме на владу, а лише на Україну», - наголосив Шкіль. Він також додав, що звільнення Савченко для РФ - це вимушений крок перед засіданням «сімки» про санкції. «Після кожного м'якого кроку від Путіна треба чекати кількох жорстких. До речі, після звільнення Савченко і в Україні побільшає прихильників виборів на Донбасі і зняття санкцій з РФ», - застеріг Шкіль.
Суспільство Гройсман готовий очолити оргкомітет «Євробачення-2017» Прем'єр-міністр Володимир Гройсман висловив готовність очолити організаційний комітет «Євробачення-2017». Про це він заявив під час наради з питань організації конкурсу, повідомляє прес-служба уряду. «Я готовий як прем'єр-міністр стати головою, співголовою цього комітету для того, щоб дуже чітко визначити, що все буде максимально швидко, якісно, ​​збалансовано і на високому рівні», - зазначив він. Прем'єр-міністр наголосив, що уряд сконцентрує зусилля для залучення позабюджетних ресурсів для проведення конкурсу, а також ефективного та публічного їх використання. Він наголосив на доцільності співфінансування проведення конкурсу разом з містом, яке його прийме, і додав, що в місцевих бюджетах є додаткові ресурси. Гройсман також наголосив на необхідності забезпечення конкурентних і публічних умов для відбору міст, які висловили готовність приймати конкурс.
Політика Савченко: Я завжди готова піти в бій за Україну до переможного кінця Українська льотчиця Надія Савченко, яка сьогодні, 25 травня, повернулася до України з РФ, заявила, що готова піти в бій за Україну до переможного кінця. Про це повідомляє кореспондент АСН. «Я завжди готова піти в бій за Україну до переможного кінця. Україна має право бути. Бути, незважаючи ні на чию гнилу душу і хвору голову. І ми будемо тому, що ми - українці. Тому, що ми разом, тому, що ми - нація. Я не говоритиму про людей погано, я не хочу передавати вам свою злість, лють і ненависть. Я сподіваюся, що з часом з цих почуттів у мене залишиться тільки мудрість. Точніше, з цих почуттів у мене виникне мудрість. Я не хочу, щоб люди хотіли війни, я хочу, щоб люди хотіли миру. Але, на жаль, мир можливий лише через війну. Дуже добре, що є Мінські домовленості, дуже добре, що вони виконуватимуться, бо ми зробимо все для того, щоб вони виконувалися», - сказала українка в АП, де виступили вона і Президент Порошенко. Нагадаємо, що Надія Савченко сьогодні повернулася з РФ до України, де її засудили на 22 роки колонії.
Політика Савченко - росіянам: Нічого боятися, вам час підводитися з колін Українка Надія Савченко, яка повернулася в Україну, звернулася до росіян. Про це повідомляє кореспондент АСН. Українська льотчиця, яку в Росії засудили до 22 років колонії, порадила росіянам не боятися і вставати з колін. «Я хочу сказати, в першу чергу передати росіянам: нічого боятися. З колін треба підводитися. Я розумію, що не та країна, в якій легко встати з колін. Якщо вони хочуть так само жити в злагоді, як і ми, то вони повинні підводитися з колін. А нам треба не дати їм прийти сюди, не дати їм прийти далі, ніж вони собі думають, що можуть. Будемо працювати. Я буду працювати, для того, щоб, по-перше, повернувся кожен, хто в полоні і хто ще живий, щоб повернувся живим. Для того, щоб якомога менше загинуло. Працюватимемо для того, щоб Україна була сильною. Для того, щоб у нас більше ніколи не був забутий народ, для того, щоб українці мали право бути українцями, жити гідно на своїй землі. За Україну. Україна - понад усе. Слава Україні!» - сказала Савченко.
Економіка Експерт розповів про складнощі, які можуть виникнути при відкритті на митниці «єдиного вікна» Практична реалізація концепції «єдиного вікна» на українській митниці викликає стурбованість. Про це «Аналітичній службі новин» (АСН) заявив експерт з питань податкової та митної політики, кандидат економічних наук Володимир Орлов. За його словами, складно уявити, як на митний огляд одночасно прибудуть представники задіяних у контролі служб і оперативно здійснять свої повноваження. «З огляду на те, що укомплектованість місць митного оформлення фахівцями, які здійснюють санітарно-епідеміологічний, ветеринарно-санітарний, фітосанітарний, радіологічний, екологічний контролі, становить 60% до 80% від необхідного», - сказав Орлов. При цьому він зазначив, що зазначена концепція абсолютно не нова і активно розроблялася ще за часів Державної митної служби. «Основна причина, з якої цей принцип проходження інших видів контролю не реалізовано, - це неготовність інших служб перейти на здійснення своїх повноважень в електронному вигляді. Офіційне пояснення - відсутність фінансування на нові технології, а насправді - елементарне небажання відмовитися від свого шматка хліба», - зауважив експерт. Він пояснив, що для оформлення вантажу необхідно отримати печатки та штампи служб на товарно-транспортних документах. На практиці ці види контролю здійснюються формально, а за печатками, як правило, стоїть корупційна складова. Досить часто печатки просто підробляються. «Тому, з одного боку, ідея відмовитися від печаток цих служб на документах, встановлення тимчасових лімітів на здійснення контролів і зведення їх до електронних позначок і «згоди за замовчанням» - чудова. З іншого боку, викликає стурбованість практична реалізація «єдиного вікна». Тому хочеться сподіватися, що з 1 серпня, коли запрацює «єдине вікно», не відбудеться колапс у належному виконанні інших, крім митного, видах контролю», - резюмував Орлов.
оформление ленты  Блог: 
Політика Розслідування великих фінансових злочинів не в інтересах влади Навряд чи навіть після створення фінансової поліції проводитиметься розслідування масштабних фінансових злочинів. Це не в інтересах влади, адже навіть при голосуванні за генпрокурора було видно олігархічні домовленості. Створення подібних структур - лише спроба показати, що нібито є боротьба з корупцією. Таку думку «Аналітичній службі новин» (АСН) висловила керівник Інституту практичної політики Богдана Бабич. «Ми розуміємо, що зараз влада в країні зосереджена в руках Президента Петра Порошенка. Він максимально монополізує її. Призначення нового генпрокурора інакше як олігархічним консенсусом назвати важко. Адже голоси за нього давали депутати груп колишніх регіоналів, тому говорити про якісь розслідування фінансових злочинів складно. Тому що є домовленість усередині. Можна говорити про контрреволюції, бо все пішло назад. Тому сподіватися, що розслідуватимуться великі злочини, не варто. Ми ж бачимо, як насправді голосують депутати в парламенті. Це просто окозамилювання і спроба показати, що вони починають активно боротися з корупцією. А насправді, як казав багато хто з експертів, потрібна політична воля. Але політичної волі не буде. Президент не довіряє державі, він показав це, виводячи гроші за кордон. У нього, звісно, немає Межигір'я, але він зробив висновки і тому розміщує нерухомість за межами країни», - розповіла експерт. Бабич зазначає, що оскільки Президент фактично сконцентрував усю владу в своїх руках і контролюючі органи в тому числі, то, вочевидь, він не зацікавлений у таких розслідуваннях. «Якщо й будуть комусь трохи «кров пускати», то це, на жаль, не вплине на загальну ситуацію і на загальну систему фінансових відносин у країні», - підсумувала політолог.
Суспільство Ще двоє бойовиків втекли і здалися СБУ Ще двоє прихильників «ДНР/ЛНР» скористалися програмою Служби безпеки України «На тебе чекають вдома». Про це повідомляє прес-служба СБУ. За інформацією правоохоронців, житель Маріуполя кілька місяців тому залишив незаконне збройне формування і повернувся в рідне місто. «Знаючи про програму СБ України «На тебе чекають вдома», він не скористався нею одразу, побоюючись, що вона не діє. Через таку позицію він отримав умовний термін ув'язнення, а не повне звільнення від кримінальної відповідальності», - йдеться в повідомленні. Крім того, додому повернувся житель Троїцького району Луганської області. Під час збройної агресії Російської Федерації в квітні 2014 року він разом із сім'єю проживав у Луганську і служив пожежником-рятувальником у підрозділі МНС України. «Через високу збройну активність бойовиків він, турбуючись про здоров'я вагітної дружини, вирішив не виїжджати з міста. Матеріальна скрута і необхідність годувати сім'ю змусила чоловіка працевлаштуватися до т.зв. МНС «ЛНР», - зазначили в СБУ. Після народження дитини чоловік відмовився від участі в незаконному збройному формуванні та вирішив повернутися на підконтрольну Україні територію. Для цього він скористався програмою СБУ. Зараз чоловік разом із дружиною та дитиною проживає вдома.
Події Житель Донецької області з ножем напав на дружину Турчинова Кілька годин тому на дружину секретаря Ради національної безпеки і оборони Олександра Турчинова Ганну було скоєно збройний напад. Про це на своїй сторінці у Facebook написав міністр внутрішніх справ Арсен Аваков. За його словами, зловмисник напав на Ганну Турчинову в інституті, де вона працює. «Напав із ножем, кричав: «Ви у мене, с... відповісте!» Відповіли. Знешкодили і затримали. Національна поліція спрацювала оперативно. Зараз ведеться слідство, терориста допитують», - йдеться в повідомленні. Аваков зазначив, що нападник, житель Донецької області, приїхав цілеспрямовано з окупованої території для нападу на сім'ю Турчинова. У затриманого вилучено комплект холодної зброї. На допиті він поводився нахабно, погрожуючи Турчинову та керівництву держави, кричав, що його справу доведуть до кінця інші.
оформление ленты  Блог: 
Економіка Василь Горбаль Ще є як мінімум з десяток банків, які можуть піти з ринку Клієнт має знати свій банк та довіряти йому. Таку думку «Аналітичній службі новин» (АСН) висловив банкір-фінансист Василь Горбаль. «Ще є як мінімум з десяток банків, які можуть піти з ринку, бачу проблемні питання непрозорості структури та інші. Та за який час це станеться? Питання. Але у випадку з «Михайлівским» я розумів, що у них хибна, ризикована модель бізнесу, яка могла привести до такої розв’язки (у банк «Михайлівський» ввели тимчасову адміністрацію. - Ред.). Це було питання часу», - пояснив він. Горбаль нагадав, що голова НБУ Валерія Гонтарева вже робила заяву, що процес очищення банківської системи завершився. «Для відновлення довіри до банківської системи варто було б завершити його. Хай навіть одним махом закрити все, що потрапляло під етап очищення. Можливо, на це були об’єктивні причини. У будь-якому випадку, з точки зору інформаційної політики, зв’язку з суспільством – регулятор недопрацьовує», - звернув увагу експерт. Вкладникам Горбаль порадив уважніше ставитися до вибору фінустанови та не панікувати. «Потрібно пам’ятати, що все рівно є гарантованих 200 тисяч гривень, які державою компенсуються. Але якщо з банком, де вклад, щось сталося – це нерви, час та багато інших проблем. Тому, обираючи банк, потрібно думати, розуміти, чи варті трохи вищі відсотки більших ризиків. До того ж в Україні є банки, з яких можна обирати. Їх з десяток. Є золоте правило: як банкір має знати свого клієнта, так і клієнт має знати свій банк, довіряти йому», - акцентував він. Горбаль наголосив, що вимагати від усіх людей досконалої фінансової грамотності, вміння розбиратися у балансах та інших тонкощах було б неправильно. «Часом навіть фахові бухгалтери не встигають за подіями, які є на ринку. Але треба мати свого банкіра. А банківська справа – питання довіри», - додав він.
оформление ленты  Блог:  оформление ленты  Блог: 
Політика Максим Гольдарб Нова структура повинна підпорядковуватися Міністерству фінансів, а не СБУ, ГПУ чи МВС Структура на зразок фінансової поліції повинна бути створена як єдиний орган фінансових розслідувань. Однак підпорядковуватися вона має Міністерству фінансів, а не СБУ, ГПУ чи МВС. Таку думку «Аналітичній службі новин» (АСН) висловив директор громадської організації «Публічний аудит» Максим Гольдарб. «Це, звичайно ж, має бути окремий орган. Він не повинен бути в складі Міністерства внутрішніх справ, він не повинен бути в складі Генпрокуратури і тим більше не повинен бути в складі СБУ під виглядом головного управління контррозвідувального захисту економічної діяльності, де вони тільки й роблять, що перекроюють ринок і вимагають хабарі. Це має бути єдиний орган фінансових розслідувань, нехай умовно це буде фінансова поліція, яка входитиме до складу Міністерства фінансів. Не треба винаходити велосипед - це у всіх країнах так. І це нормальне явище. Чим повинна займатися ця поліція? На мою думку, це має бути ухилення від сплати податків. Також було б правильно, щоб ця організація займалася будь-якими замахами і будь-якими злочинами щодо державних фінансів. Будь-то їх розкрадання або недбале ставлення до них, якщо предметом злочину будуть саме державні фінанси. У нової структури має бути комплекс робіт, зокрема - ефективне підприємництво, бо потрібні предикатні статті. Ось чим повинна займатися структура з фінансових розслідувань», - розповів експерт. Гольдарб зазначає, що якщо голова Національної поліції Хатія Деканоїдзе хоче розслідувати економічні злочини, то вона може цим займатися. Однак все ж треба не створювати при МВС фінансову поліцію, а для початку розібратися з кримінальною злочинністю. Що стосується штату такої можливої ​​структури, то визначати кількість співробітників треба виходячи з комплексного реформування і скорочення фіскальної служби. «Поліція цілком у змозі розслідувати ті злочини в сфері економіки, предметом яких є приватні гроші. Хтось у когось украв - раз, два - вкрали у фірми шахрайським шляхом, наприклад, сфабрикувавши липовий контракт. Але можна їй порадити розібратися поки з кримінальною злочинністю. У нас з цим основна проблема. Треба починати з реформи фіскальної системи - раз, з реформи фіскальної служби - два, з передачі функцій фіскалів більшою мірою податковим агентам. Податковими агентами повинні стати банкіри, нотаріуси та інші особи, які здійснюють супровід фінансових операцій, тобто ті люди, які бачать, що відбувається з грошима. Це якщо, звичайно, вся система оподаткування буде приведена в порядок. Як тільки буде створено безкоштовну армію податкових агентів, величезна армія фіскальної служби буде не потрібна. Зараз вона роздута, в будь-якому районі Києва осіб по 500 фіскалів - це дуже багато. Те ж саме і з нинішньою податковою міліцією. Навіщо вона потрібна? Однозначно, всі штати державних чиновників мають бути скорочені, в тому числі і податкова поліція. Якщо говорити вкрай умовно, то в штаті державної служби в Україні з 200-300 тисяч осіб можна залишити тисяч 80», - резюмував Гольдарб.

Кошеня в будинку: що потрібно знати про маленьких мурликів
Кошеня в будинку: що потрібно знати про маленьких мурликів
Коли в будинку з'являється маленьке кошеня, власнику необхідно забезпечити належний догляд Що потрібно придба....
Відкриття чакр: як досягти внутрішньої гармонії
Відкриття чакр: як досягти внутрішньої гармонії
Чакри — це енергетичні рівні розвитку Це наші внутрішні центри сили, якими протікає енергія
Як створити місце сили у своїй квартирі
Як створити місце сили у своїй квартирі
Будинок може не тільки захищати нас від зовнішніх факторів, але й надавати сили Такий куточок можна створити у....
Життя без стресу: як дійти згоди із собою та зі світом
Життя без стресу: як дійти згоди із собою та зі світом
Стрес є невід'ємною частиною життя сучасної людини Незважаючи на те, що в житті кожного з нас бувають складні ....
Як боротися з негативними енергетичними впливами
Як боротися з негативними енергетичними впливами
Кожна людина зазнає негативного впливу: втома, дратівливість та раптові болі – ознаки енергетичної атаки Борот....
більше матеріалів




/-1,1398079395294-/ /-pc-/
Top