До приватизації Одеського припортового заводу варто було б залучити брендові європейські або американські компанії. Це сприяло б позитивному іміджу з безпеки інвестування в Україну. Таку думку «Аналітичній службі новин» (АСН) висловив експерт Аналітичного центру «Політика» Володимир Цибулько.
«По-перше, без аукціону суспільство не прийме цю приватизацію. По-друге, тут є одна особливість: виробництво потребує дуже великої кількості газу, тобто зараз країні слід швидко стати реальним газовим ринком, а не монополією. Можна подивитися, які фінансово-промислові групи або контролювали цей комбінат, або борються за нього. Ці групи пов'язані в першу чергу з доступом на якихось пільгових умовах до газу. Тому в цій ситуації важливо було б, аби в приватизації брали участь крім українських фінансово-промислових груп і кілька європейських брендових компаній. Продаж якоїсь однієї з великих європейських чи американських структур стане гарним сигналом для потенційних інвесторів, що в Україну можна заходити і тут можна працювати», - розповів політолог.
Цибулько зазначає, що українські фінансові промислові групи через політичне лобі тиснутимуть на владу, Кабмін і особисто на прем'єра Володимира Гройсмана.
«Але мені здається, що в такій ситуації прем'єр через прозорі процедури продажу Одеського припортового може заробити собі дуже гарне реноме на перспективу і фактично стати одним з найбільш договороздатних політиків, яких прийматимуть і в Європі, і в Штатах, і в Азії. У ньому насамперед бачитимуть договороздатного партнера», - резюмував експерт.
Авторские блоги и комментарии к ним отображают точку зрения их авторов. Точка зрения редакции информационного агентства ASN может отличаться от точки зрения авторов блогов, колонок на сайте и комментариев к ним. Редакция агентства ASN не несет ответственность за достоверность материалов из раздела «Блоги», «Колонки», сайт агентства только обнародует данную информацию.