На майбутніх місцевих виборах необхідно ввести жорстке обмеження політичної реклами, щоб надалі її взагалі заборонити. Таку думку «Аналітичній службі новин» (АСН) висловив генеральний директор Комітету виборців України Олексій Кошель.
«Ми повинні зупинити дикість з політичною рекламою. Політики за допомогою медіа тиснуть на виборців. На цих місцевих виборах потрібно жорстко обмежити політичну рекламу, а на наступних — зовсім заборонити. Це буде такий собі політичний компроміс. Заборона політичної реклами — європейська практика. Країни Західної Європи плавно обмежують рекламу навіть в Інтернеті», — сказав він.
За його словами, обмеження або заборона політичної реклами дасть змогу значно знизити вартість виборчої кампанії.
«Вони стануть дешевими і відповідно доступними. Головне ж, ми переводимо вибори в нову якість, у зміст. Тобто будуть змагатися не режисери емоційних телероликов, а ідеї та програми. Політики змушені будуть йти до громадян і спілкуватися», — пояснив він.
Крім того, Кошель додав, що необхідно розширити межі проведення виборів мерів у два тури.
«Нині законом передбачено проведення виборів у два тури лише в містах із чисельністю від 90 тис. Але якщо ми розширимо вибори до двох турів для міст з населенням в 20—50 тис, то побачимо справжню конкуренцію і зовсім іншу якість місцевої влади», — вважає експерт.
Також, на його думку, потрібно запровадити механізми, які забезпечать жорсткий контроль за виборчими засобами.
«Ми повинні зупинити виборчу корупцію. Виборчі звіти партій обов'язково мають бути. Якщо бракує звіту, то має бути жорстка норма покарання, зокрема й до зняття з реєстрації», — сказав він.
Авторские блоги и комментарии к ним отображают точку зрения их авторов. Точка зрения редакции информационного агентства ASN может отличаться от точки зрения авторов блогов, колонок на сайте и комментариев к ним. Редакция агентства ASN не несет ответственность за достоверность материалов из раздела «Блоги», «Колонки», сайт агентства только обнародует данную информацию.