Електронні петиції є маніпулятивною технологією. Таку думку «Аналітичній службі новин» (АСН) висловив політолог Сергій Толстов.
«Петиції - це копіювання американських ідей. У США петиції використовують уже давно. З їх допомогою дається оцінка внутрішньополітичної громадської думки. Україна вирішила просто перейняти цей досвід», - сказав він.
За його словами, такий інструментарій, як петиція, є копією мережевого маркетингу.
«Розміщенням петицій частково керує влада, дає їм оцінку. У разі, якщо владі якісь петиції вигідні, вона посилається на них. Якщо ж владу не влаштовує петиція, то на неї просто не звертають уваги. Тому це один з методів соціально-політичного маркетингу, маніпулятивна технологія, якій не варто приділяти серйозної уваги», - пояснив експерт.
Крім того, він додав, що електронні петиції створює обмежений сегмент населення.
«Переважно це люди, у яких є час, які інтегровані у політичні проекти. Також можуть писати школярі, офісні працівники», - констатував політолог.
Авторские блоги и комментарии к ним отображают точку зрения их авторов. Точка зрения редакции информационного агентства ASN может отличаться от точки зрения авторов блогов, колонок на сайте и комментариев к ним. Редакция агентства ASN не несет ответственность за достоверность материалов из раздела «Блоги», «Колонки», сайт агентства только обнародует данную информацию.