Всесвітня організація охорони здоров'я закликала країни зміцнювати співробітництво в сфері регулювання реклами тютюну в Інтернеті, зокрема в соціальних мережах, повідомили в прес-центрі ООН.
«Сьогодні ви можете скачати з Інтернету фільм, герої якого курять. Демонстрація таких сцен як нормальної соціальної поведінки створює передумови для розширення ринку реклами тютюнових продуктів», - заявила доктор Віра да Сілва з секретаріату Рамкової конвенції ВООЗ з контролю над тютюном.
На її думку, подальше розширення соцмереж дозволяє тютюновій індустрії знаходити нові ринки збуту серед молоді.
Експерт вважає, що для того, щоб скоротити споживання тютюну, треба розробити єдиний глобальний підхід до проблеми регулювання онлайн-реклами.