Вчені Бостонського університету Деніел Аарон і Майкл Зігель прийшли до висновку, що близько 100 американських медичних асоціацій отримували гроші від Coca-Cola і PepsiCo за допомогу в лобіюванні інтересів виробників солодких газованих напоїв.
Як повідомляє Slon, дослідження вчених, опубліковане в журналі American Journal of Preventive Medicine, засноване на аналізі спонсорських і донорських контракти обох компаній з неурядовими організаціями охорони здоров'я.
За даними вчених, виробники солодких газованих напоїв Coca-Cola і PepsiCo з 2011 по 2015 роки вели кампанії проти 29 законопроектів, спрямованих на зниження споживання солодкої газованої води в США. Автори дослідження вважають, що компанії також використовували хороші відносини з організаціями охорони здоров'я, щоб поліпшити образ своїх брендів.
Вчені стверджують, що щорічно Coca-Cola і Pepsi витрачають на подібну діяльність в цілому $9 млн.