counter
Архів Повернутись назад 21 Травня 2016
21 Травня
Події Бойовики 20 разів обстріляли позиції сил АТО За минулу добу бойовики 20 разів застосовував зброю проти українських військових. Про це повідомляє прес-центр штабу АТО. З передмістя окупованого Донецька незаконні збройні формування обстрілювали укріплення ЗСУ в районі Авдіївки і Опитного. Там противник використовував стрілецьку зброю, гранатомети і 82-мм міномети. З цього ж озброєння бойовики вели вогонь по опорних пунктах ЗС України поблизу Зайцевого. Найбільше бойовики порушували умови незастосування зброї на Маріупольському напрямі. Так, у Широкиному противник бив із гранатометів і мінометів калібру 82 мм. У районі Новотроїцького та Павлополя НЗФ обстрілювали позиції сил АТО із зенітних установок і 120-мм мінометів. Біля Тарамчука ввечері знову вів вогонь ворожий снайпер. У Луганській області укріплення сил АТО неподалік Трьохізбенки бойовики обстріляли з гранатометів, а в районі Новозванівки відкривали вогонь зі стрілецької зброї.
Суспільство СБУ продовжує блокувати спроби поштового переправлення зброї з району АТО У районі проведення АТО Служба безпеки України продовжує блокувати спроби пересилання в інші регіони списаних і «трофейних» військових засобів ураження через операторів поштових відправлень. Як повідомляє прес-служба СБУ, військовослужбовці та цивільні намагаються переправляти тротил, пластид, гранати, патрони різного калібру тощо. Тільки за останні два місяці оперативники СБ України попередили з десяток подібних спроб. У всіх випадках поліція відкрила кримінальні провадження за ч. 1 ст. 263 (незаконне поводження зі зброєю) Кримінального кодексу України. Крім того, працівники СБУ провели серед військовослужбовців акцію з добровільної здачі небезпечних «трофеїв»: «Повертаюся до мирного життя». Завдяки їй вилучено 85 гранат РГД-5 і Ф-1 з запалами, сигнальні міни, 25 снарядів калібру 30 мм та велику кількість набоїв.
Політика Довідас Віткаускас Интервью
Довідас Віткаускас: Набагато ефективніше людину не саджати у в'язницю, а позбавляти її злочинних доходів
Коли мова заходить про конфіскацію майна і доходів, отриманих незаконним шляхом, до вироку суду, між собою починають дискутувати навіть юристи. Наскільки подібна процедура співвідноситься з правами людини, як уберегтися від зловживань з боку правоохоронців сумлінним покупцям і що в принципі змінює рішення суду, якщо ще до його винесення конфісковане можуть продати. Про те, як працює механізм спецконфіскації в інших країнах, в ексклюзивному інтерв'ю «Аналітичній службі новин» розповіли експерти проекту ЄС «Підтримка реформ у галузі юстиції в Україні» Довідас Віткаускас і Міка Аалто. — Для України дуже важлива боротьба з доходами, отриманими злочинним шляхом. Щоб її реалізувати на практиці, депутати пропонують різні механізми. Наприклад, спеціальну конфіскацію. Після критики європейських експертів було відкликано й черговий законопроект на цю тему, але його продовжують допрацьовувати. Що потрібно врахувати, щоб не постраждали права третіх осіб і в добропорядних громадян не відбирали майно під надуманим приводом? Довідас: Для початку потрібно розділити різні закони про конфіскацію. Ми брали участь у підготовці законопроектів про спецконфіскацію, які були ухвалені в лютому 2016 року і становили частину так званого пакету візової лібералізації. З політичної точки зору ми не розуміємо, навіщо одразу після цього треба було міняти те, що почало працювати, і заново «поправляти» нормативну базу. Вже є перші результати роботи НАБУ — арештовано майно на суму понад три мільйони євро. Це означає, що закон, який було ухвалено взимку, ефективний. Тепер потрібно дати час правоохоронним органам напрацювати практичний досвід застосування законів, подивитися, де є розбіжності, слабкі місця. Потім вже вносити правки. Крім того, коли йдеться про спецконфіскацію, потрібно розуміти, що є мішенню, на яку націлено розслідування. І тут неприйнятні підходи як у традиційному кримінальному праві, коли головне — знайти злочинця і покарати. Ключове в цьому процесі — майно або доходи, отримані від злочинної діяльності. Тому нові механізми повинні бути засновані на комплексному понятті гібридної природи права (цивільного, кримінального, адміністративного, податкового). Можна взяти за основу досвід тих країн Європи, де така робота давно ведеться і є окремо виписане законодавство, яким регулюються і матеріальні права і обов'язки, і процесуальні методи, включно з правами третіх осіб і наслідками для добросовісних набувачів майна. Законодавство багатьох країн ЄС передбачає наявність правового інституту перенесення тягаря доведення щодо доходів, одержаних злочинним шляхом, з правоохоронних органів на підсудних або інших власників майна. — У яких країнах такі механізми найбільш ефективні? Довідас: У Європейському Союзі дві країни є першопрохідцями в цих справах. Це Італія і Велика Британія. Обидві застосовують такі гібридні підходи до конфіскації. При цьому у них відпрацьовано дуже багато механізмів, що запобігають зловживанням з боку держави такими важелями. Міка: Мати законодавчу базу, що дозволяє відстежувати і конфісковувати майно, отримане незаконним шляхом, дуже важливо. Але також важливо, як вона застосовується. Це дуже делікатне питання, оскільки йдеться про змішування кримінального та цивільного процесів і треба враховувати інтереси третьої сторони. І якщо вносити зміни до законодавства, то потрібно чітко прописати стандарти доведення. Тоді і винесення рішень базуватиметься не на суб'єктивних факторах і баченні судді. У Фінляндії такі стандарти застосовуються вже близько десяти років. Якщо говорити про конкретні результати, то тільки за минулий рік конфісковано в бюджет держави близько 40 мільйонів євро. При цьому населення Фінляндії складає трохи більше п'яти мільйонів людей. В Україні поки заарештовано (але не конфісковано остаточним рішенням суду) три мільйони євро при населенні більше 43 мільйонів. Але це вже певні досягнення. І потрібно дивитися в майбутнє, напрацьовуючи відповідне законодавство. — Все-таки що спрацьовує в першу чергу, коли йдеться про злочинні доходи: презумпція вини чи невинуватості? У тій же Італії є конфіскація без вироку суду, на якій наполягають і в нас. У яких випадках вона застосовується? Довідас: В Італії діє так звана презумпція соціальної небезпеки осіб, підозрюваних в участі в мафіозних угрупованнях. Але прокурор повинен довести її в суді. Тільки після цього щодо цих осіб може переноситися тягар доведення і бути конфісковане майно без особистого осуду в злочині. Законодавством Великої Британії схожим чином передбачено «громадянську конфіскацію». Поряд з цим у багатьох європейських країнах існує «розширена конфіскація» в кримінальних справах, яка на практиці виглядає таким чином чином. Після визнання скоєного злочином суддя повинен визначити рівень доходів, що отримані підсудним в результаті злочинної діяльності (наприклад, від незаконної торгівлі наркотиками) і підлягають конфіскації. Для вирішення цього питання звинувачення надає судді підготовлений під час розслідування звіт із зазначенням будь-яких доходів, які йому вдалося виявити, точний опис усіх активів, які можуть бути реалізовані, а також витрат за останні п'ять або шість років до скоєного злочину. Законодавець у Нідерландах, Великій Британії та інших країнах таким чином робить презумпцію, що всі ці активи і витрати за весь цей час були отримані злочинним шляхом, поки людина не доведе протилежного. Копія звіту надається підсудному, який під час «змагальної» процедури має право дати пояснення щодо його змісту і оскаржити висновки. Міка: В цьому випадку якраз і спрацьовує негативна презумпція, оскільки саме підсудний повинен підтвердити законне походження майна. Те ж саме в Фінляндії. Наприклад, людину заарештували за торгівлю наркотиками. Офіційно вона ніде не працює, а живе в шикарному будинку, у неї є дорогі авто. Їй доведеться пояснити, за які кошти вона все це купила і що це не пов'язано з торгівлею наркотиками. Інакше майно буде конфісковано. — У європейських країнах зіставляються доходи і витрати будь-якої людини. В Україні більшість доходів перебуває у тіні, витрати взагалі не відслідковуються. За таких умов непросто буде в принципі збирати доказову базу. Міка: Розумію вашу стурбованість. В Україні дійсно всі процеси відстежити дуже важко, на відміну від Фінляндії, де інформація про доходи громадян абсолютно прозора, все є в електронних реєстрах. У нас не вийде купити, скажімо, якийсь великий будинок за готівку так, щоб про це ніхто не дізнався. Якісно працюючі реєстри важливі, в тому числі і для міжнародного співробітництва між правоохоронними органами. Якщо не буде можливості дати вичерпну відповідь на запит, це може відбитися на репутації країни. Крім того, це важливо і з точки зору здорового глузду... Довідас: З точки зору здорового глузду набагато ефективніше людину не саджати у в'язницю, а позбавляти її злочинних доходів. Але треба створити умови, за яких не буде порушено право на справедливий суд. — Для управління активами, отриманими злочинним шляхом, створюється спеціальне агентство. Планується, що арештоване майно продаватимуть ще до остаточного рішення суду, щоб воно не втратило ліквідність. Як тут уникнути зловживань? Довідас: Управляти такими активами та утримувати їхню вартість, яка після арешту може знизитися, звичайно, потрібно. Інакше і держава, і власник на цьому втратять гроші. Те, що Україна створила таке спеціалізоване агентство, дуже похвально. Проблема в секторі правосуддя в тому, що в ньому дуже багато юристів і дуже мало менеджерів, фінансистів, комунікаторів. Для того щоб не втратити на вартості арештованого майна, можливо, й варто його продати. Але цим повинні займатися не прокурори і не слідчі, для цього є спеціально навчені люди. Міка: Що стосується можливості конфіскації до винесення рішення, то вона існує в багатьох європейських країнах. Це дозволяє уникнути ситуації, коли злочинці позбавляються майна або ховають його до того, як прокурор отримує до нього доступ. Але до конфіскації треба ставитись обережно. Арешт — це тимчасовий захід, в разі, якщо сталася помилка, майно може бути повернуто власнику. А в разі конфіскації його забирають зовсім. При цьому вердикт суду все одно може бути виправдувальним. І права людини повинні дотримуватися. Довідас: Остаточне рішення суду для конфіскації повинно бути обов'язково. Це позначено директивою ЄС від 2014 року. І, коли ми говоримо про введення стандартів доказування, головна мета — запобігти свавіллю і перевищенню повноважень з боку правоохоронних органів. Хороша новина в тому, що багато хто в Україні поділяє таку позицію, включно з Міністерством юстиції, де розуміють, що потрібен комплексний підхід. Ми готові і будемо працювати з українськими колегами, щоб нормативне регулювання в цій галузі йшло крок у крок із розвитком здібностей української правової спільноти, включно і з прокурорами, й зі слідчими. І що дуже важливо — суддями. Щоб норми закону застосовувалися ефективно не тільки з боку правоохоронних органів, а й справедливо щодо людей, чиї інтереси порушено. — На справедливість судів мало хто сьогодні розраховує. При цьому ми постійно говоримо про проведення реформи, про незалежність судів, придумуємо нові й нові рецепти. Від громадської думки судді точно давно стали незалежними, чинять, як хочуть... Міка: Це одвічне питання. Люди всього світу говорять, що вони повинні бути незалежними, і щоразу виникає нове поняття незалежності, що відрізняється від того, яке є на цей момент. Довідас: Європейські країни перебувають на різних рівнях у контексті розвитку системи звітності судів перед суспільством. В рамках проекту ми працюємо безпосередньо з оцінкою ефективності судів, під якою маємо на увазі кілька елементів. Зокрема, здатність судів розподіляти потік справ, їхній бюджет, персональні ресурси, які дуже різні, і зрештою їхню продуктивність і час, який іде на розгляд справ і вирішення спорів. Для того, щоб створити комплексну систему оцінки, потрібно перевіряти і якість судової роботи. Ми представили українським партнерам наш підхід, за яким ми прорейтингували суди загальної юрисдикції схожим чином, як даються рейтинги кредитоспроможності банків або країн. Це більше 600 судів. — Як стимулювати суддів, щоб знизити корупційну складову? Підвищити зарплату, змінити механізм призначень? Звільнити всіх і набирати нових? Довідас: Головне — зв'язати управлінські важелі з політичними рішеннями. Щоб від ефективності роботи суддів залежало їхнє просування в кар'єрі. Щоб саме якісні показники суду були індикатором того, який бюджет він повинен отримувати на майбутній рік. Міка: Довіра до судової влади дуже важлива. Якщо не можна вірити суддям, то кому можна? Щоб підвищити рівень довіри, в європейських країнах було введено так звану систему управління ефективністю, завдяки якій призначення на посади відбувається на підставі тих кар'єрних заслуг, які є у людини. Також прийом на роботу здійснюється на підставі певних об'єктивних показників. І це дозволяє мати прозору систему, яка зрозуміла більшості громадян і керівництву судового корпусу. Щоб впровадити подібне в Україні, можливо, варто створити поки хоча б на рівні пілотного проекту окремий департамент суддів, які б займалися розглядом гучних справ, в тому числі пов'язаних із корупцією. І ці судді проходили б посилену підготовку, до них висувалися б підвищені вимоги і, зрозуміло, до них було б більше уваги з боку громадськості. Це дозволило б дати зрозуміти міжнародному співтовариству, що порядні судді в Україні є і що систему можна змінити. Довідас: В Україні часто ставиться запитання, хто і як оцінює суддів. Це другорядне запитання. Головне запитання — хто і як оцінює систему. Оцінка суддів — це вже візок, який має йти за конем. Тому ми пропонуємо більш системний підхід. Потрібно будувати сильне управління судовою владою. На сьогодні система дуже фрагментована. Є різні органи, які відповідальні за окремі функції. Але немає єдиного органу, який був би відповідальний за судову владу в цілому. У цьому основна проблема. Хто буде ставити перед системою цілі? На це питання треба обов'язково відповісти, перш ніж робити якісь кроки в реформуванні. Тоді можна буде говорити і про те, за якими стандартами оцінювати систему. Є кількісні стандарти і якісні. Застосовувати їх слід до системи, судів і тільки в останню чергу до суддів. В Україні на сьогодні оцінюється суддя, але не оцінюється судова система. Друга проблема, з якою ми стикнулися, це те, що оцінка найчастіше має негативний відтінок і пов'язується з якимось покаранням, наприклад, із притягненням до дисциплінарної відповідальності. Але такі методи — це максимум 10% важелів, які повинні існувати в системі управління якістю. У європейських країнах, якщо у суддів є проблема з розглядом справ, їх відправляють на стажування до суддів, у яких робота йде добре. Тобто робиться наголос на попередження проблем, а не розгляд з індивідуальною відповідальністю як єдиною формою вирішення питання. Управління якістю націлене на майбутнє, а не на минуле, тому підхід треба міняти, щоб дійсно правильно реформувати систему правосуддя. Коли ми починали працювати в проекті з оцінювання судів загальної юрисдикції, то спочатку стикнулися з нерозумінням і навіть негативним ставленням з боку самих суддів. Воно змінилося, коли звіт було представлено. Результати звіту поки конфіденційні, ми обговорюємо їх із нашими українськими партнерами. Можемо сказати лише, що навантаження українських судів падає, а бюджетне фінансування ні. — Співпраця з українською стороною продовжиться? Довідас: Вища кваліфікаційна комісія суддів та Державна судова адміністрація розуміють необхідність і користь підходу, про який я говорив. Наскільки ми зможемо це застосувати на практиці, напевно, залежатиме від наших подальших дискусій. Але на сьогодні абсолютно ясно, що має бути як мінімум причинний зв'язок між завантаженістю, продуктивністю і бюджетом окремого суду. Це називається результативне бюджетування. Думаю, у нас однозначно є загальне розуміння з цих питань. Потім ми вже будемо просуватися далі і обговорювати, як цей підхід конкретно застосовувати до окремих елементів системи, включно з окремими суддями.  
Події На Луганщині бойовики продовжують обстріли позицій сил АТО Вчора, 20 травня, терористи продовжили обстріли позицій українських військових на Луганщині. Як повідомляє прес-служба обласної військово-цивільної адміністрації, близько 19:00 бойовики зі стрілецької зброї обстріляли позиції українських військовослужбовців поблизу с. Новозванівки Попаснянського району. З 20:00 і до 4:00 терористи вели вогонь по українських військових у районі Трьохізбенки, застосувавши стрілецьку зброю, великокаліберні кулемети і автоматичні гранатомети. «Загострення ситуації поблизу Трьохізбенки вказує на те, що відбулася ротація російських найманців у цьому районі. І тепер вони під керівництвом інструкторів збройних сил РФ відпрацьовують бойові навички, обстрілюючи наших військових», - зазначив голова облдержадміністрації - керівник обласної військово-цивільної адміністрації Юрій Гарбуз.
Суспільство На Полтавщині перекрито міжнародний канал контрабанди наркотиків На Полтавщині Служба безпеки України спільно з прокуратурою блокувала міжнародний канал контрабанди наркотиків із Європи. Як повідомляє прес-служба СБУ, оперативники спецслужби затримали в Кременчуці 50-річного організатора наркотрафіку - 12 раз засудженого за злочини насильницького характеру і наркотики - при отриманні посилки з 700 таблетками трамадолу та 500 таблетками ефедрину. Під час обшуку за місцем проживання зловмисника правоохоронці виявили нарколабораторію і велику кількість гашишу, марихуани, метадону та амфетаміну. Приблизна вартість вилучених наркотиків за цінами «чорного ринку» становить понад 500 тисяч гривень. Контрабандист затриманий, йому оголошено про підозру за ч. 2 ст. 305 (контрабанда наркотичних засобів) Кримінального кодексу України. Триває досудове розслідування.
Політика Порошенко просить Німеччину прискорити розробку пропозицій щодо поліцейської місії ОБСЄ на Донбасі Президент Петро Порошенко провів телефонну розмову з Президентом Франції Франсуа Олландом та Федеральним канцлером Німеччини Ангелою Меркель. Як повідомляє прес-служба глави держави, співрозмовники констатували, що попри досягнуті домовленості про припинення вогню напередодні Великодня ситуація з безпекою на Донбасі продовжує залишатися складною. У цьому контексті Президент України наголосив на необхідності дотримання режиму припинення вогню з боку бойовиків і допуску ОБСЄ до всіх ділянок кордону для припинення постачання зброї на окуповану частину Донбасу. Порошенко також наголосив на важливості розгортання на Донбасі збройної поліцейської місії. Глава держави звернувся до Німеччини, як головуючої в ОБСЄ країни, з проханням прискорити розробку відповідних пропозицій. Співрозмовники наголосили на важливості продовження діалогу зі звільнення всіх заручників.
оформление ленты  Блог: 
Політика Петро Олещук У реформі закріплюється монополія адвокатів на здійснення захисту У змінах до судової системи є спірні моменти в частині адвокатури. Відбудеться фактично закріплення монополії адвокатів на здійснення захисту, що дуже дивно. Також є певні побоювання, що судова реформа, яка фокусується на повному оновленні складу судів, може бути такою ж неефективною, як і децентралізація. Таку думку «Аналітичній службі новин» (АСН) висловив політичний експерт Петро Олещук. «Ми повинні розуміти, що судова реформа стосується всіх правоохоронних органів. Зокрема, у реформі закріплено неоднозначні зміни - фактично закріплюється монополія адвокатів на здійснення захисту, що, м'яко кажучи, виглядає дивним для Конституції. В принципі, логічно, що адвокат повинен здійснювати захист, але все одно трохи дивно, навіщо вимагати, щоб тільки адвокати це робили. Реформа судів, наскільки я розумію, її головний зміст полягає в тому, щоб дати можливість провести новий набір суддів, адже зараз звільнити суддів фактично неможливо. Точніше можливо, але процедура досить складна і довга. Реформа має благі цілі, але проблема в тому, що проведена за аналогічною схемою реформа прокуратури жодного оновлення складу прокурорів не принесла», - розповів політолог. Експерт відзначає, що перспективи на ухвалення судової реформи досить непогані. «Я бачу проблему в тому, що може виникнути бажання проштовхнути реформу з питань судоустрою разом із так званим Мінським процесом і змінами щодо децентралізації. Бо так воно цікаво збігається, що потрібно до кінця травня ці зміни щодо судочинства провести, і одночасно всі говорять про те, що західні партнери вимагають саме в травні забезпечити необхідну базу для проведення виборів в окупованій частині Донбасу. Можуть спробувати, і тоді, звичайно, це поставить під великий сумнів перспективи змін до Конституції щодо судової реформи», - резюмував Олещук.
Суспільство Кличко розповів, де можна провести Євробачення Мер Києва Віталій Кличко переконаний, що місто Київ, у порівнянні з іншими містами України, найбільш підготовлений до проведення Євробачення 2017 року. Про це під час церемонії відкриття Днів Європи у Києві на Михайлівській площі сказав мер Києва Віталій Кличко, пише Укрінформ. «У нас є тільки один рік для того, щоб ми на гідному рівні провели Євробачення. У нас є всі можливості, вся інфраструктура, і ми вже неодноразово проводили великі європейські події, це стосується і Євробачення, коли виграла Руслана», - сказав Кличко. Він зазначив, що столична влада розглядає три варіанти, де можна провести Євробачення 2017 року. «Перший - це Палац спорту, 8 тисяч посадочних місць, також республіканський стадіон - Національний Олімпійський комплекс, і зараз ми розглядаємо також нову трансформрену, яку інвестори готові будуть здати за сім місяців вже до відкриття Євробачення в місті Києві», - сказав мер. Кличко зазначив, що транспортні комунікації з Європою кращі у Києва. «На жаль, такого з'єднання хорошого немає ні в Одесі, ні в Дніпропетровську, ні у Львові. І тому я вважаю Київ найбільш підготовленим до проведення Євробачення наступного року», - зазначив він.
Суспільство ОБСЄ повідомляє про навчання ЗСУ з форсування річки Спостерігачі СММ ОБСЄ стали свідками військових навчань українських силовиків, на яких відпрацьовувалося форсування. Про це йдеться в повідомленні прес-служби місії, пише  РИА Новости. «Дев'ятнадцятого травня за межами зони безпеки, перебуваючи на мосту в підконтрольному урядові смт Новоайдар (49 кілометрів на північний захід від Луганська), на річці на відстані 100 метрів від мосту СММ бачила димову завісу, дві броньовані машини (невстановленого типу) і обладнання для будівництва понтонного моста», - йдеться в повідомленні прес-служби. Повідомляється, що всього цього дня спостерігачі місії здійснили 16 патрулів у регіоні, під час яких спостерігали за дотриманням режиму припинення вогню, переміщенням і відведенням військової техніки і загальною гуманітарною ситуацією на Донбасі.
Суспільство У Полтавській області голову району затримано на хабарі Працівники Служби безпеки України спільно з прокуратурою і поліцією викрили у хабарництві голову однієї з районних державних адміністрацій Полтавської області. Як повідомляє прес-служба СБУ, чиновник вимагав тридцять тисяч доларів від підприємця за надання в оренду з правом викупу приміщення площею 600 квадратних метрів і майже трьох гектарів прилеглої землі. Майновий комплекс перебуває на балансі однієї із сільських рад району. «Правоохоронці затримали чиновника у власному кабінеті під час отримання частини хабара в розмірі 23 тисячі доларів США», - йдеться в повідомленні. Голові райдержадміністрації оголошено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч. 3 ст. 369-2 Кримінального кодексу України. Вирішується питання про затримання чиновника за ст. 208 Кримінально-процесуального кодексу України. Триває досудове слідство.

Кошеня в будинку: що потрібно знати про маленьких мурликів
Кошеня в будинку: що потрібно знати про маленьких мурликів
Коли в будинку з'являється маленьке кошеня, власнику необхідно забезпечити належний догляд Що потрібно придба....
Відкриття чакр: як досягти внутрішньої гармонії
Відкриття чакр: як досягти внутрішньої гармонії
Чакри — це енергетичні рівні розвитку Це наші внутрішні центри сили, якими протікає енергія
Як створити місце сили у своїй квартирі
Як створити місце сили у своїй квартирі
Будинок може не тільки захищати нас від зовнішніх факторів, але й надавати сили Такий куточок можна створити у....
Життя без стресу: як дійти згоди із собою та зі світом
Життя без стресу: як дійти згоди із собою та зі світом
Стрес є невід'ємною частиною життя сучасної людини Незважаючи на те, що в житті кожного з нас бувають складні ....
Як боротися з негативними енергетичними впливами
Як боротися з негативними енергетичними впливами
Кожна людина зазнає негативного впливу: втома, дратівливість та раптові болі – ознаки енергетичної атаки....
більше матеріалів




/-0,75110912322998-/ /-pc-/
Top