Знаменитий британський футболіст Девід Бекхем використовував музику українського гурту «ДахаБраха» для рекламного ролика власного бренду House 99. Спортсмен використав композицію Sho Z-Pod Duba.
Новий бренд House 99, в назві якого згадується рік весілля Девіда і Вікторії Бекхем, випускає товари для чоловіків. У колекцію входять засоби і інструменти по догляду за шкірою і волоссям.
Музиканти ж відзначили, що переговори і залагодження формальностей по використанню треку тривали близько 6 місяців. «Ми раді, що наша музика може бути доречною в будь-яких сферах життя, а також в будь-яких країнах світу», - відзначили в групі.
«ДахаБраха» - українська етно-хаос гурт, була сформована Владом Троїцьким в театрі «Дах». Раніше музику DakhaBrakha використовували в якості саундтреків для канадського фільму «Урожай Диявола», мультфільму «Німфа: Лісова пісня» та американського серіалу «Фарго».