counter
Архів Повернутись назад 27 Травня 2016
27 Травня
Суспільство Вчені оголосили про знаходження могили Аристотеля Археологи, які ведуть розкопки у стародавньому місті Стагирі (півострів Халкідікі), оголосили про виявлення могили давньогрецького філософа Аристотеля. Це сталося 26 травня на конференції в Салоніках, присвяченій 2400-м роковинам народження філософа, пише Медуза. Керівник експедиції Константінос Сисманідіс заявив, що атрибутувати знайдену в 1996 році будівлю як могилу Аристотеля дозволяють «непрямі докази». Як пише Greek Reporter, йдеться про гробницю з 10-метровим куполом, розташовану в центрі міста неподалік від агори - ринкової площі, де проводилися громадські збори. На думку археологів, розташування гробниці свідчить про важливість для міста людини, похованої в ній. До входу в будівлю вела доріжка, а зовні був розташований вівтар. Останків всередині споруди знайдено не було. Саму гробницю було зруйновано в епоху Візантії, на її місці було побудовано вежу. Вважається, що Аристотеля було поховано на острові Евбея, де він помер у 322 році до нашої ери. Однак, за словами Сисманідіса, два письмових джерела називають місцем його остаточного поховання його батьківщину, Стагир. Зокрема, є свідчення, що жителі Стагира перенесли його рештки до міста, розповів Сисманідіс.
оформление ленты  Блог: 
Економіка Кость Бондаренко Фінансування структури, яка розслідує економічні злочини, має залежати від суми податків, що надходять В Україні має бути лише одна структура, яка б займалася розслідуванням економічних злочинів. Розкидати функції по різних відомствах немає сенсу. Гроші на структуру можна отримати, скориставшись традиційним європейським шляхом: зробити так, щоб її фінансування безпосередньо залежало від кількості розслідуваних справ. Таку думку «Аналітичній службі новин» (АСН) висловив голова правління Інституту української політики Кость Бондаренко. «У будь-якому разі ця структура має бути одна. Її функції не повинні дублюватися різними відомствами. Також я вважаю, що необхідна дискусія з фахівцями з приводу того, в якому відомстві її має бути створено: або в системі Міністерства фінансів, якому має підкорятися податкова, або ж у системі розслідування правопорушень, але це тільки після реформи правоохоронної системи», - розповів політолог. Бондаренко зазначає, що кошти під створення нової структури можна легко знайти після ліквідації дублюючих один одного відомств. «Якщо скоротяться видатки на утримання дублюючих органів, то гроші з'являться. Тим паче що в бюджеті прописані кошти на функціонування податкової міліції. Нехай ідуть європейським традиційним шляхом у цій ситуації: зміст цієї структури має напряму залежати від кількості розслідуваних справ і від кількості податків, які надходять до державної скарбниці. Якщо надходять податки до бюджету, відповідно, необхідно, виходячи з показників податків, і визначити суму, яку буде виділено на роботу фінансової поліції», - підсумував експерт.
Суспільство Бойовики збираються створити ресурс для збору «компромату» на офіційний Київ Керівництво «ДНР» прийняло рішення про створення структури під робочою назвою «Інформаційне бюро «Південний схід» із завданням збору і накопичення інформації про «злочини київського режиму», корупцію в органах української влади та інші дані, що дискредитують офіційний Київ. Про це на своїй сторінці у Facebook написав координатор групи «Інформаційний спротив» Дмитро Тимчук. Як повідомляється, автор ідеї створення подібного ресурсу - Олександр Єпіфанович Копнов (1960 р.н., заступник гендиректора федерального унітарного підприємства «Інформаційне телеграфне агентство Росії /ІТАР-ТАСС/», РФ). «Наразі Копнов є російським куратором дезінформаційно-пропагандистського ресурсу бойовиків «Донецьке агентство новин» (ДАН) і безпосередньо впливає на редакційну, фінансову і кадрову політику «ДАН». З періодичністю не рідше разу на тиждень керівник «ДАН» Галина Едуардівна Жукова (народ. в АР Крим) звітує перед Копновим, вирішує питання фінансування з РФ і узгоджує поточні плани «агентства», - написав Тимчук.
Суспільство На передових позиціях бойовиків здійснюється ротація Одразу на кількох ділянках уздовж лінії розмежування в підрозділах терористів відзначається проведення ротації, а також доукомплектування і посилення передових позицій російсько-терористичних військ. Про це на своїй сторінці у Facebook написав координатор групи «Інформаційний спротив» Дмитро Тимчук. За його словами, додаткові сили терористів доправлено в НЗФ, дислоковані в районі н.п. Щастя, Станиця Луганська, Новотошківка і Кримське. З боку Горлівки для посилення підрозділів бойовиків на ділянці Майорськ - Зайцеве прибула вогнева група у складі кількох БРДМ-2, армійських вантажівок із зенітними установками ЗУ-23-2. «З південного напрямку до району Старомихайлівки прибула мобільна група з БТР-80, БМП-1 і БТЛБ (загалом до 7 од.) для проведення обстрілів позицій сил АТО біля н.п. Красногорівка», - написав Тимчук.
оформление ленты  Блог: 
Економіка Олексій Плотніков Заяви Гройсмана про реформи на митниці лежать у площині створення видимості реформатора Митниця - це чорна діра, але формула її реформування від прем'єр-міністра Володимира Гройсмана є дуже дивною. Таку думку «Аналітичній службі новин» (АСН) висловив доктор економічних наук, професор, заслужений економіст України Олексій Плотніков. «Сам факт необхідності реферування митниці не викликає сумнівів. Як і те, що митниця - чорна діра, через яку перетікають товари, де беруться хабарі. Певною мірою це один із символів української корупції. Але чи погодиться країна на пропозиції Гройсмана? Складно сказати. Не вбачаю в них якихось антикорупційних моментів», - зазначив він. Плотніков наголосив, що може хіба що підтримати сам факт необхідності проведення реформ. «Формула Гройсмана - дуже дивна. Вона потребує як мінімум обговорення. Думаю, що зараз новопризначеному прем'єр-міністру потрібно робити максимум заяв, що він працює, намагається реформувати країну, намагається навести лад. І заяви про реформи на митниці лежать саме в площині створення видимості себе-реформатора», - підсумував Плотніков.
Економіка Ігор Білоус Интервью
Ігор Білоус: З Коломойським ми вже судимося. А Фірташ навряд чи буде судитися...
Про особливості приватизації у 2016 році, зокрема в аграрному, енергетичному і банківському секторах, нюанси та загрози під час продажу Одеського припортового заводу (ОПЗ) та чи матимуть китайці «право першої ночі» при приватизації Державної продовольчо-зернової корпорації України (ДПЗКУ) поговорили з головою Фонду держмайна Ігорем Білоусом. — Ігорю Олеговичу, чи змінилися приватизаційні плани з приходом нового уряду? — Ні, не змінилися. Зараз маємо дуже хороший діалог з урядом в цілому і досить серйозну підтримку прем'єра Володимира Гройсмана. Цьогоріч плануємо продати 450 підприємств. Зокрема 20 великих, 50 середніх і майже 400 малих. З великими, а це ОПЗ, шість обленерго, чотири ТЕЦ, рухаємось за планом. Готуємо до продажу Центренерго, але не впевнений, що встигнемо цього року, це складний об’єкт. Поки що затверджено план розміщення акцій з продажем на аукціоні до 31 грудня 2016 року, але є вірогідність, що термін буде перенесено: радники вважають, що краще не проводити аукціон посеред опалювального сезону. З деякими середніми підприємствами маємо проблеми у судах. З малими, які реалізовуємо через електронні та голландські аукціони, теж трішки відстаємо від графіку. Основні причини — саботаж і конфлікт інтересів, з малою приватизацією — відсутність попиту та неможливість широко рекламувати об’єкти приватизації. Для цього нещодавно створили нову веб-сторінку, присвячену суто об’єктам приватизації. — Нещодавно на засіданні уряду ви оголосили умови аукціону і стартову ціну на Одеський припортовий завод. Скільки компаній сьогодні готові взяти участь в аукціоні з його придбання? — Кілька днів тому було чотири-п’ять, ще з п’ятьма перемовини активізувалися після того, як КМУ узгодив стартову ціну і умови продажу. Багато компаній не вірили у серйозність наших намірів через зволікання із прийняттям рішення, проблеми з мікро- і макро-, а тому не хотіли втрачати час на спілкування і вивчення питання. Та нині, коли частина проблеми нівельована, інтерес посилився. І це не дивно. Адже таких продажів у світі практично немає. Подібні заводи часто продаються через війни, пожежі чи технічну несправність. — До речі, ми ОПЗ теж через війну виставляємо? — У нас, порівняно з Лівією, Єгиптом та Африкою, війна не такого масштабу. Наш об’єкт на відміну від тих, що продаються, у зразковому стані. А продаємо, бо нам треба знаходити ефективного власника і знімати конфлікт між власниками і менеджерами в особі держави. Інакше завжди матимемо боротьбу між політиками, які вважатимуть себе найкращими власниками. Далі не коментуватиму. Самі знаєте, що відбувається. — Як плануєте виходити із ситуації з боргами Фірташа та «правом першої ночі» Коломойського? — Ніяк, все саме вирішиться. Ми продаємо підприємство в такому стані, в якому воно є. Врешті-решт кожне підприємство має якісь борги. Мені здається, що навколо ОПЗ більше політики і галасу, ніж економіки. — Але якщо внутрішні інвестори почнуть судові процеси, це відлякуватиме зовнішніх... — З Коломойським ми вже судимось. А Фірташ навряд чи судитиметься, якщо побачить, що аукціон відбувається прозоро і професійно. Будь-який новий власник  ставитиметься до боргу ОПЗ перед Фірташем як до господарського. Я не хочу гратись у політику. Цей борг визнано міжнародними аудиторами, нашою фінінспекцією, Стокгольмським арбітражем. Це ж не я придумав, чи трактую, чи хочу, чи не хочу виплачувати борг. Звичайно, було б краще, якби боргу не було. Якби у нас була сильніша держава, можна було б погасити цей борг або реструктуризувати. Ці два варіанти розглядалися попереднім урядом. Не хотів би на цьому загострювати увагу і звинувачувати когось персонально. Але там були певні нюанси, чому ми не могли цього зробити, от і все. Сьогодні це неможливо зробити з різних причин, насамперед політичних. А також через співпрацю з МВФ і заборону збільшувати суверенний державний борг. Та, як кажуть західні колеги, це проблема господарського боргу, яку і не треба розв'язувати державі. Саме тому уряд обрав третій варіант - продаємо з боргом як є, і це зовсім не відлякує зовнішніх інвесторів, як бачимо з нинішніх запитів на придбання ОПЗ. Потенційних покупців ОПЗ буде точно більше чотирьох — На засіданні уряду, коли розглядались умови приватизації ОПЗ, голова Комітету Верховної Ради з питань економічної політики сказав, що це фіктивний борг. Може, спочатку варто довести це, а потім продавати? — Чому досі ніхто цього не довів? Міжнародна аудиторська компанія «Ернст енд Янг», у кваліфікації якої я абсолютно не сумніваюсь, дійшла висновку, що це господарський борг. Наша Державна фінінспекція побачила в цьому абсолютно нормальний господарський борг. Понад те, Стокгольмський арбітраж, якому важко в чомусь дорікнути, теж бачить у цьому господарський борг. Інше питання - як він виник. Але була господарська ситуація, був договір, був газ, встановлена була така ціна, яка була нижчою за ціну НАК. Зараз засуджувати когось і казати, чи дутий чи не дутий, і гратись у додаткову політику я не хочу. — До речі, не боїтесь, що може дійти й до реприватизації? — Така загроза у нашій країні є завжди, особливо коли продаємо такі об’єкти. Та сьогодні вартість ОПЗ у 15-17 разів вища за вартість усіх п'яти «Азотів», приватизованих раніше. І це при тому, що наш об’єкт не найбільший. Тому, коли попередники критикують, що ми якось не так продаємо завод, нехай краще прокоментують, чому тоді продавали об'єкти за 2-4 млн доларів і за це досі ніхто не сидить у тюрмах. Це ганьба! Ну, деякі люди вже не живуть. Хай їм земля буде пухом. Треба припиняти гратися в ігри, коли хтось стає олігархом, а хтось закінчує своє життя таким чином. Я нікого не звинувачую, але факти говорять самі за себе. Ми все робимо правильно. Я допускаю, що будуть додаткові суди, про які ми навіть не здогадуємось. Як ви знаєте, в Україні найсправедливіші суди у світі. Але ми виходитимемо з тієї ситуації, яку матимемо. Впевнений, усе буде під контролем НАБУ і правоохоронних органів. У всякому разі я зроблю максимум, щоб запобігти таким речам. — Уже сьогодні навколо об'єкта дуже багато спекуляцій і скандалів. Кажуть, є політична воля - не допустити продаж ОПЗ внутрішнім гравцям і реалізувати його іноземцям... — Немає такої політичної волі. Хто пройде кваліфікаційні умови, той і матиме можливість купити завод. Ви хочете купити? Приходьте! Ні я, ні прем’єр, ні кваліфікаційна комісія не може прийняти рішення, що Іванову продамо, а Петрову — ні. Рівні права для всіх, хто пройде кваліфікаційну комісію. Якщо ви маєте російський паспорт чи є бенефіціаром російської компанії, то ми, звичайно, виключимо вас з процесу за чинним законодавством — за статтею 8 Закону «Про приватизацію». Всі росіяни розуміють, що перспектив стати власниками заводу у них немає. Тому, якщо і підуть у консорціумі з кимось, їхня частка там буде незначною, і тоді вже АМКУ розглядатиме питання і прийматиме рішення. Сьогодні у нас усі покупці не російські і не українські, а великі міжнародні компанії, визнані у світі. — Наскільки я знаю, на ОПЗ претендує норвезька Yara, в якої є спільне з росіянами підприємство, американська Koch, якась марокканська компанія… А ще хто? — Yara завжди претендувала на ОПЗ. Koch останні 10 років працював із цим заводом. Я не розповідатиму деталей, бо ми підписуємо договір конфіденційності з потенційними покупцями на період до проведення аукціону. Можу лише сказати, що потенційних покупців ОПЗ  буде точно більше чотирьох. Хто добіжить до фінішу — згодом побачимо. — До речі, а скільки, стратегічних підприємств, на вашу думку, має залишитись у держвласності? — Підтримую прем'єра – у держвласності має залишитися максимум 300, а то й 100 чи 200 підприємств. Решту треба виводити з-під приватизаційної заборони. У держвласності має залишитися максимум 300, а то й 100 чи 200 підприємств — Вже сьогодні Фонд держмайна виставляє об'єкти, на які не знаходить покупців, з 50-60-відсотковою знижкою і навіть за гривню. Чи не боїтеся звинувачень, що ви комусь фактично зробили дорогий подарунок або що продали щось за безцінь? І чи все зробив фонд, аби непривабливі об'єкти стали привабливими і щоб про їхнє існування дізналося якомога більше інвесторів? — За гривню ще не виставляли. Але якби ви побачили ті активи, то перехрестились і благословили б цю справу. — За гривню і я готова купити підприємство. — Деякі об'єкти не варті навіть гривні. Їх виставляють роками і не знаходять покупців. Є такі, які безрезультатно виставлялися по 600 разів. Вони коштують дешевше, аніж виготовлення документації на них. Що з ними робити? Тримати далі? Ми зараз об'їжджаємо ці три тисячі об'єктів і дуже часто не знаходимо там нічого. Часом стоять якісь магазини чи склади, на яких хтось хазяйнує, просто «забувши» офіційно купити їх у нас. Треба, щоб вони просто оформили документи і заплатили державі 5-10 тисяч гривень за об’єкти, якими користуються, і нехай ідуть з Богом. — Якщо хтось на цьому об'єкті заробляє, отже, не такий він і збитковий. До того ж хтось роками заробляв на цьому об'єкті гроші, а йому його ще й за безцінь віддадуть? — Це вже справа правоохоронних органів. Не наша. Таких об’єктів не так багато, і це зовсім інші об’єкти, аніж були 10-20 років тому. Ті люди вклали в них гроші і перебудували. Саме тому ми нині робимо інвентаризацію. Бо дуже часто ці об’єкти ніхто не хоче купувати взагалі або за запропоновану ціну. Тому ми запровадили голландський аукціон, під час якого ціну знижують до рівня гарантійного внеску. Гарантія — це 10% від вартості. Це може бути кілька тисяч гривень. — Де ці об'єкти можна подивитись? — На сайті все є. Ми не можемо займатися маркетингом цих трьох тисяч об'єктів. Це сміття. Не можу собі дозволити вийти на телеканал і сказати: «Пройдімося по списку». Нікому це не цікаво. Тому ми зобов'язали регіональні відділення описати всі ці об'єкти, сфотографувати і виставити на портал. Там чимало об'єктів незавершеного будівництва. Всі вони стоять і не платять за воду, землю, газ, електроенергію. Наразі нам треба все це систематизувати. Це не найцікавіша робота в житті. Я прийшов сюди не цим займатись. — Але у вас є керівники на місцях. Ви думаєте, що в управліннях не знають цих об’єктів і чого вартий той чи інший? — Саме тому я дав час керівникам управлінь до наступної колегії, яка буде вже в червні: або вони щось робили, або поступилися місцем молодим. Не думаю, що вони сидять роками на своїх посадах за три тисячі гривень. Наразі ми переписуємо законодавство про приватизацію. Плануємо спростити його на 80% і будемо масово, пачками, викидати об’єкти на продаж, аби на них ніхто не наживався. — Що означає спростите закон? — У нас складна процедура з оцінкою майна, відбором консультантів, оцінювачів. Це затягує приватизаційний процес. Коли ми планували приватизацію ОПЗ, дивились з точки зору великих компаній, як покращити закон і пройти через Верховну Раду. Наразі ситуація з ОПЗ позаду і ми фундаментально змінюватимемо закон. Бо продавати 100 компаній на рік, коли у нас майже 4 тисячі малих компаній разом з недобудами, це анекдот. Кому потрібна така робота? Продавати 100 компаній на рік, коли у нас майже 4 тисячі малих компаній разом із недобудами, це анекдот — До речі, а скільки щороку витрачаєте на оцінку, консультантів тощо? — 120-140 млн гривень. Заробляємо набагато більше. Лише оренда дає нам до 1,5 млрд гривень. Тобто ми себе окупаємо. — Але якщо продасте всі об'єкти, на чому зароблятимете? — В Україні стільки нерухомості, що якщо зібрати її докупи і продати, то, мабуть, зможемо двічі чи навіть тричі погасити увесь суверенний борг держави. При цьому більша частина нерухомості використовується неправильно, не за призначенням, не є оптимальною, відстала, без ремонтів і так далі. Це величезна проблема — не лише наша, а й світова — яку можна вирішити лише за ефективного менеджменту. — Коли і як плануєте проводити приватизацію енергокомпаній? — Приватизацію в енергосекторі ми вже розпочали і активно готуємо до продажу шість обленерго, чотири ТЕЦ і Центренерго. На сьогодні у нас уже є фінансові консультанти і оцінювачі, ми йдемо за планом. Обленерго почнемо виставляти на продаж з 1 вересня і до кінця року маємо продати всі шість. — Скільки вони можуть коштувати, згідно з попередньою оцінкою? — Я б хотів, аби всі шість обленерго коштували не менше 240-250 млн доларів у номінальній оцінці, тобто на старті. А далі справа за регулятором. Якщо він насмілиться на важливий крок і відрегулює галузь, що приведе до повної лібералізації і створення реальної конкуренції у сфері дистрибуції та поставки електроенергії, то ми ще й премію отримаємо. Причому значну. Як відомо, у Німеччині капіталізація сектора дистрибуції та поставки електроенергії дорівнює майже капіталізації сектора її генерації. Тобто натуральним монополіям доведеться звикати, що вони мають конкурувати з постачальниками нерегульованого тарифу, думати, як про це думають мобільні оператори, які пакети і як продавати на рік вперед, немов абонемент до спортзали. Чому в усьому світі ви купуєте картку на рік уперед, вставляєте у свій лічильник електроенергії і працюєте за зовсім іншим тарифом, аніж купили б картку на тиждень чи на місяць? Бо є конкуренція. Картка на три роки вперед коштуватиме ще дешевше. Що нас зупиняє? Наше регулювання і небажання щось змінювати. Ми  відстали вже, як динозаври, від того, що є на світовому ринку. — До речі, сьогодні енергоексперти активно обговорюють питання реструктуризації нафтогазового комплексу, його поділу на ПСГ і ГТС України, можливої приватизації труби і видобутку... — Про приватизацію труби поки що не йдеться, якщо маєте на увазі «Укртрансгаз». Розділення на окремі бізнеси – правильне рішення. Бо якщо залишити все як є, завжди матимемо конфлікт політики та власника бізнесу. Коли немає професійного акціонера, активний менеджер займає позицію і акціонера, і директора. А далі відбувається самі знаєте що. І це у нас відбувається від початку незалежності України. Про приватизацію труби поки що не йдеться Щодо подальшої долі приватизації у нафтогазовому секторі, то це прерогатива уряду — визначати державну стратегію. Поки що все в дискусіях і теоріях. Фонд  схиляється до створення холдингової компанії, яка б була власником усіх пакетів акцій компаній з видобутку. Колишнє керівництво Міністерства економічного розвитку і торгівлі (МЕРТ) підтримало цю ідею. Як буде за нинішнього керівництва МЕРТ — поки що невідомо. — Які плани приватизації в агросекторі, зокрема ДПЗКУ, «Укрспирту», «Артемсолі»? — Нещодавно ми обговорювали ситуацію на ДПЗКУ з міністром аграрної політики та продовольства. Там складна ситуація й іншого шляху, як приватизація, я не бачу. Інше питання, як технічно це відбуватиметься і чи матимуть китайці «право першої ночі». Бо там є китайський кредит – 1,5 мільярда доларів, повністю знерухомлене майно і понад 200 мільйонів доларів, які щезли. Наразі «Укрспирт» і «Артемсіль» – у списку заборонених до приватизації, а ДПЗКУ включено до нового додатку до постанови КМУ №271 – переліку об’єктів на приватизацію. — Чи не вийде так, що ми за гривню китайцям ДПЗКУ здамо? — Я не знаю, скільки коштує ДПЗКУ, але розумію, що проблем там стільки, що, можливо, простіше було би продати за одну гривню. Насправді ця корпорація точно не коштуватиме півтора мільярда доларів. У найкращому випадку — втричі дешевше. — Але ж частина кредиту виконана… — Кредит так виконується, що у китайців два вагони плюс візок претензій до нас і вони можуть усі суди у нас виграти. Плюс діють штрафні санкції. Це складна проблема. Її доведеться вирішувати шляхом зміни Закону «Про приватизацію», наділенням ФДМУ іншими методами і способами приватизації об'єктів, окрім аукціонів. Це прямий продаж, можливість СВОПу, борги на акції і так далі. У нас поки що немає таких можливостей і ми не можемо це робити, а треба. — «Укрспирт» плануєте виводити з-під заборони? — Я б негайно це питання розглядав. Треба закінчити цю солов’їну пісню і передати всі спиртові активи у приватні руки. Написано вже безліч проектів з продажу спиртових заводів. Зараз з’явився ще один, аби продавати їх кластерами. Я не заперечую. — За яким принципом створюватимуться кластери? — Один робочий і два неробочих заводи плюс географія. Бо там близько 70 об’єктів, а працює лише 20. Сьогодні це тіньовий сектор. Насамперед нам треба вирішити комплексно проблему з акцизом. Акциз мають платити спиртовики, а не бутилятори, які розливають спиртові напої. Останні мають сплачувати звичайні податки для бізнесу: ПДВ, податок на прибуток, податок на зарплату і так далі. — «Артемсіль», як я розумію, теж на продаж? Але ж це прибуткове підприємство. — Яке воно прибуткове? Коли дивіденди там востаннє виплачувалися? Де гроші? Треба з цим закінчувати і дати можливість міністрам та парламентарям займатись основною справою. До речі, ви знаєте, що сталося з шахтарською галуззю і де поділися інвестиції, чому нині гинуть шахтарі? Бо з грошей, які виділялись, у найкращому разі до підприємств доходила десята частина. От і все. Кого ми обманюємо? — Торік порушувалося питання приватизації держбанків - Ощадбанку та Укрексімбанку? Воно ще актуальне і чи є у них шанси знайти нового власника за нинішньої ситуації на фінансовому ринку? — 22 квітня ми виставляли на продаж державний Банк реконструкції та розвитку, створений Сергієм Арбузовим задля розвитку української економіки. Це пустий банк, але наповнений майже повністю грошима і майном, щоб мати статутний капітал. Оцінили його у 118 млн гривень. Але так ніхто і не прийшов на аукціон. Це означає, що банки сьогодні не надто цікаві інвесторам. Щодо Укрексімбанку, то він не може бути приватизованим, бо виступає державним гарантом за кредитами. Це аналог Ексімбанку США. А Ощадбанк має спіткати доля Сбербанку Росії. Його має бути акціоновано, приведено до ладу і продано на біржі. Щоб його можна було продати, він має бути прибутковим, а для цього працювати у ринкових умовах. Поки що він у ринкових умовах не працює, бо його капітал повністю поповнює держава за рахунок платників податків. Тому ситуація нерівна. Я вважаю, що всі ці банки не потрібні державі. На мою думку, приватизацію держбанків варто починати з Укргазбанку. І не забувайте, що є ще 50 банків з майном на 450 млрд гривень у Фонді гарантування вкладів фізосіб і з ними теж треба щось робити. — Дякую вам за цікаву розмову. Бажаю високих цін, попиту на держпідприємства і не продати зайвого.
Політика Адвокат подав апеляцію на заборону Меджлісу До Верховного суду РФ подано апеляцію на рішення про визнання Меджлісу кримськотатарського народу екстремістською організацією і заборону його діяльності. Про це РИА Новости повідомив адвокат Джеміль Темішев, який представляє інтереси Меджлісу в суді. «Апеляцію було подано 25 травня. Засідання відбуватиметься у Верховному суді Російської Федерації в Москві», - сказав Темішев. За його словами, дату початку слухання поки що не призначено. Читайте також: Поклонська призупинила діяльність Меджлісу «Наша головна позиція - неправильне визначення статусу Меджлісу і необґрунтованість тих обставин, якими позивач пояснює свої позовні вимоги. Ми наполягатимемо на тому, що рішення Верховного суду Криму є незаконним і проситимемо скасувати його», - наголосив адвокат.
Економіка Цього року для приватизації готується 450 підприємств Цьогоріч планується віддати під приватизацію 450 держпідприємств. Про це в інтерв'ю «Аналітичній службі новин» (АСН) розповів голова Фонду державного майна Ігор Білоус. «Цього року плануємо продати 450 підприємств. Зокрема 20 великих, 50 середніх і близько 400 малих. З великими, а це ОПЗ, шість обленерго, чотири ТЕЦ, рухаємося за планом», - сказав Білоус. Він також зазначив, що з деякими середніми підприємствами є проблеми в судах. «З малими, які реалізуємо через електронні та голландські аукціони, теж трохи відстаємо від графіка. Основні причини - саботаж і конфлікт інтересів, з малою приватизацією - відсутність попиту і неможливість широко рекламувати об'єкти приватизації. Для цього нещодавно створили нову веб-сторінку, присвячену суто об'єктам приватизації», - зазначив Білоус.
Суспільство В окупованому Севастополі хочуть зробити Путіна «почесним громадянином» «Законодавчі збори» окупованого Росією Севастополя розглянуть питання про присвоєння звання почесного громадянина міста президенту РФ Володимиру Путіну 31 травня. Про це журналістам повідомив «заступник голови міських законодавчих зборів» Олександр Кулагін. «На сьогодні проект постанови про першого нашого почесного громадянина вже внесено і включено до порядку денного на 31 травня. На пленарному засіданні ми розглянемо першу кандидатуру в почесні громадяни після нашого повернення в Росію», - сказав Кулагін журналістам, зазначивши, що за це рішення, за регламентом, мають проголосувати як мінімум 13 з 24 «депутатів законодавчих зборів», пише ТАСС. Клопотання про присвоєння Володимиру Путіну, Сергію Наришкіну і Валентині Матвієнко звань «Почесний громадянин міста Севастополь» надійшли на розгляд 15 березня.
Суспільство У Хмельницькому двоє працівників СІЗО на смерть забили засудженого У жовтні минулого року в приміщенні кімнати для проведення обшуку Хмельницького СІЗО двоє працівників однієї з виправних колоній умисно завдали тяжких тілесних ушкоджень засудженому, від яких він помер. Про це повідомляє прес-служба прокуратури. «Правоохоронці прибули до СІЗО для посилення постів, здійснення особистого обшуку і конвоювання ув’язненого під час етапування його для відбування покарання до колонії іншої області. Засуджений, не бажаючи виконувати законні вимоги співробітників колонії про проведення повного обшуку, почав чинити опір і завдав їм тілесних ушкоджень. Після припинення опору з боку А. Данилюка зазначені пенітенціарники з перевищенням службових повноважень застосували до нього заходи фізичного впливу та завдали йому гумовим кийком численних ударів по життєво важливих органах. Згодом це призвело до смерті потерпілого», - сказано у повідомленні. Двом працівникам виправної колонії повідомлено про підозру в умисному заподіянні тяжких тілесних ушкоджень, скоєному групою осіб, що спричинило смерть потерпілого (ч. 2 ст. 121 КК України), та в перевищенні службових повноважень, яке супроводжувалося насильством, застосуванням болісних і таких, що ображають особисту гідність потерпілого, дій (ч. 2 ст. 365 КК України).
оформление ленты  Блог: 
Економіка Віктор Суслов Нова служба фінансових розслідувань має входити до складу МВС Податкову міліцію слід розформувати, вона не повинна залишатися у складі фіскальної служби, адже в разі виявлення порушень притягнути до відповідальності працівників податкових інспекцій буде проблематично. Таку думку «Аналітичній службі новин» (АСН) висловив економічний експерт, екс-міністр економіки Віктор Суслов. «Колись те, що нині називається податковою поліцією, перебувало у складі Міністерства внутрішніх справ. Водночас у складі МВС був департамент з боротьби з економічною злочинністю. По суті, ніколи не було підстав для того, щоб ділити ці підрозділи. Податкову міліцію треба ліквідувати. Служба фінансових розслідувань та, скажімо так, колишній департамент з боротьби з економічною злочинністю має залишатися у складі МВС. Одне з основних завдань служби фінансових розслідувань - контроль за роботою податкової адміністрації і, в разі виявлення порушень, притягнення до відповідальності працівників податкових інспекцій. Задумана реформа, в тому числі оголошена міністром фінансів за рахунок ліквідації податкової поліції, - правильна. На цій основі і з урахуванням департаменту з боротьби з економічною злочинністю дійсно розумно було б створити службу фінансових розслідувань», - розповів економіст. Він зазначив, що основне завдання структури - розслідування фактів ухилення від сплати податків. «Але крім того, якщо говорити про те, чим займалося МВС, то це включає весь спектр завдань, пов'язаних з економічною злочинністю. Але податкова частина, звісно, має бути головною. Від цього залежить наповнення бюджету», - підсумував Суслов.
Політика Порошенко наполягає на посиленні санкцій проти Росії Президент України Петро Порошенко провів телефонну розмову з віце-президентом Сполучених Штатів Америки Джозефом Байденом. Про це повідомляє прес-служба глави держави. Віце-президент США привітав українського Президента зі звільненням з російського полону Надії Савченко. Він також відзначив величезну роботу Порошенка, зроблену для її повернення на батьківщину. Петро Порошенко також подякував Байдену і Бараку Обамі за їхній внесок у визволення Надії. Глава держави привітав рішення держав «Великої сімки» про продовження санкцій проти Росії за агресію проти України. «Президент також наголосив на необхідності посилення санкцій за системне переслідування і порушення прав кримських татар та українців в окупованому Росією Криму», - йдеться в повідомленні.
Суспільство оформление ленты  У Донецькій області «Фантом» не пропустив на окуповану територію меблі, плінтуси й олії У Донецькій області співробітники спецпідрозділу податкової міліції ДФС «Фантом» затримали на лінії розмежування партію товарів, яку намагалися незаконно доправити на окуповану територію. Як повідомляє прес-служба Державної фіскальної служби, в пункті пропуску «Новотроїцьке» було зупинено автомобілі під керуванням жителів Донецької області. «Під час огляду транспортних засобів було виявлено меблі, дерев'яні плінтуси, а також олії. Загальна сума вилученого становить 150 тисяч гривень», - ідеться в повідомленні. За даним фактом складено протокол про адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 204-3 (порушення порядку переміщення товарів до району або з району проведення антитерористичної операції) КУпАП.

Магічні властивості трав: як залучити удачу, гроші, здоров'я та кохання
Магічні властивості трав: як залучити удачу, гроші, здоров'я та кохання
Польові трави мають унікальні цілющі та магічні властивості Як правило, трави сьогодні часто використовують із....
Найкращі мантри для релаксації
Найкращі мантри для релаксації
Робота і справи займають багато часу і забирають масу сил і енергії Спеціальні мантри для релаксації допоможут....
Маніпулятори та брехуни: найхитріші знаки Зодіаку
Маніпулятори та брехуни: найхитріші знаки Зодіаку
Кожна людина може проявляти хитрість час від часу Іноді без цього не домогтися успіху в справах або на роботі
Как распознать ложь по Знаку Зодиака
Как распознать ложь по Знаку Зодиака
Існують певні ознаки, якими можна визначити, бреше людина чи говорить правду Жести, міміка, тон голосу та інші....
Як зробити свій будинок місцем сили, щоб відновити свою енергетику
Як зробити свій будинок місцем сили, щоб відновити свою енергетику
Будинок — наша фортеця, адже саме у стінах рідного житла ми почуваємось у повній безпеці Якщо правильно заряди....
більше матеріалів




/-0,99679803848267-/ /-pc-/
Top