Деякі користувачі продукції компанії Apple, які виявилися незадоволеними новим iPhone X, почали повертати смартфон в магазини. Про це інформує PhoneArena.
Одним з таких незадоволених клієнтів став житель Південної Флориди в США, який купив смартфон 3 листопада. Через кілька днів чоловік повернув телефон в магазин, зазначивши, що він є менш корисним для його роботи, ніж Samsung Galaxy Note8.
Ще один користувач, який повернув гаджет, сказав, що його засмутили деякі нововведення в ньому.
«Мабуть, єдина цікава фішка нового iPhone X - Animoji. Я повернув цей iPhone в магазин. До речі, я був другою людиною, яка повернула iPhone X в цей же магазин», - сказав чоловік.
iPhone X вимагає від користувача адаптації і нових навичок. Спеціально для цього виробник випустив інструкцію, щоб навчити нових комбінацій кнопок. Нагадаємо, у найдорожчих в історії iPhone X виявлено серйозну проблему.