Гройсман: Вартість національного бренду України зросла на 39%

11.12.2016, 14:35

Вартість національного бренду України зросла на 39 відсотків. Про це в Facebook написав прем'єр-міністр України Володимир Гройсман.

«Згідно зі звітом про стан національних брендів, який опублікований міжнародною організацією Brand Finance, вартість національного бренду України зросла на 39 відсотків, завдяки чому в 2016 році він став третім серед брендів країни, які росли швидше. Індекс вартості національного бренду тісно корелює з привабливістю країни для прямих іноземних інвестицій. У звіті наголошується, що Україна продемонструвала відносну стабільність і користувалася меншою негативною увагою ЗМІ, незважаючи на те, що її економіка залишалася вразливою внаслідок подальшого протистояння з Російською Федерацією», - написав Володимир Гройсман.

Читайте АСН в Google News