МАК назвав причину краху «Боїнга» під Ростовом

08.04.2016, 10:35

Міждержавний авіаційний комітет завершив попередній аналіз даних з бортових самописців «Боїнга» авіакомпанії Flydubai, який розбився в аеропорту Ростова-на-Дону. Про це повідомляє Meduza із посиланням на звіт комісії.

«За результатами попереднього аналізу інформації бортових самописців встановлено, що екіпаж літака здійснював захід на посадку в режимі ручного пілотування (автопілот вимкнений) в складних метеоумовах (нижня межа хмарності 630 м, вітер 230 гр. 13 м/с, пориви 18 м/с, слабкий зливовий дощ, туман, на прямій сильна бовтанка і помірний зсув вітру)», - йдеться в звіті.

Як випливає зі звіту МАК, пілоти в процесі повторної спроби посадки за чотири кілометри від аеропорту на висоті 220 метрів прийняли рішення піти на друге коло та ініціювали набір висоти. На висоті 900 метрів стабілізатор літака було відхилено на п'ять градусів на пікірування, внаслідок чого лайнер перейшов в енергійне зниження. Запобігти зіткненню із землею пілотам не вдалося.

У МАК зазначають, що посадка відбувалася у складних погодних умовах, і наголошують, що пілоти мали достатній досвід управління даним типом літаків.

Нагадаємо, що 19 березня 2016 року Boeing 737-800 авіакомпанії Flydubai розбився під час посадки в аеропорту Ростова-на-Дону. Внаслідок аварії загинули всі 62 людини, які перебували на борту літака.

Читайте АСН в Google News