"Жесть і фікція": Соцмережі затаврували новий бренд України

10.05.2018, 18:20

Кабінет міністрів схвалив бренд Ukraine Now UA, який стане основою презентації України в світі. Бренд був створений рекламним агентством Banda Agency. До слова - та ж компанія, що розробляла бренд до останнього Євробачення в Україні.

 За словами представника агентства, це допоможе поліпшити уявлення світової спільноти про Україну. Керівник управління забезпечення доступу до публічної інформації в Секретаріат Кабінету Міністрів України Роксолана Стадник, наприклад, заявила, що "бренд - це не просто символ, бренд - це емоція, це відчуття. Ми не можемо змінити наше минуле, ми можемо творити тільки майбутнє, і зараз саме той момент, момент створення успішної, сильної, дійсно незалежної країни. Ukraine now - момент створення нашого чудового майбутнього».

Однак користувачі соціальних мереж прийшли в подив від побаченого, оскільки більшість чекало побачити щось більше.

«Очі мої очі. Це якісь ганьба, жерсть, несмак, багаторазовий фейспалм і так далі. Деформовані шрифти і форми, дивні брудні кольори, банальна загальна ідея. Дитина б краще зробила. Дорослим дядькам нічим зайнятися, регулярно якусь муть придумують. Потрібно ще підняти цифри, скільки це убозтво нам коштувало і коштуватиме», - вважає журналістка Тетяна Висоцька.

Також багато користувачів написали, що у них не виникає під час перегляду цієї картинки ніякої асоціації з Україною, що лого виглядає дешево і непродумано.

«Мені стало дуже цікаво, скільки на це витратили наших з вами грошей», - написала Катерина Журавльова.

«А в чому, вибачте, креатив? Ідея? Кого мотивує? Фікція. Жодного аргументу «за». Шкода, тому що анонсували голосно. А схоже на тизер», - написав Олександр Штепан.

Інші ж користувачі пропонують використовувати для реклами України кадри її реального життя, з яким іноземцям доведеться зіткнуться під час візиту до нас.

Читайте АСН в Google News