Кремль випустить бакалію та молоко власної торгової марки

15.02.2017, 09:19

На початку квітня на російський ринок буде випущена продукція торгової марки «Кремлівська якість». Про це повідомила прес-секретар Управління справами президента Росії Олена Крилова.

«Основна ідея цього проекту полягає в постійному відборі на базі «парасолькового бренду» товарів з високою якістю, які будуть доступні не тільки покупцям у підвідомчих підприємствах, а й пересічним споживачам у торгових мережах», - сказала Крилова, передає «Лента.ру».

За її словами, продукція буде представлена ​​в декількох товарних категоріях, зокрема молочна продукція та продуктовий магазин. Позиціонуватися цей товар буде в ціновому сегменті «середній плюс».

Крилова зазначила, що проект буде вирішувати завдання, що мають високу соціальну значущість, зокрема, підтримувати вітчизняних виробників, включно з малим та середнім бізнесом. Ключова ідея полягає в тому, щоб забезпечити постачання якісної продукції при збереженні доступної ціни.

Контроль якості буде проводитися на базі незалежної акредитованої лабораторії.

Управління справами президента організовує і безпосередньо здійснює матеріально-технічне забезпечення, а також соціально-побутове, медичне, санаторно-курортне обслуговування діяльності федеральних державних органів влади.

Читайте АСН в Google News