ПриватБанк попередив клієнтів про шахраїв

21.01.2017, 09:11

«ПриватБанк» звернувся до своїх клієнтів з попередженням щодо телефонного шахрайства, повідомляє «Інформатор» з посиланням на прес-службу «ПриватБанку».

«Співробітники «Приватбанку» в телефонному режимі або по СМС ніколи не дізнаються у клієнтів конфіденційну інформацію - ПІН-код або CVV-код карти, пароль доступу до рахунку, номер паспорта або ІПН. Повідомлення з інформацією про те, що рахунок або карта заблоковані, а також телефонні дзвінки від нібито служби безпеки «ПриватБанку» є фейковими», - сказано в повідомленні.

Керівництво «ПриватБанку» просить клієнтів не дзвонити на зазначені в СМС-повідомленнях номери і не поширювати неправдиві чутки.

Читайте АСН в Google News