Серіали про гопників на росії кремль використовує у передвиборній кампанії путіна

27.02.2024, 08:15

«Слово пацана», «Холоп 2», «Льод 3» та інші популярні фільми та серіали адміністрація кремлівського карлика вирішила використати у його передвиборчій кампанії, йдеться у спільному розслідуванні видань «Важливі історії» та «Медуза».
Як стверджують автори розслідування, навесні минулого року чиновникам показали у Кремлі презентацію «Творчий контент до виборів». У ній перераховувалися десятки проектів, які допоможуть у агітації за Путіна та розкажуть «про позитивні зміни у житті людей», пишуть «Важливі історії».

Авторами презентації видання називає голову кремлівського управління громадських проектів АП Сергія Новікова (курує виробництво кіно та серіалів) та керівника Інституту розвитку інтернету Олексія Гореславського (розподіляє гранти).

Автори проектів часто навіть не знали, що їхню творчість використовують у пропаганді, стверджують «Важливі історії». Один із коментарів прозвучав так: «Обрали все, що можна до виборів хоч якось притягнути». Інший: «Ні про які вибори не йшлося — знімали просто класний фільм».

Читайте АСН в Google News