Київстар обіцяє компенсувати незручність через збої у своїй мережі

03.02.2022, 12:14

Сьогодні провідний оператор мобільного зв'язку України "Київстар" зазнав масштабного збою. Користувачі по всій країні скаржаться на відсутність зв'язку та списання коштів. У компанії обіцяють швидке вирішення проблем, а потерпілим обіцяють компенсації.

За повідомленням користувачів, при спробі зателефонувати на інший номер з'являється повідомлення про брак коштів на балансі. Перевірити баланс при цьому не вдається, а після поповнення коштів повідомлення про нестачу балансу залишається.

Також клієнти оператора не можуть увійти до програми.

Проблеми розпочалися вранці близько 9 години. Гаряча лінія підтримки Київстару перевантажена, клієнтів просять зателефонувати пізніше.

Користувачі повідомляють, що зв'язок почав відновлюватися. Також поновив роботу сайт Київстару. У той же час, досі не працює програма і неможливо перевірити баланс.

У компанії повідомили, що про збій знають - він торкнувся лише передплачених тарифних планів, натомість у "контрактних" абонентів послуги працюють у звичайному режимі.

“Компанія вибачається за тимчасові складності. Наші фахівці вже працюють над їх усуненням та станом на 10.30 проблему вже частково вирішено. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити сервіси”, – повідомили у компанії.

Київстар вибачається за складнощі та додав, що для абонентів, які з ними зіткнулися, передбачено компенсації.

Як нагадали в Економічній Правді, “Київстар” – один із найбільших операторів мобільного зв'язку в Україні. Акціонер “Київстару” – гурт Veon Ltd. (Раніше - VimpelCom ltd). Найбільшим акціонером Veon є LetterOne, що входить до "Альфа-груп" російського бізнесмена Михайла Фрідмана та партнерів – їй належить 47,9% акцій.

Читайте АСН в Google News