Омеляну, Кубіву і Климкіну: юрист пояснив, кому висувати претензії обдуреним туристам

04.07.2018, 17:40

Туристи, яким не були надані в повному обсязі послуги, передбачені туристичним пакетом, придбаним у оператора, згідно із законом, можуть вимагати з компанії штраф і відшкодування повної вартості послуги. Таку думку висловив юрист Ростислав Кравцов на прес-конференції, передав кореспондент ASN.

"Відповідно до закону про захист прав споживачів, особи, яким не надані були послуги, мають певні права на компенсацію, принаймні в розмірі вартості послуги плюс штраф у розмірі 3% на день через не надану послугу", - зазначив експерт. За його словами, у випадку з ненаданням послуг авіаперевезень застосовується Повітряний кодекс, в якому є окрема стаття, присвячена компенсації за ненадання послуг з перевезення.

При цьому він додав, що туристи в Україні зіткнулися з недобросовісними туроператорами, і головна проблема в нинішній ситуації - невиконання вже чинних законів, бо вони написані правильно і теоретично досить добре регулюють ринок і страхують від подібних колапсів.

Таким чином, на його думку, всі претензії українці повинні адресувати МЗС, що недостатньо інформує консулів, зокрема, в Грузії і в Тунісі, щодо допомоги туристам. А також - міністру інфраструктури Володимиру Омеляну, який видає ліцензії авіакомпаніям, і віце-прем'єру Степану Кубіву, який курирує туристичний ринок.

Нагадаємо, з суботи, 30 червня, в столичному аеропорту «Київ» (Жуляни) було затримано сім рейсів. Кілька тисяч туристів не могли вилетіти в Анталію і в Батумі.

Читайте АСН в Google News