Незадоволені користувачі почали повертати високотехнологічний iPhone X

07.11.2017, 11:05

Деякі користувачі продукції компанії Apple, які виявилися незадоволеними новим iPhone X, почали повертати смартфон в магазини. Про це інформує PhoneArena.

Одним з таких незадоволених клієнтів став житель Південної Флориди в США, який купив смартфон 3 листопада. Через кілька днів чоловік повернув телефон в магазин, зазначивши, що він є менш корисним для його роботи, ніж Samsung Galaxy Note8.

Ще один користувач, який повернув гаджет, сказав, що його засмутили деякі нововведення в ньому.

«Мабуть, єдина цікава фішка нового iPhone X - Animoji. Я повернув цей iPhone в магазин. До речі, я був другою людиною, яка повернула iPhone X в цей же магазин», - сказав чоловік.

iPhone X вимагає від користувача адаптації і нових навичок. Спеціально для цього виробник випустив інструкцію, щоб навчити нових комбінацій кнопок. Нагадаємо, у найдорожчих в історії iPhone X виявлено ​​серйозну проблему.

Читайте АСН в Google News